Kuulutko johonkin järjestöön tai yhdistykseen?
Mikä merkitys sillä on sinulle, mitä hyötyä/iloa tms. saat siitä?
Kommentit (21)
mutta siihenkin vain maksavana jäsenenä. Joo ja asun siis maaseudulla.
Ammattiliittoon
Työpaikan yritysyhdistykseen
Koulun vanhempainyhdistykseen
Oman sairauteni potilasjärjestöön
Harrastusjärjestöön
Lapsen harrastusseuraan
Mannerheimin lastensuojeluliittoon
Aktiivinen olen ollut näistä vain yhdessä, muissa "rivijäsenenä". Kaikista saan tietoa tai tukea tärkeiksi kokemistani asioista. MLL on "jäänne" kotiäitiajoilta, mutta en osaa siitä erotakaan.
Ainiin, melkein joka yhdistysken jäsenkortilla saan jotain alennuksia, jos vain muistan kortteja näyttää.
kuuluisin varmaan 20:een jos olisin myöntynyt kaikkiin.
Mukavaa olla päättämässä asioista, etenkin kulttuuripuolen touhuista.
ja toivottavasti myös hyödyn siitä!
erääseen metsästysseuraan
erääseen reserviupseeri-kerhoon
Marttoihin
Osakuntaan
Kuoroon
Amnesty Internationaliin
Kahteen eri ammattiliittoon
urheiluseuraan
kyläyhdistykseen
koulunvanhempainyhdistykseen
minulle merkitsee paljon olla mukana auttamassa toisia, siksi lions liitto on lähellä sydäntäni(hyväntekeväisyyttä!)
ammattiyhdistykseen
oman alani tieteelliseen seuraan
päiväkodin vanhempainyhdistykseen
kahteen naisjärjestöön (toinen yleishyödyll, toinen poliittinen)
yhteen kulttuurijärjestöön
varmaan muihinkin, nämä muistin eka
olen olut vaikuttamassa yhteiskuntaan siten että
olen ollut ydinryhmässä, joka on järjestänyt pari mielenosoitusta ja yhden nettikampanjan kansanedusatjille perhelainsäädäntöön liittyen ja antanut niihin liittyen paljon haastatteluja
työlästä mutta ei erityisen "rohkeaa"
12, luin vahingossa, että "kahteen natsijärjestöön" ja kerkesinkin jo olla aika järkyttynyt :D
Jos asut vuokralla, oletko kyennyt vaikuttamaan jotenkin?
Olen sihteeri.
Päätämme yhdessä mitä MLL tekee meidän kylällä. Olen mukana järjestämässä useampaakin lastentapahtumaa vuosittain. Pidän tuosta vapaaehtoistyöstä - se sopii mun arvomaailmaan että voi auttaa ja tehdä kivaa ja antaa omaa työpanosta.
ei minun tarvitse hyötyä siitä mitään, haluan tukea näitä tahoja jäsenmaksuni määrällä, kunhan teen hyväntekeväisyyttä
mutta tärkeintä on työ vihreissä ja eräässä kansalaisaktivismiryhmässä, joka liittyy luonnonsuojeluun.
Vihreissä järjestetään ruohonjuuritason juttuja kierrätyksestä ja lähiruoasta, pidän sitä tärkeänä, muuten en halua olla poliittisesti vaikuttamassa.
Sitten tietysti olen rivijäsen sukuseurassa, ammattiliitossa ja MLL:ssä.
-ammattiyhdistykseen
-metsästysseuraan
-moottoripyöräkerhoon
Eläinsuojeluyhdistykseen. Tulee hyvä mieli kun voi auttaa niitä joita yhteiskunta ei tue mitenkään.
tavallaan kuulun urheiluklubiin, mikä on yhdessä perutettu. mutta mikään virallinen se ei ole.