Mä tulin raskaaksi, kun mies pani mua, kun nukuin
Kommentit (9)
niin harvoin seksiä, että ihmettelet miten tulit raskaaksi, vai käytättekö muulloin kortsua tms. ehkäsyä? Meinaan vaan, että jos harrastatte säännöllisesti seksiä, niin miten miehesi sitten jäi tästä yöllisestä salapanosta kiinni?
Koko ajan. Mies sanoi olleensa varovainen. Halusi saattaa naisen raskaaksi kun halusi pitää naisen itsellään, eikä nainen suostunut jättämään ehkäisyä pois.
nainenkin on tullut yllätysraskaaksi, vaikka on pitänyt ehkäisy olla kunnossa...
Tero
Itsekin olen joutunut tuollaista käytöstä kokemaan, tosin en tullut raskaaksi. Nukun sikeästi unilääkityksestä johtuen.
Onko miehelläsi niin pieni kulli, ettet tuntenut mitään? Etkö ihmetellyt kun jotain valui reisiä pitkin?
Dr Philissä oli nainen, joka ei ollut harrastanut sänkypuuhia miehensä kanssa, silti tuli parikin (vai kolme) kertaa raskaaksi. Mies paljasti ohjelmassa, että oli aluksi halunnut kokeilla, onnistuuko puuhat vaimon nukkuessa. Onnistui, jokainen raskaus oli naiselle yllätys.
JA se on raiskaus, nukkuva kun ei voi antaa suostumustaan, ja toisilla vaan on aika hyvät unenlahjat.
Koko ajan. Mies sanoi olleensa varovainen. Halusi saattaa naisen raskaaksi kun halusi pitää naisen itsellään, eikä nainen suostunut jättämään ehkäisyä pois.