Lue keskustelun säännöt.
Juha Mieto loisti Neljän tähden illallisessa
29.11.2010 |
Vaatii todella hyvää pokkaa lähteä tuollaiseen ohjelmaan täysin "tervesiä pystymetsästä" -periaateella!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on tuossa pakko olla vähän liioittelua. Kuka pohojalaastalollinen ei ole koskaan pitänyt hulppeanpuoleisia ruokajuhlia?Ja kuka yksinhuoltajaisä ei ole itse asiassa hyvinkin tottunut kokki?