Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä autoa et haluaisi mistään hinnasta ja miksi?

Vierailija
29.11.2010 |

Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä tahansa.

Minä en haluaisi BMW:tä

koska siitä minulle tulee mieleen sen jatke ja sillä ajelee vain jupit. Tämä on minun mielipiteeni.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain Hummeria tai truck (?) ihan liian isoja, ja varmaan hankala parkkeerata.

Merkeistä Kia, Acura, dodge, chevy ei ainakaan huokuttele yhtään. Tosin ei ole kokemustakaan noista. Manuaalia en tule hankkimaan myöskään.

Tykkään pienistä autoista, sitten ei tartte antaa kyytejä kenellekään kun monet on niin isoja ettei edes mahdu mun autoon sisälle :D EI mitään smart-autoja vaan pieniä sedaneja.

OT, Tänään näin auton jossa oli metrin renkaat. Sellainen voisi myös olla hyvä jos joku yrittäisi ajaa perään, niin osuisi vaan renkaisiin.

Vierailija
22/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-kerroksisen rivarin parkkipaikalla suurin osa autoista on Audeja ja Bemareita. En ole kyllä tullut ajatelleeksikaan, että ne olisivat omistajansa "jatkeita" tai niitä ajaisi v-mäiset ihmiset. Asiaan taitaa kuitenkin vaikuttaa se, että emme asu Suomessa. Itse en haluaisi mitään vanhaa romua. Muuten merkillä ei niin olisi väliä. Nyt on Audi TT ja miehellä BMW X3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vanha autoni oli toivoton romu ja tavallaan minulle maksettiin siitä että otin etuvetoisen tilalle joten nyt sellainen on. Hieman pelottaa tuolla ajella.

Merkillä ei ihan kamalasti ole väliä, kunhan ei ole kauhean pieni ja mielummin taka- tai neliveto.

Vierailija
24/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa mersun (en väyrys valoilla), ison volvon, audin, bemarin, joitakin Chryslereitä.

Vierailija
25/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tyhmä öky, tai leimautua sellaiseksi.

Ällöttävää yleistystä, tiedän.

Vierailija
26/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko kommentoida: Audeja, Mersuja ja Bemareita taitavat karsastaa vain ne, jotka ei ole koskaan sellaisen rattiin päässeet... Ovat meinaan kaikki sen tason autoja, että niihin kun tottuu ei tee mieli enää kärsiä rengasmelusta ja kolinasta kaikenmaailman Mazdoissa ja Toyotoissa..

Vierailija
27/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa olla realisti ja sanoa, että Rellua. Rellu on niin paska auto, että huh huh. Ottaisin ylös hyppien vaikka minkä Bemarin tai Audin, kunhan se toimis, eikä kuluttais paljon bensaa. Ihan sama, mitä muut siitä autosta ajattelee, nelipyöräiset on mulle täysin EVVK.

- Rellun "onnellinen" omistaja

Vierailija
28/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti osaa ajaa sellaisella talvella.

Vierailija
29/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko kommentoida: Audeja, Mersuja ja Bemareita taitavat karsastaa vain ne, jotka ei ole koskaan sellaisen rattiin päässeet... Ovat meinaan kaikki sen tason autoja, että niihin kun tottuu ei tee mieli enää kärsiä rengasmelusta ja kolinasta kaikenmaailman Mazdoissa ja Toyotoissa..

t: 3, joka ajelee pikkumaasturilla

Vierailija
30/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut paljonko on hintaeroa Mazdoilla ja BMW:llä?

Nimim. juuri ihan uuden Mazda 6 farmarin ostanut

Vierailija
31/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi Chevrolettiä tai Dodgea. Niistä on vain huonoja kokemuksia... Samalle listalle menee ranskalaiset autot.

Vierailija
32/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni riesaksi seuraavia automerkkejä. Olen alalla ja korjauskulut huimia ja laatu ihan kamalaa. Citroen, Renault, Fiat, Peugeot(voisi mennä siinä ja siinä), Alfa Romeo(ei kestä suomen talvessa,vaikka on tosi hyvän näköinen mun mielestä),Opel

Vierailija
33/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta pakko kommentoida: Audeja, Mersuja ja Bemareita taitavat karsastaa vain ne, jotka ei ole koskaan sellaisen rattiin päässeet... Ovat meinaan kaikki sen tason autoja, että niihin kun tottuu ei tee mieli enää kärsiä rengasmelusta ja kolinasta kaikenmaailman Mazdoissa ja Toyotoissa.. "

Ite en huolis mitään pikkukotteroa. (esim. fiat)

Vierailija
34/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli vuokralla viikon ja NEVER AGAIN.

Vierailija
35/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattia

nykypäivän sähköhirvitystä

Made in USA

Vierailija
36/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tuttavaperheessä on kaksi Alfaa ollut jo vuosia. Ei mitään talveen liittyvää häikkää ole niissäkään ollut.

Vierailija
37/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulukin sen sanoo..Opel on perseestä konsanaan..

Vierailija
38/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut paljonko on hintaeroa Mazdoilla ja BMW:llä? Nimim. juuri ihan uuden Mazda 6 farmarin ostanut

Mazda 6:n hinnat alkaen malli 28000eur BMW 5-sarja hinnat alkaen malli 54000....

Vierailija
39/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattia

Minä joudun ajelemaan niin paljon hitaasti kulkevissa ja pysähtelevissä jonoissa, että en missään nimessä vaihtaisi automaattia pois.

Vierailija
40/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos niitä minulle :) En tykkää ajaa niillä.

Audin kyllä voisin ottaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi