Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä autoa et haluaisi mistään hinnasta ja miksi?

Vierailija
29.11.2010 |

Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä tahansa.

Minä en haluaisi BMW:tä

koska siitä minulle tulee mieleen sen jatke ja sillä ajelee vain jupit. Tämä on minun mielipiteeni.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattia

Minä joudun ajelemaan niin paljon hitaasti kulkevissa ja pysähtelevissä jonoissa, että en missään nimessä vaihtaisi automaattia pois.

on kaksi autoa. Käyttöautossa on automaatti, ihan ehdottoman mukava kapistus.

Harrasteautona pitettävässä pikkubemarissa taas on manuaali. Se vehje on tehty leikkimiseen.

Vierailija
42/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut 2 uutena ostettua audia, jotka molemmat jättäneet useasti tienpäälle. Mutta paras ajettavahan se ilman muuta on varsinkin nelivetona kunpa olisi vain luotettava

bemaristi : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko kommentoida: Audeja, Mersuja ja Bemareita taitavat karsastaa vain ne, jotka ei ole koskaan sellaisen rattiin päässeet... Ovat meinaan kaikki sen tason autoja, että niihin kun tottuu ei tee mieli enää kärsiä rengasmelusta ja kolinasta kaikenmaailman Mazdoissa ja Toyotoissa..

Ei kiitos niitä minulle :) En tykkää ajaa niillä.

Audin kyllä voisin ottaa :)

perustele nyt mikä niissä on ollut vikana?

Vierailija
44/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko kommentoida: Audeja, Mersuja ja Bemareita taitavat karsastaa vain ne, jotka ei ole koskaan sellaisen rattiin päässeet... Ovat meinaan kaikki sen tason autoja, että niihin kun tottuu ei tee mieli enää kärsiä rengasmelusta ja kolinasta kaikenmaailman Mazdoissa ja Toyotoissa..

Eikö siinä ole tarpeeksi perustelemista? Enkä kyllä tykännyt penkeistäkään...

Vierailija
45/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelia, vaikkakin sellainen nyt seisoo pihassa. Lähtee kyllä samantien kun on katsastettu. Niin paska auto kun olla ja voi. Ja juu On Pakkasta En Liiku sopii täydellisesti.

Siksipä ajelen isännän bimmerillä aina kun on mahdollisuus. Ja lapsetkin tykkää siitä. Nukahtavat heti melkein kun lähdetään.

-3kk kaksosten äiti-

Vierailija
46/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole tarpeeksi perustelemista? Enkä kyllä tykännyt penkeistäkään...

oikeastaan...

Se on jo alku jos kirjoittaa ettei pidä penkeistä. Jos penkki on liian kovat tai ei sovi vartalon muodoille on jo jonkun sortin selvitys meille muille.

Jos kertoo jotain ohjaustuntumasta, melusta, suorituskyvystä, uraherkkyydestä, varusteiden käytettävyydestä niin se kertoo jo paljon meille muille -ehkä juuri ajamastasi autosta kiinnostuneille.

Vierailija
47/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että opelissa on äärettömän huonot penkit. Vihaan sitä ristiselkätukea ja vaikka meilläkin on se niin takana kun sen saa niin silti on selkä jumissa aina kun autosta nousee ylös. :(

-Tais olla 33??

Vierailija
48/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ikimaailmassa niitä halunu, mutta ei mulla ole valittamista.

Onko se sitten niin, että se bemaristi/audisti muuttuu vasta auton myötä, vai onko ne jo valmiiks kuspäitä?

Siis audeja on ihan ok näkösiäki, mutta en halua olla audi-kuski, yök.

Useat on vaan niin välinpitämättömiä liikennesäännöistä, ajavat vaarantaen muidenkin tiellä liikkuvien turvallisuuden, tulevat ulos autosta hakkaamaan toisen autoa, jonka ajotyyli ei miellytä, mitä vielä..

Jotenkin ymmärtää nää teini-bemaristit, no en kyllä ymmärrä niitäkään.

Vierailija
49/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat ulos autosta hakkaamaan toisen autoa, jonka ajotyyli ei miellytä, mitä vielä..

Vuonna 2006. Hakkasi Mersun ruttuun.

Vierailija
50/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan toimii eikä jätä tien päälle.

Nyt minun ja lasten käytössä Audi A6, tykkään.

Vierailija
51/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ajokortti jo pitkälti yli 20v ja monenmoista autoa on kokeiltu.

Amerikkalaisia en huoli, periaatteestakaan.

Ranskattaret Suomessa, just joo. Haluan että auto käynnistyy myös pakkasella.

Mersu.. no jos tykkää vaihdella niveliä kerran vuodessa.

BMW, meinasin haksahtaa. Sitten poikapuoli osti bemarin, pulitti siitä 50 000€, ajoi 700km ja ohjaustehostin laukesi (sitä vahingonilon määrää!!)

Italialaiset.. Mikä on metallista, älä osta Italiasta. En siis osta.

Kaikenlaiset pikkuautot, ei kiitos.

Citymaasturit ja muut naurettavat möhkäleet, juu ei.

Audia en ole vielä kokeillut, seuraava voisi vaikka olla, jos kukaan lähipiirissäni ei ehdi kokeilla ja pettyä.

Siis mitä mulle jää? Nyt on Hyundai Sonata ja tykkään kyllä. Lähtee nöyrästi käyntiin eikä ole tarvinnut rehata sitä rasvakourien hoitoon kertaakaan. Lexuksen voisin ottaa myös ja Prius mulla kutittaa takaraivossa, vaikka se näyttääkin rikkaimurilta.

Vierailija
52/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ajokortti jo pitkälti yli 20v ja monenmoista autoa on kokeiltu.

Amerikkalaisia en huoli, periaatteestakaan.

Ranskattaret Suomessa, just joo. Haluan että auto käynnistyy myös pakkasella.

Mersu.. no jos tykkää vaihdella niveliä kerran vuodessa.

BMW, meinasin haksahtaa. Sitten poikapuoli osti bemarin, pulitti siitä 50 000€, ajoi 700km ja ohjaustehostin laukesi (sitä vahingonilon määrää!!)

Italialaiset.. Mikä on metallista, älä osta Italiasta. En siis osta.

Kaikenlaiset pikkuautot, ei kiitos.

Citymaasturit ja muut naurettavat möhkäleet, juu ei.

Audia en ole vielä kokeillut, seuraava voisi vaikka olla, jos kukaan lähipiirissäni ei ehdi kokeilla ja pettyä.

Siis mitä mulle jää? Nyt on Hyundai Sonata ja tykkään kyllä. Lähtee nöyrästi käyntiin eikä ole tarvinnut rehata sitä rasvakourien hoitoon kertaakaan. Lexuksen voisin ottaa myös ja Prius mulla kutittaa takaraivossa, vaikka se näyttääkin rikkaimurilta.

sinulle kelpaa Hyundai -sinulle kelpaa kuule silloin ihan mikä vaan...

Vierailija
53/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sillä perusteella, mitä olen tuttavapiirissäni seurannut rellujen ja citikoiden omistajien tuskailua jatkuvien pienempien ja suurempien vikojen kanssa.

Vierailija
54/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinistin auto

Vierailija
55/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatin rumia, tarpeettomia ja jotenkin sellaisia, että sillä ajavat ihmiset haluavat vain korostaa omia tulojaan tjsp.

Tämä on niin loistavaa, että muut voivat mielestään kertoa sivusta mikä on kenellekin tarpeellista.

Muiden elämää on niin kovin helppo arvostella omista lähtökohdistaan, omia tarpeitaan peilaten.

Vierailija
56/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään hinnasta otettais Chrysleria tai muuta amerikkalaista autoa saatikka sitten opelis.

Meillä oli chrysler voyager jonka korjauksiin meni useampi tonni kunnes tajuttiin pistää vahinko kiertämään aina oli joku paikka rempallaan

ojasta allikkoon hommattiin Opel omega.3kk toimi kuin unelma ja sitten taas sama tuttu korjausrumba.Eri automerkki vaan kuin edellinen.

Nyt huristellaan 7 paikkaisella Mazda 5 autolla ja ollaan erittäin tyytyväisiä :)

Vierailija
57/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vian vikaa, auto ollut meillä 6 v ja ei ollut ees pakasta vedetty kun meille tuli.

t: se ketjuun jo vastannut piskuisella citymaasturilla (CRV) ajava

Vierailija
58/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis semmosta mopoautoon verrattavaa..:D

Ja en yleistä, mut miks isokokoset ihmiset hankkii just semmosen riisikupin..on hieman hassun näköstä ku tulisen pikkunen auto ja sinne sit tunkee sellanen parimetrinen ja vatsakas tyyppi joka täyttää koko etuosan autosta ruhollaan..:)

Itellä nyt käytössä "pakastearkku pyörillä" eli vm.89 bemari..en tykkää yhtään..mut minkäs teet ku muutakaan ei hätätilassa saanu..:D Joo, edellinen oliki ikivanha nissan sunny..osat ainaki oli halpoja;)

Vierailija
59/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinistin auto

Enpä ole tiennytkään, että olen sovinisti :)

t. Audi TT:n tyytyväinen omistaja

Vierailija
60/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uuden auton hankinta edessä ja olen vahvasti harkitsemassa BMWtä. Niiden tekniikka ja ajotuntuma sekä ajomukavuus vain ovat vertaansa vaille. Mitä merkitystä sillä on, mitä muut siitä ajattelee?

Itse en ostaisi mitään Hyundaita tai Kiaa tai Skodaa, jotka ruostuvat helposti ja joiden jälleenmyyntiarvo laskee nopeasti.

Aasialaisista autoista voisin ostaa Hondan, ne ovat laadukkaita. Mutta esim. Toyotat, Nissanit, Mazdat... Niissä kun kyydissä istuu, niin auto tutisee ja tätisee, moottorin ja tien melut kuuluu matkustamoon ihan eri tavalla kuin esim. BMWssä, Mersussa tai Jaguarissa. Jo noiden itäautojen ovetkin on sellaisia heppoisia. Ja ajotuntuma ei ole mukava.

En myöskään ostaisi Peugeotia, Citroenia, Fiatia. Yllämainituista syistä. Eivät ole kestäviä ja laadukkaita.

Volvoa tai Audia en ostaisi, koska ne ovat minusta rumannäköisiä. Sama pätee Dodgeen. Minusta näiden mallit vanhenee designiltaan nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi