Mitä autoa et haluaisi mistään hinnasta ja miksi?
Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä tahansa.
Minä en haluaisi BMW:tä
koska siitä minulle tulee mieleen sen jatke ja sillä ajelee vain jupit. Tämä on minun mielipiteeni.
Kommentit (79)
Hummerissa hävettäisi edes istua.
t. entinen Chrysler Grand Voyagerin omistaja, nykyinen Audi-kuski ;) Ja kummassakaan ei ole ollut vikoja.
Minulle käy MB, BMW, Jeep, Jaguar, Smart ja VW.
Lapsuudenperheelläni on ollut useita autoja vanhempien töistä ja harrastuksista johtuen ja nuo ovat olleet laadukkaimmat, kestävimmät, tyylikkäimmät, parhaiten arvonsa säilyttävät ja ajo- sekä matkustusmukavuudeltaan parhaat.
Volvoa ja Audia en haluaisi, koska design ei miellytä.
Ranskalaiset autot ei lähde talvella käyntiin eivätkä kestä mitään. Sama vika Opelissa.
Mini olisi söpö, mutta istuimet järkyttävän epämukavat.
Japanilaisissa autoissa on Hondaa lukuunottamatta todella huono matkustusmukavuus. Auton runko on ihan ohkainen ja kaikki metelit kuuluu ja tärinät tuntuu. Usein myös penkit epämukavat.
Kiat ja Huyndait ovat turvallisuusriski.
Monessa Skodassa on jo 20 000 km ajon jälkeen sellaiset kulumat kuin monissa autoissa on vasta, kun kilometrejä on takana 100-200 000.
Porschen voisin ottaa myös, koska ovat hauskan näköisiä.
Nyt kesäautona BMWn avourheilumalli ja talviautona MB. Lisäksi miehellä Jeepin maasturi.
Eli en halua jäädä tien päälle, enkä halua ihmeellisiä kalliitta sähkövikoja, joita tulee todella kalliisiinkin autoihin.
Tuttavapiirissä on kokemusta, että BMW:ssä on joitakin ihme sulake- ja moottoriongelmia, jotka pysäyttävät auton vaikka keskelle moottoritietä. Lisäksi kalliin Audin-ostajat ovat rampanneet huollossa jatkuvasti, kun on jotakin mäsänä. Ja jotkut Audi-mallit ovat niin matalia (urheilullinen), että ottavat pohjasta kiinni kun tulee vähän kuoppia. Mutta imagon ylläpito maksaa...Ja osa huoltokuluista on mennyt tehtaan piikkiin, mutta se huollossa ramppaamisen vaiva. No thanks.
Itse ajan halvemmalla ja juntilla merkillä, mutta vuosien kokemuksella tiedän, että huoltokulut ovat lähes olemattomat, eikä koskaan mitään outoa vikaa.
Tärkeintä on laatu ja käyttömukavuus.
Imago-ongelma on myös Toyotalla ja Skodalla ja monella muullakin automerkillä.
Hummerissa ei varmaan voisikaan muuta, kuin vain istua. Vievät niin paljon polttoainetta. :D
BMW:llä on imago-ongelma
En halua olla tyhmä öky, tai leimautua sellaiseksi. Ällöttävää yleistystä, tiedän.
Täällä kaupungin vuokra-asuntojen pihassa on 4 bemua ja kuusi audia.
Ollaan kaikki ihan vitun ökyjä.
Oliskohan kuitenkin ettei köyhän kannata ostaa huonoa, siitä tulisi vain enemmän kuluja.
Asun vuokralla kaupungin omistamassa kolmiossa. Meillä on kolmilapsinen perhe.
Tämä auto on ollut meillä 10v. eikä ole vielä kertaakaan jättänyt tienpäälle ja ollut käynnitymättä pakkasen takia.
Isoksi autoksi se on todella pieni kulutuksinen.
En haluaisi ajaa muulla merkillä.
Olisin todella huvittunut jos joku pitäisi minua isomunaisena naisena tai juppina.
vaikkakin monissa testeissä se on peitonnut mm. Audin, BMW:n ja MB:n, minkä luulisi näiden Skodaa "morkkaavien" tietävän ;) Olen itse ajanut paljon sekä Audilla että Skodalla, ja samalla varustelutasolla niissä ei ole lut oikeastaan mitään eroa, paitsi hinta.
i]Tärkeintä on laatu ja käyttömukavuus.
Imago-ongelma on myös Toyotalla ja Skodalla ja monella muullakin automerkillä.
Hummerissa ei varmaan voisikaan muuta, kuin vain istua. Vievät niin paljon polttoainetta. :D
BMW:llä on imago-ongelma
Mulla jotenkin inhottaa Land Rover, sellainen kuin Emmerdalessa on rikkailla kartanonomistajilla.
ei siis Land Rover vaan Range Rover, sori
uskoisin nimittäin että jos saisi valita joko audin, bemarin tai mersun, ottaisi lähes jokainen jonkun noista ennemmin kuin ladan tai vanhan kadetin :)
Itselläni ei ole audia, bemaria eikä mersua, mutta voin sanoa että kyllä ikävöin meidän isoa volvoa ja sen ajomukavuutta kun vaihdettiin merkkiä :/
siinä missä mazdakin!!
Suomessa niitä öky-bemareja on aika harvassa, mutta jotenkin tuo bemarin "maine" on muka jotenkin luksusauto. Hyvä toki, mutta ei varmaan ajo-ominaisuuksiltaan (tav.bemari) häviä yhtä uudelle toyotalle tai mazdallekaan.
uskoisin nimittäin että jos saisi valita joko audin, bemarin tai mersun, ottaisi lähes jokainen jonkun noista ennemmin kuin ladan tai vanhan kadetin :)
Minä en ikinä ostaisi Audia tms. joka maksaa uutena aivan tolkuttomasti, vaikka meillä hyvinkin olisi sellaiseen varaa. MIKÄÄN auto ei ole sellaisen rahasumman arvoinen. Monesti maksetaan vain mielikuvista, ei esimerkiksi turvallisuudesta.
mutta jos itse pitää maksaa, ottaisin mielellään sellaisen auton, jonka hinnassa ei ole hirveästi ilmaa. Siksi 'paremmat' saksalaisautot eivät tule kysymykseen. Lisäksi kaikki tietävät mitä bemarikuskin housuista muka löytyy...
koska se on KAAMEA, ja nykyaan viela kiinalaisomistuksessa. Yleensakaan en haluaisi kiinalaista autoa, lahinna siksi etta onnettomuustilanteissa ovat turvattomia.
Hummeria
koska se on KAAMEA, ja nykyaan viela kiinalaisomistuksessa. Yleensakaan en haluaisi kiinalaista autoa, lahinna siksi etta onnettomuustilanteissa ovat turvattomia.
Sama koskee onneksi myös Volvoa.
Nyt on uuden auton hankinta edessä ja olen vahvasti harkitsemassa BMWtä. Niiden tekniikka ja ajotuntuma sekä ajomukavuus vain ovat vertaansa vaille. Mitä merkitystä sillä on, mitä muut siitä ajattelee?
Itse en ostaisi mitään Hyundaita tai Kiaa tai Skodaa, jotka ruostuvat helposti ja joiden jälleenmyyntiarvo laskee nopeasti.
Aasialaisista autoista voisin ostaa Hondan, ne ovat laadukkaita. Mutta esim. Toyotat, Nissanit, Mazdat... Niissä kun kyydissä istuu, niin auto tutisee ja tätisee, moottorin ja tien melut kuuluu matkustamoon ihan eri tavalla kuin esim. BMWssä, Mersussa tai Jaguarissa. Jo noiden itäautojen ovetkin on sellaisia heppoisia. Ja ajotuntuma ei ole mukava.
En myöskään ostaisi Peugeotia, Citroenia, Fiatia. Yllämainituista syistä. Eivät ole kestäviä ja laadukkaita.
Volvoa tai Audia en ostaisi, koska ne ovat minusta rumannäköisiä. Sama pätee Dodgeen. Minusta näiden mallit vanhenee designiltaan nopeasti.