Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa jo valmiiksi...

Vierailija
09.12.2010 |

Tuntui tuo mies töristelevän nokkaansa ja vähän tukkoselta kuulosti nukkumaan mennessään... Huomenna sille pitäs vissiin hilata sapuskatkin soffalle, eikä pysty tekee mitään kun on niin pal kippiä. Puuuuuuh... Kerätääs sit voimia vitutukseen...

Mä olen itse ollut nyt vasta kolmisen viikkoa järkyttävässä räkiksessä. Ekan viikon ihan kuollut, toinen viikko meni yskiessä ja kipuillessa (vanhatkin vaivat ärsyyntyivät), sinnittelin parin tunnin yöunilla ja kolmiolääkkeillä jotenkin tolpillaan. Ipanat ei ehkä päässeet kauheesti pihalle ja koirankin lenkitykset nyt vähän jäi lyhyenlänniksi, mutta muuten oli vähän pakko pyörittää huushollia miten nyt parhaiten taitaa. Edelleen yöt menee yskiessä keuhkoja pellolle, eik henki aina oikein kulje. Päiväsaikaan alkaa jo onneksi helpottaa. Univelkaa vaan alkaa olla pikkasen liikaa... Mut hiton välii. Apuja ei pahemmin sadellut edes pyytämällä. Eikä sitä tokikaan liian kipee ole tyydyttämään miehen haluja, vaikka vähän yskittäiskin.

Tässä huushollissa kun saa olla sairaalakunnossa ennenkun ÄITI on oikeesti kipiä. (Sit saa sentään rauhassa sairastaa...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet antanut tilanteen olla tuollainen, siksi se on. Lakkaa palvelemasta sitä miestäs.

Vierailija
2/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsken sen hakea itse nenäliinansa, jollei kuumetta ole 40astetta.

Vierailija
4/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppiihan sitä vinkua... Mutta vituttaa sen vinkumisen kuuntelukin. Aina se yrittää. Ku on sit niin raasu ja kaikkee.

Miesflunssa tosiaan. Joskus riittää, että olis vähän simmonen olo, että saattas tulla kohtapian kipeeks... *huoh*

Ilman tauteja meillä menee ihan mukavasti :P

Vierailija
5/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä sitä nenäliinaa kiikuttaisit. Meillä se miehen sairastelu vaan ilmenee niin, että pitäisi olla kaikkea kantamassa, koska mies on niin "sairas". Käsken hakea itse tarvitsemansa, minä en pitkin asuntoa hänen käskytettävänä juokse, jollei sitten ole todella sairas.

Miesflunssa on kyllä sellainen tauti, että onneksi ei ole minuun koskaan iskenyt. Voisi luulla että henki lähtee, kyllä se niin suurelta kärsimykseltä vaikuttaa.

t nro 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä