Minun mielestä raskaana oleva Mira oli täysin väärä valinta.
Jättää parikuisen vauvan hoitoon ja alkaa hoitamaan suurta Hanko-projektia. Voi vauvaparkaa
Kommentit (49)
yhtä paljon kuin äitikin. Imetys kyllä tosi tärkeää pienelle vauvalle, eli tosi sääli, jos äidin uran takia jää vauvalta äidinmaito saamatta. Pumppaaminen voi nimittäin olla tosi raskasta ja vaikeetam eli Tutteliinhan sitä sitten tartutaan. (Ja Tuttelissa ei mitään vikaa, jos se on ainoa vaihtoehto!)
Mutta miten tuore äiti raaskii lähteä tosi vaativaan (ajallisesti!) työhön vauvan ollessa vielä ihan pieni!? Jää kyllä äiti paljosta paitsi! Surullista, että joku on noin urakeskeinen, että pistää oman lapsensa vauva-ajan toiselle sijalle!
töihin, kun lapsi oli 5kk. Lapsen isä jäi silloin vanhempainvapaalle. Imetin kuitenkin siihen asti, kun lapsi oli vuoden ikäinen. Päivällä lapsi sai vain yhden kiinteän aterian yhteydessä korviketta, muuten rintamaitoa. Meillä ratkaisu oli hyvä, joten kyllä se voi toimia muillakin.
että on parempi äiti jos tekee töitä kodin ulkopuolella.
Ei tollanen energiapakkaus voi nyssöttää vauvan kanssa kotona montaa viikkkoa hän sairastuu.
Valinta oli oikea. Vauva saa varmasti enemmän rakkautta hyvinvoivalta äidiltä kuin äidiltä joka kärsii masennuksesta ja väkisin väänttää kotona kuvitellen että se on vauvan paras.
Mielestäni Hjallis voisi valita työntekijänsä ilman tällaistä hölmöä tv-ohjelmaa. Mira ei loistanut missään tehtävässä ja hänen valtava itsevarmuutensa tuli esiin muiden halveksumisena ja pöyhkeänä itsekehuna ja silti hänet valittiin ja tuntui siltä, että hänet oli päätetty valita jo etukäteen. Muut olivat mukana turhan päiten.
Eikö tämä ole Miran ensimmäinen lapsi?
Muistelkaapa aaveemammat mitä sitä suunnitteli tekevänsä vauva-aikana ja vauvan kanssa kun se esikoinen ei ollut vielä syntynyt.
Nyt voikin sitten ruveta nauramaan hysteerisesti omalle naiviudelleen. :D
Katsotaan nyt palaako Mira hommiin ja kuinka nopeasti. ;)
mutta kyllähän lasten kanssa voi tehdä vaikka mitä. Minusta koko raskauden merkitystä paisutellaan tässä yhteydessä.
Eikö tämä ole Miran ensimmäinen lapsi?
Muistelkaapa aaveemammat mitä sitä suunnitteli tekevänsä vauva-aikana ja vauvan kanssa kun se esikoinen ei ollut vielä syntynyt.
Nyt voikin sitten ruveta nauramaan hysteerisesti omalle naiviudelleen. :D
Katsotaan nyt palaako Mira hommiin ja kuinka nopeasti. ;)
Varmaan tietää hyvin, mitä vauva-arki ja vauva-aika on.
mutta kyllähän lasten kanssa voi tehdä vaikka mitä. Minusta koko raskauden merkitystä paisutellaan tässä yhteydessä.
äidin asemaa. Kukaan ei sano mitään, vaikka tuore isä menisi töihin kun lapsi on tunnin vanha mutta auta armias kun äiti suunnittelee töihin paluuta ennen kuin lapsi on tyyliin eskarissa....
Kateelliset kouluttamattomat junttiäidit täällä taas itkee, kun joku muu nainen menestyy. Itse ihailen Miraa ja hänen päättäväisyyttään ja itsetuntoaan.
t. kotona vielä 2-vuotiaan kanssa oleva DI-äiti
Jättää parikuisen vauvan hoitoon ja alkaa hoitamaan suurta Hanko-projektia. Voi vauvaparkaa
Aivan kamalaa äitiyden väheksymistä.Ikään kuin pienen vauvan hoito olisi asia jonka siinä sivulla voi hoitaa.Kyseisen projektin vetäminen vie kiyllä Miran mennessään. Kummallista ajatella että isä voisi korvata äidin ja että asia hoituu yhtä hyvin näin. Ei se Mirakaan itseään äitinä paljon kunnioita.Surullista nähdä että vielä oikeen televisiossa äitiys mitätöidään, että nähdään nainen joka on valmis vauvansa asettamaan toiselle sijalle, parhaana mahdollisena johtajana. Uskomatonta! Näin tunteetonta naista en kyllä mihinkään tärkeämpään asemaan valitsisi.
meilläkin on vauva 5kk ja olen aloittamassa työt kuukauden päästä. Että mä oon paska mutsi.
mutta varmasti olet hesalainen.
Kateelliset kouluttamattomat junttiäidit täällä taas itkee, kun joku muu nainen menestyy. Itse ihailen Miraa ja hänen päättäväisyyttään ja itsetuntoaan. t. kotona vielä 2-vuotiaan kanssa oleva DI-äiti
Mira ei ollut oikea voittaja, eikä raskaus vaikuta minun mielipiteeseeni kumpaankaan suuntaan. En ymmärrä mikä vahvuus päättäväisyys ja hyvä itsetunto on, jos kuitenkin on kiero ja vastuuta pakoileva. Eihän pelkästään hyvä itsetunto tee kenestäkään minkään alan osaajaa.
Itse en raatsisi senkään ikäisen luota olla pois, mutta jos puolivuotiaalla on isä hoitamassa, niin varmaan pärjäävät.
Ja tietää mitä tekee. Ei pitänyt kummastakaan ja tietää sen, että Mira ei voi täyttää minkäänlaisen työsopimuksen ehtoja. Sinne menee mun veikkauksen kukaan joku muu jo alkuvuodesta toimariksi. Lopulta Mira joutuu kirjoittamaan luvatun toimarin pestin sijaan jonkun muun sopimuksen jos haluaa jäädä. Myyntijohtaja kenties. Ei toi noin toimi markkinamaailmassa muuten.
en tiedä oliko nyt kovin fiksu veto nolata itsensä ja koko Hanko-projekti, oli miten pelimies tahansa.
kiva kuulla Miran ja Hjaliksen kommentit siitä Miran valehtelusta siinä ikkunanpesu-projektista!
Ja eukko kehtasi vielä julistaa rehellisyydestä, just joo.
Ei ihan puolueeton asetelma muita kilpailijoita ajatellen.
Itse en raatsisi senkään ikäisen luota olla pois, mutta jos puolivuotiaalla on isä hoitamassa, niin varmaan pärjäävät.
Näin Miran Huomenta Suomi ohjelman haastattelussa tiistaina ja kertoi synnyttävänsä tammikuun puolivälissä ja alkukesästä menevänsä töihin. Tarkkaa työnaloituspäivämäärää ei ole sovittu vielä.
jää hoitamaan vauvaa. Toiseksi, kylläpä on rehellinen tyyppi, kun on jo sotkeutunut asuntoasioissa niin että oikeuteen joutui. Ja Mira nimenomaan hävisi.
Hyvästi Hanko.