Truplat Tiistaina
Kommentit (44)
sitä aan viel et unohdin PÄIVÄN TÄRKEIMÄN: mä ootin sitä vauvalehteä tänään kun kuuta nousevaa: kipasin kesken unien ovelle kun kuulin että postit kolahti!! eipäs tullukkaan vaikka myyjä niin lupasi!!! Mrrr!! Lokakuun numero eka!!! just joo ees puhelinmyyjiin ei enää voi luottaa!!! jos ei huomenna tuu otan kyllä yhteyttä sinne, mulle luvattin se kantoliinakin!!?? Mirulii etkö sä tilannu sen kanssa? tuliko sulle lehti????
Ihan pettynyt kun ois voinu tänään lukee töissä..- :( paitti en ois uskaltanu kun joku ois nähny sen kuitenkii....
Mä yritän jaksaa pidätellä aamulla, mut jos tuottaa ongelmia niin pisut purkkiin ja apteekkiin saman tien.
Katzu - Joo, Louis Widmer on se sarja ja Remederm - Vartalovoide Kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Ohjelappusessa sitten luki että sopii erinomaisesti raskausarpien ennaltaehkäisyyn ja hoitoon. n.8¿ muistelisin sen maksaneen (ainakin alta kympin oli!). (75ml) Ja vieläkin mul on puolet siitä jälellä. Niis ohjeissa oli vielä et saa paremman vaikutuksen kun pikkasen hieroen levittää rasvan ja näin tein. Niin ja jos meinaat hankkia(?) niin sitä on hajusteetontankin. (Mulla sitä tuoksullista ja aika voimakas tuoksu, jää ihoon pitemmäks aikaa se tuoksu! Et jos ei tykkää tuoksuista niin kannattaa ottaa hajusteeton.)
Mullahan nuo raskausarvet oli jo kivasti haalenneet. Eli ne ei ollut enää punasia, eikä parin metrin päähän näkyny yhtään arpea. Lähes kaikki lähti! Masuun jäi muutamia ja " jenkkakahvoihin" molempiin kaks viirua.
Mut mä käytinkin sitä rasvaa vaan viikon aamuin illoin. Et ehkä nuo loputkin lähtis jos käyttäisin vielä pitempään.. En vaan oo jaksanu alottaa :) Kun se rasva on niin paksua - ei niin kiva laittaa.
Suosittelen kyllä oman kokemuksen perusteella!! Kun kerran neljä vuotta vanhat arvet lähti noin hyvin :D Varmaan toimii myös ennaltaehkäisevästi viel paremmin! Sen levittäminen tosiaan vaan oli vähän hankalaa ja aikaa vievää.. (siihen kannattaa varautua, mut ohjeissa oli et voi käyttää ihan hyvin vaan kerran päivässä. On kyllä niin paksua mömmöä et mulla ainakaan aamuset rasvat ei imeytyny iltaan mennessä silleen kunnolla.)
Tulipa siitäkin stoori ;)
[b]JoHelle[/b] - Eihän me sua unohdeta! :)
Hei [b]Mii[/b] - Ei täälläkään mies usko yhtään mun raskautumiseen!! Sellattii ne miehet on, usein ;) Niille ei taida raskaus kolahtaa ihan samalla tavalla ku meille naisille - vaik testissä ois seittemän viivaa :I
Tuli muuten vessassa pikkasen rusehtavaa valkovuotoa. Toivottavasti ei nyt enteilis menkkoja.. Heti sen jälkeen pikkasen alko jomottaa menkkamaisesti (nyt ei enää)..
Mut huomiseen - toivottavasti huomenna kuulette iloisia uutisia ;D
Aloin lukee tota omaa viestiä ja ihmettelin et " Hei, jokuhan on kirjottanu ihan samallai ku mä.." :I Raskausko kenties pehmentää pään.. ;)
Miitä ja Miruliita saadaan sitten pian piinailla tosissaan.. on tää sitten jännitystä kokoajan!! Tosissaan sitten melkee tartteekin ootella seuraavaa kierrosta kun kaikki raskaana!! No onhan niissä raskauksissa ja synnytyksissä jännitettävää!!!
Talvikki: hyvä ettei pojille käyny pahemmin, kyllä varmaan pelästytti!
Omaa napaa: tänään on masua nippaillu välillä kovastikin, välillä housuun holahtaa jotain ja ihan paniikissa oon satavarmana et on verta mutta toistaiseksi ainakin valkkaria vaan! Pääsis sen edellisen maagisen 6+3 (km) ohi niin sais huoahtaa... siihenkin vielä matkaa... vaikka haluankin niin kovin uskoa että tämä käärö ois vihdoin meille tarkoitettu!!!
Hyvää yötä kaikille... kukaan ei enää näköjään valvo!! ;)