Lapseni kaveri saa kuulemma laittaa SIIRAPPIA jäätelön päälle??
siis mitä?? Millainen äiti antaa lapsensa syödä tuollaista paskaa?
Järkytyin kun lapsi sanoi tuon..
Kommentit (25)
Tää oli kyllä päivän järkyttävin uutinen! En varmaan saa nukuttua kun suren sen pienen pojan puolesta.
Nami, siirappi jäätelön kanssa on hyvää :)
Siirappia on monenlaista. Minä juuri sain tainnutettua alkavan flunssan ihanalla kuusenkerkkäsiirapilla. Joten semmosta myrkkyä se on. Onkohan ap:lla oikeasti jotain siirappia vastaan vai onko se muuten vaan päästään vialla?
Jospa se äiti ei ole fanaattinen ruokien suhteen?
verrattuna esim. suklaakastikkeeseen? Minusta niillä ei ole oleellista eroa.
(ja ihan selvyyden vuoksi: meillä ei yleensä syödä jäätelön kanssa kumpaakaan, mutta jos lapsi pyytäisi vaikka synttäritarjoiluun, niin mulle olisi ihan sama kumpaa)
Siirappi lettujen päällä on myös ihanaa. Ja siihen päälle sitten vielä makeaa mansikkahilloa ja tomusokeria.
tuota kielenkayttoa ap! Oiskohan kyseessa vaahterasiirappi? Meilla (puoliksi kanadalainen perhe) vaahterasiirappi on ihan tavallinen vaniljajaatelon (ja myos rahkan tai jugurtin, seka pannareiden) paallinen...
eikö sullakaan ole vakavampia asioita, joista järkyttyä
Minun saavat laittaa mansikkakastiketta tai suklaakastiketta!!! O_o
He pesevät kyllä hampaansa ja syövät xylitol-pastilleja! :D
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Laitetaanhan jäätelön päälle hilloa, suklaakastiketta ja kinuskikastikettakin.
Jos nyt vaan antaisit muiden syödä jäätelönsä haluamallaan tavalla, jookos?
Mekin pojan kanssa napostellaan fariinisokeria ihan makean nälkään.
Huvikseen.
Veikkaan että sun kasvirasvajäätelös.
miten se kehtaa myrkyttää lapsensa sokerilla?????!!!! Ois paljon parempi syöttää lapsille keinotekoisia makeutusaineita, eiks vaan?
Teillä ei varmaan syödä myöskään kinuskikastiketta? Siinähän on sokeria ja kermaa... hyi yök sentäs!
Siirappia! Sehän on nykyajan kotkotuksista ihan pahimmasta päästä. Järkyttävää toden totta!
(Mieheni juuri sattui kertomaan, että söi lapsena siirappia paahtoleivän päällä. Aika hyvä mies siitä kuitenkin tuli.)
Eikä mua kiinnosta miten hyvää se muka on, siirappi on sokeria ja miksi sitä pitää syöttää lapselle muutenkin epäterveellisen jäätelön kanssa?
Ja tehdään SIIRAPPIpipareitakin näin joulun alla :D
En usko että jäätelöä syödään kovin usein tavisperheissä joten saa siihen heitellä vaikka sokeripaloja mun puolesta
Ihan vain tiedoksesi. Ja mm. pipareissa on PALJON siirappia...
tai sitten vaan tyhmmä av mamma joka syöttää lapsiaan E-tuotteilla (light, kasvirasva ja muut paskat)
Kamala äiti sun poikasi kaverilla. Su pitää varmaan katkaista yhteys tähän perheeseen. Jos antavat vaikka salaa sunkin lapselle sitä "myrkkyä". Sun pikkupiltistähän voi tulla "amerikkalainen" läskikakara. He kun tuota siirappia (vaahtera) vetelevät jopa aamupalalla... Huoh.
Siis miksi ihmeessä sä tosta järkytyt?? Ei se ole sun lapsi joten anna sen syödä se miten se haluaa!