se on sitten Jääkausi edessä..
Kommentit (47)
Totta, seiskan lukijalle täytyy puhua tasoisellaan tavalla.
"Mene sinä lukemaan sitä seiskaasi, mistään muusta et ymmärräkään"
-> Oi mitä argumentoinnin loistokkuutta! ;)
Seiska-lehdestä en tiedä kun en sitä lue, mutta tuon leffan olen joskus nähnyt. Se on niin huono, että aivoihin sattui. Se on juuri samanlaista lopun alun hehkuttamista, mitä ap harrastaa. Leffassa siis jääkausi iskee Amerikan maalle suunnilleen tunneissa ja jäädyttää New Yorkin pilvenpiirtäjätkin vauhdikkaasti umpijäähän.
Vaahdottaisiinko taas siitä mustia aukkoja tuottavasta hiukkaskiihdyttimestä ja Yellowstonen kalderasta, kun kerran maailmanlopun tunnelmiin päästiin ;)
Jääkaudesta ja kylmenemisestä täällä on puhuttu, ei maailmanlopusta. Vai mitä loppua tarkoitat?
Mitä "lopun alun hehkuttamista"? Jääkaudesta ja kylmenemisestä täällä on puhuttu, ei maailmanlopusta. Vai mitä loppua tarkoitat?
Sun kannattaa jatkossakin lukea vaan sitä sun tuttua Seiskaasi, jos et kerran lukutaidollasi löydä tästä ketjusta lopun aikojen hehkuttamista :D
Mitä "lopun alun hehkuttamista"? Jääkaudesta ja kylmenemisestä täällä on puhuttu, ei maailmanlopusta. Vai mitä loppua tarkoitat?
Sun kannattaa jatkossakin lukea vaan sitä sun tuttua Seiskaasi, jos et kerran lukutaidollasi löydä tästä ketjusta lopun aikojen hehkuttamista :D
"lopun aikojen hehkuttamista". Muutama provoilija siellä oli, mutta nehän nyt osaa kuka tahansa rajata pois. Voisitko näyttää minulle kirjoituksen, jossa hehkutetaan loppua?
Seiskaa en voi mennä lukemaan, kun minulla ei nyt sellaista tässä ole. Luen sitten kampaajalla kun sinne seuraavan kerran menen.
Johtuuko sitten golfvirrasta vai muusta poikeamasta, sitä ei ole kerrottu.
Kertokaa nyt sitten miten siihen jääkauteen pitäisi varautua? Ei mitenkään, koska me kaikki kuollaan sitten nälkään.
Vaikka kyllähän historia sen kertoo, että uskotte mielummin hihhuleita ja maailmanlopun saarnaajia (joista muuten jo Jesse varoitti).
http://biologi-jari.blogspot.com/2010/09/puolalaismeteorologien-talven-…
hei kommentoida niitä kaikkia jo olleita jääkausia...
Vai haluatko vaieta niistä jostain syystä?