Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä raskaana oleva Mira oli täysin väärä valinta.

Vierailija
30.11.2010 |

Jättää parikuisen vauvan hoitoon ja alkaa hoitamaan suurta Hanko-projektia. Voi vauvaparkaa

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää parikuisen vauvan hoitoon ja alkaa hoitamaan suurta Hanko-projektia. Voi vauvaparkaa

kun joutuu isänsä hoitoon. Not!

Vierailija
2/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleen.

Isä ei ole "hoitaja". Isä on toinen vanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis valitsi oman järkensä mukaan vaikka itsekin kammoksun sitä että vanhempi ottaa moisen pestin tässä vaiheessa kun vauva tulossa. Ihan sama muuten onko kyseessä isä vai äiti! Kyllä sen isänkin pitäis olla enemmän kotona kuin töissä vauvan ollessa ihan pieni...ihan turhaa sikäli vaan aina äitejä syytellä!

Vierailija
4/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta ja joka kerta isukki ollut ihan täysvaltainen vanhempi.

Vierailija
5/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on monia esimerkkejä maista joissa äitiysloma kestää vain sen pari kuukautta :D tissimaitoa voi myös pumpata pulloon tiedoksi tietämättömille! Lapsi elää korvikkeellakin muuten jos imetys ei suju syystä tai toisesta.

Vierailija
6/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei tunneta pitkiä mammalomia? Siellä äidit useinkin palaavat pikapuoliin työelämään vauvan syntymän jälkeen...

Vierailija
7/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuu isänsä hoitoon. Not!

Aina kun vain sanotaan, että äiti hoitaa, joten kait lapsi sitten jää isän hoitoon.

Vierailija
8/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on sivuseikka, muutenkin mielestäni huono valinta.

Vierailija
9/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on vauva 5kk ja olen aloittamassa työt kuukauden päästä. Että mä oon paska mutsi.

Vierailija
10/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta raskaus ei vaikuttanut siihen. Ja Teemu olisi ollut melkein yhtä väärä valinta.

Ja ihan rehellisesti sanottuna kukaan tuollaiseen ohjelmaan lähtevä ei olisi ollut oikea valinta.

Mutta kun joku piti ottaa, ja pakkohan se Mira oli ottaa kun oli raskaana, muuten olisi noussut kamala haloo siitä että sitä ei otettu sen raskauden takia.

Vierailija
11/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on tuleeko se maito tissistä vai pullosta kunhan tulee ruokituksi. Niin sitä hellyyttä kun voi antaa muutenkin kuin tissien avulla ja jopa isätkin siihen pystyvät uskokaa pois!

Vierailija
12/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ennen tietoa raskaudestakin :)

Vierailija
13/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on tuleeko se maito tissistä vai pullosta kunhan tulee ruokituksi. Niin sitä hellyyttä kun voi antaa muutenkin kuin tissien avulla ja jopa isätkin siihen pystyvät uskokaa pois!

voi pumpata ja tarjota pullosta. Niin mekin tehtiin ihan sen takia, että molemmat voivat tasapuolisesti osallistua vauvan hoitamiseen ja saatiin samalla molemmat myös yhtä paljon unta niinä aikoina kun vauva valvotti. Ei ollut kiukkuista ja väsynyttä äitiä ja ärtynyttä isää.

Ja vauva on saanut taatusti yhtä paljon syliä ja hellyyttä kuin silloinkin jos olisi ihan imetetty. En tiedä, miten muissa perheissä menee, mutta kyllä meillä muutoinkin sylissä pidetään vauvaa kuin vain sillon kun syödään.

Vierailija
14/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on vauva 5kk ja olen aloittamassa työt kuukauden päästä. Että mä oon paska mutsi.

että ehkä nyt et kuitenkaan ihan paska mutsi ole. Mutta ihmettelen kuinka raskit jättää noin pienen? Itsellä oli kamalia vaikeuksia jättää 2v päivähoitoon aikanaan, kun tuntui että jään niin paljosta paitsi, kun kerran se vaan on pieni. Nyt on kohta 3 ja edelleen mietin että voisinpa olla edelleen kotona. Seuraavan kanssa olen sitten varmasti ainakin 3 vuotiaaksi asti!

Eli en epäile etteikö lapsi itse pärjää, mutta kuinka joku pystyy jättää lapsensa pienenä hoitoon, eikö se suuri menetys harmita liikaa?

Vierailija
15/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko jo etukäteen päättänyt että vauva syököön pullosta, tärkeämpää on työ.

Vierailija
16/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä suhde kuin nämä lapsi-isä-suhteet kun isä painaa duunia 24/7....

Vierailija
17/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä nyt et kuitenkaan ihan paska mutsi ole. Mutta ihmettelen kuinka raskit jättää noin pienen? Itsellä oli kamalia vaikeuksia jättää 2v päivähoitoon aikanaan, kun tuntui että jään niin paljosta paitsi, kun kerran se vaan on pieni. Nyt on kohta 3 ja edelleen mietin että voisinpa olla edelleen kotona. Seuraavan kanssa olen sitten varmasti ainakin 3 vuotiaaksi asti!

Eli en epäile etteikö lapsi itse pärjää, mutta kuinka joku pystyy jättää lapsensa pienenä hoitoon, eikö se suuri menetys harmita liikaa?

en jätä lasta hoitoon, kun se on isä, joka on lapsen kanssa kotona.

Olen jo viimeiset neljä vuotta ollut kotona esikoisen kanssa (on nyt siis tuo 4v). Minusta on nyt isän vuoro olla enemmän läsnä lapsille, yhtä lailla mies on menettänyt esikoisen suhteen juttuja juurikin työn takia. Nyt oli sopiva väli palata hetkeksi töihin, kun mies lomautettuna vielä ensi vuonnakin. Pysyy talouskin suhteellisen balansissa kun toinen vanhemmista on töissä.

Kunhan miehen lomautus joskus päättyy, minä palaan takaisin kotiin lasten kanssa, koska en halua laittaa alle kolmevuotiasta päivähoitoon, pidän liian pienenä.

Vierailija
18/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äitiysloma kestää vain muutaman viikon? Missä muuten toimitusjohtaja tekee töitä 24h/7vrk? Miksi se oliis sen sallitumpaa tuoreelle isälle?

Vierailija
19/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasikatoista ja siitä kuinka MIEHET ei halua että naiset menestyy. hitto, pahimpia hyeenoita naiset on toisiaan kohtaan. Kylläpä ollaan niin empaattisia että jonkun tv:stä tutun mimmin imetyksen onnistumistakin pohditaan. Hitto, olisitte tyytyväisiä että nainen, ja vielä raskaana oleva, todellakin valittiin!

Minusta Hjallis vaikuttaa hivenen sovinistiselta joten siinäkin mielessä häneltä hyvä valinta.

Vierailija
20/49 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko jo etukäteen päättänyt että vauva syököön pullosta, tärkeämpää on työ.

Aika monet kotiäiditkin syöttää pullosta. Varsin yleistä etenkin matalasti koulutettujen, vuosikausia kotona oleilevien äitien keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi