Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja imetätkö julkisesti?

Vierailija
29.11.2010 |

Itse olen 23v ja kyllä imetän julkisesti :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 26-41.

Vierailija
2/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksityisesti enkä julkisesti.

Vierailija
4/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 30-31 -vuotias.

Vierailija
5/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis imetin kun olin 26-31

Vierailija
6/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta kaikenkaikkiaan, ikävuosien 28 - 35 välillä.

Kukaan ei ole nähnyt mistään vilaustakaan ja olen imettänyt ravintolassa, lentokoneessa, rannalla, puistossa, kylässä... Meidän piireissämme imetys on luonnollinen, kaunis ja ihana asia, joka hoidetaan "julkisesti piilossa" esim. huivin, imetyspaidan tai takin suojissa.

Kysyin tuolla toisessa ketjussa julki-imetysvastaisilta kysymyksen: Häiritseekö myös vauvan tuttipulloilu julkisesti yhtä paljon? Vai onko se tissi vain niin ahdistava asia joillekin? : ) Sellaisen naisen minäkuva on mielestäni todella pahasti hukassa.

Ne, jotka vetäisevät ne kuuluisat "suonikkaat lotkot" julkisesti esiin ovatkin sitten jo ihan toinen juttu. En vaan voi mitenkään käsittää, miten huivin sisällä täysin piilossa oleva vauva voi ahdistaa ketään tai olla jollakin tapaa epäkohteliasta. Eihän kukaan edes tiedä, mitä se vauva siellä tekee! : D

Vierailija
7/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta imettänyt 19-23 välillä.

ap

Edellisellä hyvä pointti :)

Vierailija
8/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä imetän julkisesti mutta tissejäni esittelemättä

Vierailija
9/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vastasin sun ketjuusi että mää karjaisisin TUIJOTTAJILLE.

Ja rintani on suoneikkaat ja lotkot! Todellakaan ei minun rinnat ole pointti tai siinä "jos joku jotain nyt näkee", ei, vaan se että RUOKIN LASTANI! Hävetkää nyt vähän jos naisen rintojenkin tarttee olla jonkunlaiset että ne sopii vilahtaa SYÖTTÄMISTAPAHTUMASSA!

Tän takia voisin aloittaa vaikka taaperoimettämisen! Niin jurppii kun vauvalle antaa ruokaa rinnoista. Varmaan olis parempi jos hankkii korviketta ja sitä alkaa lämmitteleen kuppilan mikrossa? Älkää ny hulluja olko!

Ranskassa on lakiin kuulemma erikseen laitettu ylös että naisella on OIKEUS lapsensa rinnoistaan ruokkia rafloissa, siihen nyt ei voi kukaan puuttua.

Mutta juu, tuijottaminen on rumaa ja siitä moukalle kovaan ääneen huomauttaisin jos alkaa tuijottamaan.

3

Vierailija
10/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37. Ajattelin imettää myös ensi ja seuraavana vuonna julkisesti.

Vierailija
11/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin myös 22-v., 24-v., 27-v., 29-v. jne.

Vierailija
12/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin rinta harson tm alla piilossa.

Itseasiassa imetin jo esikoisen aikana, 23 vuotiaanakin samoin.

Vierailija
13/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään aio käyttää sellaisia ällöjä sideharsoja mitä ihmisillä näkee olkapäällä ja vaunun verhona

Vierailija
14/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imettänyt julkisilla paikoilla, eipä ole ollut edes tarvetta. En oikeastaan edes keksi tilannetta jossa (minulle) voisi käydä niin että tarvitsisi. Imetän siis kyllä, en mene komeroon jos ollaan kylässä tms, mutta en sittenkään imettäisi esim puistossa.

Vierailija
15/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin silloin, kun siihen oli tarvetta. Jos olimme nk. julkisella paikalla, niin hain sieltä sopivan paikan imetykselle. Kotiin emme jääneet sen takia, että joskus jossain vaiheessa saataisi olla imetyksen aika.

Vierailija
16/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt "ihmisten ilmoilla" ollessani 27-31 -vuotias jos tarve on vaatinut (melko harvoin). Aina päällä on ollut vaatetus, joka on peittänyt rinnat täysin. Lisäksi jos olen imettänyt vaikkapa kahvilassa, niin olen valinnut nurkkapöydän selkä muihin päin.

Yleensä olen valinnut imetykseen hieman suojaisamman paikan, eli esim. häissä eteisen nurkassa olleen tuolin. (Tosin heti ympärilleni kerääntyi kamala ihmisjoukko toimitusta ihastelemaan. Suuri osa heistä tosin ei tajunnut että imetän.)

Vierailija
17/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kertaakaan imettänyt julkisesti, en ole kokenut siihen minkäänlaista tarvetta.

Vierailija
18/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä siitä vieläkään, jos joku niin tekee.

Vierailija
19/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sukua ympäri maata. Jo pelkästään automatkoilla joutuu jossain vaiheessa pysähtymään syötölle. Vai syötätkö autossa? Pakkasella? Vai etkö ole täysimettänyt?

Olen 34v ja mulla on 3 lasta, joita en ole kertaakaan imettänyt julkisesti, en ole kokenut siihen minkäänlaista tarvetta.

Vierailija
20/27 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kotonani (vieraista huolimatta jos niitä on) tai vanhempieni luona kyläillessä. En pysty olemaan rennosti useiden silmäparien edessä, jolloin maito ei heru. Etenkin, kun tiedän asian joitakin ahdistavan.