Mies haluaa tehdä musta todellisen naisen
En ymmärrä mistä nyt tuulee. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja olen pieni, hoikka ja sporttinen ja pukeutunut sen mukaan. Minä en OSAA korostaa sitä, että olen sitä sukupuolta kuin nyt satun olemaan. Nyt mies toivoo, että alkaisin toimia tosinaisen tavoin. Ja tähän kuuluu siis kaikki hössötys kynsien lakkaamisesta ja lähtien.
Käytän kevyttä meikkiä, nopeita kampauksia enkä ole alkujaankaan susiruma tai suohirviö. Mutta ilmeisesti farkku-huppari -linja ei nyt yhtäkkiä enää kelpaakaan. Mies haaveilee, että ostaisin mekkoja ja korkeita korkoja (joita en kumpaakaan osaa pitää), laitattaisin hiuksiin kiharat jne.
Olen ihan pihalla! En tajua yhtään mitä on meneillään. Olen aiemmin saanut häneltä kiitosta siitä, että ajattelen suoraviivaisesti, en kätke todellisia ajatuksiani, enkä vietä aikaani miettien asukokonaisuuteen sopivaa käsilaukkua. Nyt miehen ajatusmaailma on siis tehnyt täyskäännöksen.
Minulla on hyvin selvä käsitys siitä millainen nainen minä olen ja niin pitäisi olla miehelläkin, kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen. Mitä tarkoitusta varten minua nyt yritetään muuttaa? Mitään kriisiä suhteessamme ei ole. (ainakaan sellaista mistä minä olisin tietoinen, huom)
Kommentit (55)
silmälle muutenkin ilo esim. nuoruuden takia, mutta kun ikä alkaa näkyä et enää olekaan niin hyvän näköinen pelkästään omana itsenäsi. Taitaa miehesi yrittää paikata vanhenemista naisellisuutesi lisäämisellä.
Voithan vaatia mieheltäs pukemaan myös jotain erilaista vaihteeksi, ihan vaan vaihtelun vuoksi?
Vaihtelu katsos virkistää.
mutta en ole mikään ikäloppu vielä. Olen 32-vuotias ja mies itse neljä vuotta minua vanhempi.
Koen, että tekisin itsestäni ihan pellen, jos alkaisin yhtäkkiä liehua mekoissa ja koroissa kun en ole tehnyt sitä milloinkaan tähän mennessä. Ikääntyvä nainen mekoissa, joissa ei tunne oloaan kotoisaksi, näyttää takuulla typerämmältä kuin se sama nainen farkuissa, joissa viihtyy.
ap
Ja se koettaa vaan epätoivoisesti saada itseään motivoitua pysymään suhteessa sinun kanssasi. Tämä toinen on luultavasti jokin naisellisista saisellisin bimbo, joka keikkuu 15 sentin korkojen päällä ja varoo kaiken aikaa rakennekynsiään.
Sika mieheksi!
Ihme kommentteja olet saanut. Voihan sitä parisuhdetta aina piristää ja laittaa päälle mekon silloin tällöin, jos mies tykkää. Saatat innostua itsekin, kun pääset vauhtiin :)
Ajattele ap niin, että miltä tuntuisi, jos mies ei olisi kiinnostunut ulkonäöstäsi ollenkaan? Ei varmaan kauhean kivalta. Hyvää se vain tarkoittaa, yritä sinäkin tulla vähän vastaan.
Ihme kommentteja olet saanut. Voihan sitä parisuhdetta aina piristää ja laittaa päälle mekon silloin tällöin, jos mies tykkää. Saatat innostua itsekin, kun pääset vauhtiin :)
Ajattele ap niin, että miltä tuntuisi, jos mies ei olisi kiinnostunut ulkonäöstäsi ollenkaan? Ei varmaan kauhean kivalta. Hyvää se vain tarkoittaa, yritä sinäkin tulla vähän vastaan.
ei voi pakottaa kumppaniaan pukeutumaan sellaisiin vaatteisiin, joissa tämä ei viihdy. Ei ole kaunista sekään, kun toinen on vaivautunut.
Meillä kans farkut ja huppari-linja molemmilla, liikutaan paljon, on paljon lemmikeitä ja ulkoilu ja luonto kuuluu osana elämään. Silti olis mustakin tylsää jos mies ei ikinä laittais kauluspaitaa. Onko teillä ollut tapana käydä ulkona syömässä? Kelpaisikohan miehelle jso menisitte syömään ja molemmat pukis parempaa päälle. Vaihtelu virkistää ja irrottaa arjesta :o)
Kyllä minäkin joskus pyydän miestäni pukemaan jonkun tietyn vaatteen, mikä näyttää mielestäni hyvältä hänen päällään. Luultavasti ap:lla on ihan tavallinen, kiva mies, joka haluaisi että vaimo olisi vähän naisellisempi. En näe mitään pahaa siinä.
ei voi pakottaa kumppaniaan pukeutumaan sellaisiin vaatteisiin, joissa tämä ei viihdy. Ei ole kaunista sekään, kun toinen on vaivautunut.
itseäs mihinkään suuntaan, sinuunhan se rakastui sellaisena kuin olet:)
Se on nyt ihastunut johonkin kuvailemaasi naiseen. Sanonpahan vaan, että ohimenevää on toi ihastus.
aikuisella naisella on helposti naurettavamman näköinen kuin ne mekot ja korkkarit. Etkö edes juhliin pukeudu mekkoon?
että jos olet pieni ja kaunis, miksi ihmeessä et ota iloa irti naiseudestasi, menetät paljon! joku päivä huomaat että miehesi oli oikeassa ja sinun olisi pitänyt nauttia nuoruudesta ja kauneudesta silloin kun se vielä oli mahdollista Come on, sister!!!
aikuisella naisella on helposti naurettavamman näköinen kuin ne mekot ja korkkarit. Etkö edes juhliin pukeudu mekkoon?
että mies on nähnyt tai jopa kokeillut tällaista naisellista naista. Nyt hän haluaa, että vaimo olisi samanlainen.
Miehet on niin yksinkertaisia että helppo niitä on lukea!
Kannattaa ainakin minun mielestä yrittää "laittautua" ja kokeilla minkälaista se olisi. Ettei mies pidemmälle menisi kokeiluissaan.
Mäkin sain positiivista huomiota muutama vuosi sitten baarissa eräältä komealta mieheltä. Sen jälkeen olen alkanut käymään salilla, meikkaamaan joka päivä, ajamaan karvoitukset "joka alueelta", pitämään varpaat kynsilakassa ym. naisellisia asioita. Mieheni huomasi vasta äskettäin, että hieno "viiva" sun pimppikarvotuksessa. Ei siis ole huomannut mun tyylittelyä kun vasta nyt. Mutta olenkin tehnyt nämä muutokset ihan itseni takia. Kun joku kehuu naiselliseksi ja kauniiksi, haluaa kaikkien silmissä (myös itseni) näyttää kauniilta.
yhdestä mekosta ja yhdestä erityisestä illasta. Minulla on vain paha tunne, ettei sellaisesta ole nyt kysymys.
Mies osti minulle kynsilakkaa(?!?!) reilu viikko sitten. Otin sen vastaan olat kohauttaen ja kokeilinkin sitä. Lakka oli sen verran hillitty, että se oli ok. Tästä lakkajutusta innostuneena sitten tänään kävimme tätä keskustelua sähköpostitse, mikä minusta oli vähän tolkutonta sekin. Tarkoitan, että jos toivoo toisen laittautuvan joskus, siitä voi mainita ohimennen eikä kirjoittaa 20 lyhyttä sähköpostiviestiä siitä kuinka voisin muuttua naisellisemmaksi ja mitä voisin itselleni ostella ja mikä häntä miellyttäisi.
Jos haluaa olla naimisissa vappupimiän kanssa, miksei sitten valitse sellaista puolisokseen heti kättelyssä. On hyvin selvää, ettei minusta sellaista naista tule, vaikka yhden illan voisin sellaiselta näyttääkin, kaiken sovun nimissä.
Vaikuttaa kuitenkin enemmän siltä, että mies haluaa pidempiaikaista muutosta, ei vain satunnaista laittautumista.
Mitä tulee toiseen naiseen, niin kävipä sekin kyllä mielessä. Mietin sitäkin, että koska nykyisin työnkuvan muuttumisen vuoksi tienaan enemmän kuin mieheni, ilmeneekö hänellä jokin kompleksi nyt tällä tavalla? Onko tämä hänen tapansa osoittaa minulle paikkani? Vai menenköhän nyt ihan liian pitkälle näissä mietinnöissäni...
ap
Mäkin sain positiivista huomiota muutama vuosi sitten baarissa eräältä komealta mieheltä. Sen jälkeen olen alkanut käymään salilla, meikkaamaan joka päivä, ajamaan karvoitukset "joka alueelta", pitämään varpaat kynsilakassa ym. naisellisia asioita.
olipa vaikuttava kommentti
lue uudestaan ajatuksen kanssa :DDD
"Olen aiemmin saanut häneltä kiitosta siitä, että ajattelen suoraviivaisesti, en kätke todellisia ajatuksiani, enkä vietä aikaani miettien asukokonaisuuteen sopivaa käsilaukkua. Nyt miehen ajatusmaailma on siis tehnyt täyskäännöksen. "
En ole huomannut miehesi ajatuksissa minkäänlaista täyskäännöstä. Eikö suoraviivainen ajattelu mielestäsi sovi kiharaan päähän, vai mistä on kysymys? Et voisi enää sanoa ajatuksiasi suoraan, jos vilautat vähän enemmän ihoa? Et voisi valita käsilaukkua nopeasti, jos käyttäisit korkeampia korkoja?
Miehesi toiveet koskevat pieniä, pinnallisia asioita, jotka eivät muuta sinua miksikään. Minuutesi on varsin heikolla pohjalla, mikäli kuvittelet sen muuttuvan toiseksi tai peräti hajoavan, mikäli pukeudut mekkoon.
Huomaatko, miten olet itsesi vanki? Anna vähän löysää itsellesi ja kokeile joskus näyttää toisenlaiselta. Luulen, että miehesikin on kyllästynyt vain ilmiasusi kapeuteen. Ihan kuin et osaisi leikkiä niillä monilla rooleilla, joita naiselle tarjoutuu.
Miehesi haluaa auttaa sinua avartaman näkökulmaasi. Luovu rajoittavista uskomuksistasi ja anna hänelle, mitä hän haluaa. Huomaat, että et menetä siinä mitään.
Puolisoiden tehtävä on tehdä toisensa onnelliseksi, antaa puolisolle se, mitä tämä on vailla. Haluatko ap tosissaan olla noin kitsas?
On hyvin selvää, ettei minusta sellaista naista tule, vaikka yhden illan voisin sellaiselta näyttääkin, kaiken sovun nimissä. Vaikuttaa kuitenkin enemmän siltä, että mies haluaa pidempiaikaista muutosta, ei vain satunnaista laittautumista. Mitä tulee toiseen naiseen, niin kävipä sekin kyllä mielessä. Mietin sitäkin, että koska nykyisin työnkuvan muuttumisen vuoksi tienaan enemmän kuin mieheni, ilmeneekö hänellä jokin kompleksi nyt tällä tavalla? Onko tämä hänen tapansa osoittaa minulle paikkani? Vai menenköhän nyt ihan liian pitkälle näissä mietinnöissäni... ap
miehesi kanssa ihan suoraan ja sanoa nämä sanat hänelle älä kuitenkaan kysy toisesta naisesta, vaan anna hänen kertoa siitä myöhemmin itse jos hän haluaa, tuo palkkajuttu voi todellakin olla ihan totta, tai miehesi haluaa luoda sinulle paineita nähdäkseen oletko kuinka menestyvää tyyppiä
että jos olet pieni ja kaunis, miksi ihmeessä et ota iloa irti naiseudestasi, menetät paljon! joku päivä huomaat että miehesi oli oikeassa ja sinun olisi pitänyt nauttia nuoruudesta ja kauneudesta silloin kun se vielä oli mahdollista Come on, sister!!!
Minä en ole hoikka, vaan kurvikas nainen ja aktiivinen liikunnan harrastaminen näkyy kropassani. En silti koe itseäni bimboksi, vaikka käytän hameita ja korkkareita normaalina työasuna sekä satsaan ulkonäkööni. Kotona voin olla sitten villasukissa ja verkkareissa. Minusta naisellisuutta tulee korostaa ja miehesi on ihan oikeassa toiveissaan!
Mäkin sain positiivista huomiota muutama vuosi sitten baarissa eräältä komealta mieheltä. Sen jälkeen olen alkanut käymään salilla, meikkaamaan joka päivä, ajamaan karvoitukset "joka alueelta", pitämään varpaat kynsilakassa ym. naisellisia asioita.
olipa vaikuttava kommentti lue uudestaan ajatuksen kanssa :DDD
hän huomasi siis itse alkaa laittautua. omaksi ilokseen. miksei sitä voisi alkaa laittautua miehen iloksi? Minusta tässä on kyse juuri parisuhteesta. Huomioida toista. Tai itseään, jos se tekee hyvälle mielelle.
Minä ottaisin vakavana merkkinä, jos mies alkaisi minulle ehdottelemaan tuollaisia. Kyllä pistäisi miettimään, mistä on ajatuksensa päähän saanut. Kysyisin jopa suoraan, että olet tainnut nähdä unelmiesi naisen?! Haluatko, että olisin samanlainen?!
Voihan sitä toiselle olla joskus mieliksi, eikö? Jos sun miehesi vaikka lihoisi niin, että muna menee piiloon ja sä pyytäisi, että laihdutatko hieman niin laihduttaisiko, todennäköisesti. Tai sitten luovutat koko homman ja sanot miehellesi, että ottaa jonkun naisellisen keski-eurooppalaisen, venäläisen tms naisen.
kuin että todella törkeää käytöstä mieheltäsi :(