Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumusta villatakin kanssa?

Vierailija
30.11.2010 |

Voiko käyttää? Entä millaiset kengät?

Tässä uusavuton katselee pikkujouluasua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvipitusen mustan mekon liikkeestä ja sielä myytiin ihan siihen sopivaa villatakkia tai boleroa.

Vierailija
2/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen villatakki? Väri, malli?

T AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useita, mutta yleensä joko mustaa (silkki-puuvillasekoite) tai harmaata (villa-mohair tms.)

Vierailija
4/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Valitsisin mieluiten boleromallisen tai muuten kevyen villatakin, joka ei ole kovin löysän mallinen. Musta on toki varmin valinta värin puolesta, mutta mun mielestä myös muut värit käy, vaikkapa punainen.

Kengissä pitää olla korkoa ja musta olisi taas varmin valinta väriksi.

Vierailija
5/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mitä korostaa/peittää) mutta nyt on paljon tarjolla erilaisia "pikkuneuleita", eli ohuita mutta lämpimiä neuleita, joissa usein koristeita kuten helmiä, tmv. Näitä on montaa eri mallia, aika suosittuja pituudeltaan lyhyehköt neuleet joissa saattaa olla myös 3/4 hihat tmv.

Pikkumustan kanssa sopii melkein mikä tahansa, mutta jos haluat juhlavuutta niin valitse sellainen neule jossa on vähän jotain "jujua" että se näyttää hieman perus arkineuletta juhlavammalta.

Myös ihan musta sopii pikkujouluihin, voit asustaa asuasi esim. laittamalla hienot korut tai rintakorun jne. miksei myös huivilla, ja em. saa sitten halutessa myös vähän äriä asuun (esim. muuten musta asu, mutta rinnassa punainen kukkakoriste tmv.)

Vierailija
6/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi uusi neule, pinkki villatakki, jossa koristeita. Se voisi olla ihan hyvä lisä pikkumustalle. Mustat korkkarit löytyy. Olen pitkä ja hoikka, muotoja ei juurikaan ole ;(

ap

Vierailija
7/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittaisi pikkumustan kanssa mitään boleroa, vaan jonkun pitkän, muodottoman villatakin. Mut mä olenkin trendikäs ;)

Vierailija
8/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittaisi pikkumustan kanssa mitään boleroa, vaan jonkun pitkän, muodottoman villatakin. Mut mä olenkin trendikäs ;)

Vierailija
9/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu niin kokonaan kantajan vartalonmallista, villatakin mallista jne. Juhliin tietysti villatakki, joka parempaa materiaalia, villasilkkiä tms. Väri on ihan kantajasta kiinni myös, että mikä kullekin sopii. Musta mustan päällä voi olla joillakin makea, toiselle taas sopii lehmuksenvihreä.

Googlaa, ap, Michelle Obama. Hänen myötäänhän villatakit tulivat pari vuotta sitten kansanmuotiin ja hän on yhdistellyt niitä erilaisiin vaatteisiin mun mielestä tosi kivasti.

Vierailija
10/10 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja villatakkiin taas arkinen ja tylsä. Eivät sovi yhteen. Laita vaan se pikkumusta eikä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi