Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kovaäänisistä ja tomerista ihmisistä?

Vierailija
30.11.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rauhallinen ja melko hiljainen luonteeltani, ja minusta räväkät ja äänekkäät ihmiset ovat välillä jopa pelottavia. Ainakin ne ovat ärsyttäviä.

Vierailija
2/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisiä ihmisiä inhoan. Kaipa he kompensoivat äänekkyydellään huonoa itsetuntoa tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kun ihminen saa sanottua sanottavansa. Olen itse samanlainen, ja huomaan monesti olevani ei-pidetty :/

Vierailija
4/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilanteita ja persoonia joiden seurassa suorastaan ahdistun, mutta on myös ihmisiä joilla on tomera ote, kova ääni ja raikuva nauru ja se on ihanaa. Esim eräs työkaverini oli tällainen ja hänen kanssaan oli ihana tehdä töitä kun tiesi että hommat sujuu aina kuin tanssi.

Yhtä sukulaista aina oikein odotan paikalle kun on sukujuhlat. Jos häntä ei olisi niin kaikki istuisivat jäykkinä ja vaivaantuneina pitkin seiniä säästä inisten. Kun se kovaääninen tomera setä tulee paikalle niin kaikki hengittävät helpommin ja alkavat puhua vapaammin. Tämä on huomattu usein.

Vierailija
5/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni opettajaksi tällainen ihminen olisi ihanteellinen :-)

Vierailija
6/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he ovat ystävällisiä ja lämminsydämisiä ihmisiä, pidän kovastikin!

Joistakin en pidä lainkaan.

Vierailija
7/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siedän.

Vierailija
8/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisiä ihmisiä inhoan. Kaipa he kompensoivat äänekkyydellään huonoa itsetuntoa tai jotain.

Itse olen kovaääninen... ja myös tomerakin kuulemma. Kova ääninen en ole aina, mutta varsinkin kun innostun jostain tai selitän jotain mielestäni kiinnostavaa/hauskaa juttua äänen taso nousee. Eikä kyllä ole kyse huonosta itsetunnosta...

Tiedän että voi monesta muusta olla välillä ärsyttävää kun mulla äänen taso nuosee ja olen koittanut sitä hillitä, mutta usein innostuksissa/touhutessa unohtuu. Oma äitini on ihan samnalainen, eli varmasti osaksi häneltä opittua/perittyä.

Vierailija
9/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin rasittaa lähinnä ne lampaat, jotka eivät kyseenalaista yhtään mitään. Menevät vain lauman mukana ja pelkäävät työpaikkansa menettämistä jos vaativat oikeuksiaan.

Vierailija
10/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tunnen kovaäänisiäkin ihmisiä, jotka eivät kyseenalaista yhtään mitään. Menevät lauman mukana, mutta tekevät kyllä suuren numeron itsestään.

Töissäkin rasittaa lähinnä ne lampaat, jotka eivät kyseenalaista yhtään mitään. Menevät vain lauman mukana ja pelkäävät työpaikkansa menettämistä jos vaativat oikeuksiaan.

Vierailija
11/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aika harva varmaan pitaa kovaaanisista ja tomerista ihmisista, noilla adjektiiveilla kuvailtuna. En itsekaan pida paallepasmareista tai tyhjantouhuajista. Mutta jos puhuu normaalin kuuluvalla aanella ja on aikaansaapa, ei se minusta ole mikaan ongelma. Ennemminkin on ongelmallista (esim. tyoyhteisossa) jos on hirvean hiljainen ja vetamaton.

Vierailija
12/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raikuva nauru, tomera tyyppi, ihminen joka kertoo mielipiteensä suoraan ja keskustelee avoimesti itsestään. Vain tällaisten ihmisten seurassa minulla on mukava olla

Vierailija
13/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitän jotain mielestäni kiinnostavaa/hauskaa juttua äänen taso nousee. Eikä kyllä ole kyse huonosta itsetunnosta...

Kyllä minusta suuren metelin pitäminen itsestään on huonon itsetunnon osoitus.

Vierailija
14/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ominaisuutta ihmisessä, ja oikeastaan kaikki muu ratkaisee. Mä pidän ihmisistä jotka ottavat toiset huomioon mutta joilla on myös rohkeutta olla oma itsensä. Siihen ei oikein vaikuta äänen voimakkuus tai tomeruus. Mut yksi parhaista tyypeistä, jonka tiedän, on sekä tomera että erittäin kovaääninen. Hän on opettaja, ja lämmin, huumorintajuinen ja empaattinen ihminen sekä hulvattoman hauska. Kun hän tulee huoneeseen niin on kuin aurinko alkais paistamaan.

Vierailija
15/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tomeralla tarkoitat sellaista joka komentelee muitakin. Mutta jos tomeruus ilmenee omana ahkeruutena eikä ko. tyyppi vaivaa sillä muita niin sitten siitä ei ole mitään haittaa.

Vierailija
16/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain puhuvat, yleensä itsestään. Hiljaisemmat sen sijaan toimivat.

Vierailija
17/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitän jotain mielestäni kiinnostavaa/hauskaa juttua äänen taso nousee. Eikä kyllä ole kyse huonosta itsetunnosta...

Kyllä minusta suuren metelin pitäminen itsestään on huonon itsetunnon osoitus.

Ahaa, siis se että olen innostunut jostain mitä selitän ja äänen taso saattaa nousta tarkoittaa että pidän itsestäni suuren metelin ja omistan huonon itsetunnon!?! Olen myös nauravainen, reipas ja ulospäinsuuntautunut, nekin varmaan kertoo siitä että pidän meteliä itsestäni ja itsetuntoni on huono?? :D

Mielestäni suuren metelin itsestään pitävä ihmiset ovat ihan erilasia. Sellaisia jotka joka asiassa ja tilanteessa korostavat itseään ja tuntevat tarvetta tuoda itsensä esille silloinkin kun siihen ei ole aihetta/ei ole mitään järkevää sanottavaa. Itse osaan kyllä olla hiljaakin, enkä tunne tarvetta pitää meteliä itsestäni koko aikaa... :D

Vierailija
18/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain puhuvat, yleensä itsestään. Hiljaisemmat sen sijaan toimivat.

Miten voisikaan? Aika jarkky yleistys. Olet varmaankin itse hiljainen? ;-)

Vierailija
19/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksi kaverini sellainen onkin. Yleensä nämä ihmiset ovat myös muuten äänekkäitä, eli kävelevät kuin norsut, syövät äänekkäästi jne.

Vierailija
20/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin sellaisista uiveloista jotka eivät saa suutaan auki itse tilanteissa ja sitten takanapäin juputtavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän