Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUP! Pakkasta on -33 , koulumatkaa

Vierailija
30.11.2010 |

on 2 km kävellen. Käveleekö ekaluokkalaisesi? Kuskaatko sinä hänet? Vai jääkö hän kotiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin.

Vierailija
2/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On atoopikko, ja pienelläkin pakkasella iho kovilla. Varmasti paleltuisi, vaikka olisi kommandopipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös itse olen kävellyt.

Vierailija
4/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei, niin sitten kävelee. Kotiin ei jää.

Oikealla pukeutumisella pärjää ihan hyvin.

Vierailija
5/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin kävelemään, ja se oli helvettiä! Eipä ollut vanhemmistani kuskaajiksi, vaikka auto oli pihassa. Molemmat pelti kiinni. Siinä sitä sitten käveltiin, posket paleltuneina pahasti. Omaa lastani en siihen rääkkiin laita.

Vierailija
6/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme 2000-lukua. Turha puhua, että ennen wanhaankin sitä mentiin pelkkä säkkikangas pään päällä 40 km hakemaan maitoa. Joo, voi olla, silloin oli moni muukin asia päin helvettiä.

Vierailija
7/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme 2000-lukua. Turha puhua, että ennen wanhaankin sitä mentiin pelkkä säkkikangas pään päällä 40 km hakemaan maitoa. Joo, voi olla, silloin oli moni muukin asia päin helvettiä.

Voisi kävellä ja olen itsekin kävellyt.

Vierailija
8/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mulla sellaisia vanhempia, joita olisi kiinnostunut mun hyvinvointini. Olin aina aivan jäässä, kerrankin oli -32 ja mulla 5 vaatekertaa, silti paleltui posket(oli kaikkea naaman edessä kyllä). Koulussa sanoin opelle, ja ope soitti kotiin ja sanoi, että voin jäädä kotiin, jos eivät voi kuljettaa. Alkoi kai sääliä minua.

Vierailija
9/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mulla sellaisia vanhempia, joita olisi kiinnostunut mun hyvinvointini. Olin aina aivan jäässä, kerrankin oli -32 ja mulla 5 vaatekertaa, silti paleltui posket(oli kaikkea naaman edessä kyllä). Koulussa sanoin opelle, ja ope soitti kotiin ja sanoi, että voin jäädä kotiin, jos eivät voi kuljettaa. Alkoi kai sääliä minua.

itse tai mies kuskaa.

Vierailija
10/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylällä useampikin muksu kävelee saman matkan.

Vierailija
11/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla normaali, jolloin on suuri uhka paleltumille ja keeuhkot ja hengityselimistö ovat kovilla.

Vierailija
12/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUSKAAN ihan varmasti.

Jos on alle -25 asettta ja 6-luokkalisella matkaa noin 1km niin lapsi menee pyörällä. Muuten autolla

Jos on yli -20 ja teinillä matkaa pyörllä yli 4 km. kuskaan tai menee bussilla