Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko äitiyspakkauksessa suklaata, viinaa ja sikareita?!

Vierailija
30.11.2010 |

Kertokaa tyhmälle. Kun naiset tekee äitiyspakkauksen vastineeksi näitä isyyspakkauksia joista niitä tuotteita löytyy. Onko multa mennyt jotain ohi kun olen kuvitellut äitiyspakkauksen olevan a)kokoelma vauvan ja vauvanhoidon tarvikkeita ja b) raskauden ja synnytyksen olevan naisen eikä miehen työ (josta mies täytyy palkita kalliilla lahjuksilla...).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tyhmälle. Kun naiset tekee äitiyspakkauksen vastineeksi näitä isyyspakkauksia joista niitä tuotteita löytyy. Onko multa mennyt jotain ohi kun olen kuvitellut äitiyspakkauksen olevan a)kokoelma vauvan ja vauvanhoidon tarvikkeita ja b) raskauden ja synnytyksen olevan naisen eikä miehen työ (josta mies täytyy palkita kalliilla lahjuksilla...).

tuon yhden ketjun jälkeen.

Vierailija
2/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo alkoholia tai polta savukkeita.

"Isyyspakkauksen" suklaa on äidin lepyttelyyn.

Kun tein miehelleni isyyspakkauksen siellä oli kynsisakset ja kylpymittari. Pakkasin tavarat ammeeseen...

Ei nyt kannata pillastua siellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestään paapova kotiäiti jolla ei ole omaa uraa eikä itsenäisyyttä. Mua kans huvittaa nää akat jotka hoitaa miestä yhtenä lapsena muiden kakaroidensa joukossa :D.

Vierailija
4/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi olla jokin isyyspakkaus. Mitä äitiyspakkauksessa muka on äidille muuta kuin alwaysit? Vai yksinkö niitä kortsuja ja liukuvoiteita pitäisi käyttää?

Vierailija
5/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se semmonen urakka, että siihen päälle ois kyllä voinu tempasta kännit sikaria röyhytellen. Suklaata sit krapulaan.

Vierailija
6/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin miehelle tehdä isyyspakkauksen, johon keräsin sellaisia tarvaroita joita ajattelin isän ja lapsen voivan käyttää yhteisissä hetkissään. Eli nimen omaan juuri niitä vauvan hoitoon ja vauvaan littyviä tarvikkeita.

Lisäksi latoin viskiä ja sikareita varpajaisia varten. Saahan sitä mies nyt esikoisen syntymää juhlistaa ystäviensä kanssa jos haluaa. :D

Raskaus ja synnytys on naisen työ, kyllä. Mutta kyllä siitä syntyvästä vauvasta iloitsee niin äiti kuin isäkin! Meillä ainakin mies oli kovin otettu pakkauksestaan. Opetteli laulukirjasta löytyviä lastenlauluja etukäteen, hypisteli kylpytavaroita ja odotti sitä pientä kylvetettävää yhdessä mun kanssa... vaikka ei fyysisesti voinutkaan hommassa olla mukana!

Vierailija
7/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äidit saa polttaa tupakkia, eikä ryypiskellä. Eikä ne tarvi mitään suklaitakaan, raskausajan jälkeen sitä ollaan muutenkin hyvin lihavia!

Isille noi sopivat kyllä, koska he raukathan joutuvat vauvan kiljunnan ja puklailun lisäksi kestämään vielä kiukuttelevaa ja väsymystä valittavaa vaimoaan, joka sitä paitsi pihtaakin jopa USEITA VIIKKOJA synnytyksen jälkeen!

Kyllä siinä alkoholia kuluu!

Vierailija
8/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen syntymän jälkeen, koska halusin hänellekin jotain spesiaalia ensimmäiseen iltaan isänä. Itsehän sain jäädä sairaalaan viettämään aikaa vauvan kanssa kun taas mies joutui lähtemään yksin kotiin. Oli innoissaan löytäessään mieluisan paketin kotoa :)

Vierailija
9/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sitä isyyspakkausta joku haluaa lahjuksena ajatella, niin kyllä mun mies ainakin oli sen sitten ansainnut. Kesti ihanan rauhallisesti 9kk mun hormooni-itkuja, paniikkia synnytyksestä, paniikkiä äidiksi tulemisesta, hieroi, halasi, helli, lohdutti... yms. Eli oli tosiaan kyllä pakkauksensa ansainnut! :D

Vierailija
10/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkinto siitä, että on osannut ruikkaista oikeaan reikään...

Enkä kyllä mitään varpajaisia vartenkaan olisi mitään pakettia koonnut. Ehkä sitten jos olisin tiennyt saavani samanmoisen kun itse lähden juhlimaan kavereiden kanssa uutta perheenjäsentä.

Vierailija
11/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkinto siitä, että on osannut ruikkaista oikeaan reikään...

Enkä kyllä mitään varpajaisia vartenkaan olisi mitään pakettia koonnut. Ehkä sitten jos olisin tiennyt saavani samanmoisen kun itse lähden juhlimaan kavereiden kanssa uutta perheenjäsentä.

niin mun mies osas kyllä arvostaa muutakin kun ryyppäämistä.

11

Vierailija
12/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äidit saa polttaa tupakkia, eikä ryypiskellä. Eikä ne tarvi mitään suklaitakaan, raskausajan jälkeen sitä ollaan muutenkin hyvin lihavia!

Isille noi sopivat kyllä, koska he raukathan joutuvat vauvan kiljunnan ja puklailun lisäksi kestämään vielä kiukuttelevaa ja väsymystä valittavaa vaimoaan, joka sitä paitsi pihtaakin jopa USEITA VIIKKOJA synnytyksen jälkeen!

Kyllä siinä alkoholia kuluu!

koska millanen tosimies haluaa sellaista valasta kuin suomalainen akka on lapsen saamisen jälkeen? Huoria, viinaa ja sikareita siis!