Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa hyvät kiharat pitkiin hiuksiin? Vyötäröpituisiin.

Vierailija
09.12.2010 |

Olisiko jollakin vinkkiä? Haluaisin vaihteeksi juhliin hiukset kiharalle, mutta millä vempeleellä pitkiin hiuksiin saisi kestävät kiharat.

Ainakaan ilmakiharrin ei toimi näin pitkissä hiuksissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omat pitkät ja paksut hiukset on niin työläät kihartaa, että itse en siihen pysty. Vaikka eivät ole edes ihan noin pitkät kuin sinun.

Ja kampaajaltakin menee kiharakampauksen tekoon parisen tuntia ainakin.

Kampaajani tekee usein niin, että pesun jälkeen kiertää päällimmäiset hiukset useille rullille - joko papiljoteille tai sitten niille vaahtomuovipötkylöille.

Alemmat hiukset hän käsittelee kreppiraudalla, jotta niihin saadaan ilmavuutta. Tähänkin menee tuskastuttavan paljon aikaa, siinä ehtii kyllästyä jo molemmat, sekä minä, että kampaaja.

Sitten hän asettelee päällikiharat halutunlaiseksi kampaukseksi. Ja paljonpaljonpaljon lakkaa, koska pitkät, raskaat hiukset vetää kiharat nopeasti omalla painollaan suoriksi.

Vierailija
2/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lämpösuojallinen kampausneste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mielelläni isoihin juhliin ne kihartanut

kuiviin pestyihin hiuksiin laitan muotvaahtoa, ja sit patukat, eli ihan sellaiset pötköt niitä kahta kokoa, eikä siis ole sähköisiä mitenkkään

vaan entisajan papiljotteja vasttavat

ohuet pötköt, joihin kierrän hiukset muotvaahtoa laittetuani

anna olla pääsä jonkin aikaa, yleensä meikkaan sen aikaa, eli ehkä tunnin verran

otan pois harjaan sen verran kun tuntuu tarvetta olevan ja sit lakkaa päälle

hienot tulee, kaikki aina kehuu, vierrat ihmisetkin tulee kehuunn

eli helppoa ja toimii, aikaa mene kauaa ja sähköä ei edes tarvita

pötköt kulkee laukussa matkoillakin

Vierailija
4/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenkin alimpiin hiuksiin vaikka lainerautaa. Ja päällimmäisiä muilla eri keinoilla.

Vierailija
5/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä jonkun verran kaupasta ostanut. Mutta joku 30 kpl ei vielä riitä edes puoleen päähän.

Niiden kiertämisessä on kamala työ, jos itse yrittää ja aikaa menee kamalasti. Ainakin, jos on paksut hiukset.

T. 3

Vierailija
6/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä pötköillä kiertänyt noin puoleen väliin asti hiukset, kun on pitkät eli vyötärölle asti niin ei mielestäni tule kaunis jo päänahasta asti kierritetään niillä hiukset

eli haluan itse laineet sellaset loivat kiharat

ei mitään sirley temple tyyliä

patukoita löytyy paljon noin 50, mut aikansa harjoitelleena, ne vetäsee melko nopeesti