Truplat Tiistaina
Kommentit (44)
Söin sitte kanapizzaa ja suklaakahvi päälle ja nyt on kirjaimellisesti ähky. Mut hyvää oli ja tosi kiva rupatella kaverin kanssa rauhassa. Sillä l.a tammikuussa ja kadehdittava maha jo kyllä oli. Aivan ihana. Täällä taas haaveillaan omasta :)
Soffu: Voi kun mäkin sulle sitä plussaa toivon niin kovin. Pidän täällä peukkuja ja varpaita niin ylhäällä kun vaan ikunas saan sun puolestas. Jännittää jo ihan...
Katzu: Onnea pienestä pojasta! Vaikkei se nyt vielä ookkaan syntynyt. Varmasti helpottavaa sen taannosen episedin jälkeen kuulla, että kaikki on kunnossa. Olen niin happy sun puolestas. Mäkin oon tässä viime aikoina miettinyt sitä, et jos nyt ikuna raskaudun, niin voisi olla kiva tietää se sukuöuoli etukäteen. Ei niin että sillä nyt mitään merkitystä olisi kumpi tulis. Mutta jotenki olis vaan kiva tietää.
Marieela: Mä jouduin vaihtamaan se lauantain vuoron illaks, ku työkaverilla oli joku tärkee meno. Mut se sunnuntaiziltapäivä edelleen sopii. Paitsi jos teillä on sitte jo kiirus kotiin. Mä kun oon töissä tonne kolmeen asti. Mutta katellaan ja mietiskellään. Jos ei nyt pystytä näkeen, ni pianhan jo on ne pikkujoulut :)
Mies tekee tuolaa lähtöä pelaamaan sählyä, joten mä taidan mennä viihdyttämään muksua.
Heippatirallaa!
Ryhmä oli TÄYNNÄ! Plääh... Harmitus! No aamujumppaan uusi yritys.
Taidan olla hieman liian innokkaasti tulossa kesiksiin ku mitään varmuutta ei oo. Heh! Tää jännääminen on vaan niin kivaa : )
Mitäs Miitsulle kuuluu?? Ootko menos yöhön taas töihin?
Katzu: Onnea Niklaksesta!!! Se on sitten varmaakin varmempaa tuo nimen käyttäminen : )
Taidampa alkaa siivoilee ku jumppaan en päässy...
Moi!
Soffu
Kiva kuulla näin mukavia ultrakuulumisia. Pienet pojat ovat ihania. Hyvä, että kaikki oli kunnossa, vaikka vähän aikaa sitten jouduittekin jo pelkäämään pahinta. Sukupuolen tietäminen helpottaa varmasti huomattavasti ainakin vaatehankintoja. Itse olen ainakin huomannut, että monissa kaupoissa on vain vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä vauvanvaatteita. Tuli mieleen, että muistan lukeneeni pulssista ennustamisesta sellaista, että sitä ei kannata tehdä vielä kovin varhaisessa vaiheessa. Pulssista kannattaisi siis ennustaa vasta loppuraskaudessa, ja eihän silloinkaan pystytä sanomaan mitään varmaa.
[b]Katzu[/b] - Ihanaa, kun kaikki hyvin! Sun kuulumisia tulinkin ettimään. Vai että poju siellä köllöttelee :) Must ois ihanaa saada tyttö, Minjalle sisko. Mies taas haluis jo vähän poikavaltaa perheeseen :) (tottakai molempi parempi ;) )
Ei mullakaan pitäny ollenkaan paikkansa ne sykkeet. Ihan poika sykkeet oli ja luulinkin odottavini poikaa. Tyttö kun synty, niin kysyin vielä että " tyttökö?!" :I
Tein sen testin jo *anteeks* Samallainen ihmeellinen haaleen vaaleenpunen viivaa muistuttava juttu siin on. Mut ei se vieläkään ole ns. viiva. Vaan utuinen häivähdys vaaleanpunaista väriä, oikealla kohalla kuitenkin (viivanpaikan kohdalla). Täytyy kattoo mitä mieltä tuo mies on et kannattasko vielä huomenna testata uudestaan - vai annanko jo olla. Masentavaa tehdä tälläsii testejä - joista ei sit voi päätellä mitään.. *plääh*
Älkää tekään vielä oikeesti innostuko näistä testeistä - ihan hyvin niis on voinu olla jotain vikaa tai jotain.. Kyllä sen pitäs olla vahva plussa, jos raskaana oltas.
[b]Soffu[/b] - Mä pidän sulle myös peukkuja ja varpaita pystyssä :) Sut pitää nyt kyllä vetästä Kesäkerttuihin mukaan!!
[b]Nekku:[/b] Tee uusi testi aamulla, kun pissa on ollut kauan rakossa! Pakko siihen on nyt kunnon viiva saada;) Jos raaskit, niin käy hakemassa apteekista eri testi ja katso mitä se näyttää.
Hyvä [b]soffu[/b] ettei tartte sen kauemmin odotella!;) Ja onneksi [b]Miitä ja Miruliita[/b] saa kans pian piinailla! Sitten meidän elämästä loppuukin jännitys, kun kaikki on plussannut... :) No, toinen kierros sit vaan, hih! ;)
Huomenna kouluun. Plaah. Ja mulla piti olla jo masu, kun seuraavan kerran sinne menen. Ja mitä. Sori!
Niin, oiski jännää ku parin vuoden päästä täällä oltas vetämässä uutta kierrosta ;D Hyvin paljon mahdollista!
Axe - Jos uutta testiä teen jo huomenna niin kyllä haen apteekista jonkun pätevän testin ;) Tai mies saa hakea, kun tänne muutenkin on huomenna tulossa.. (mut kysyn eka siltä, mitä mieltä on)
Voi että ettei se plussa voi nyt tosta selkiytyä. Mutta jospa sä oot hedelmöittynyt niin loppukierrossa, ettei siihen sen takia vielä tuu ihan selkeetä viivaa. Etkös sä sanonutkin, että te pupuilitte enemmän just sillon loppukierrosta.
Testaa nyt tosiaan iheessä seuraavaksi jollain toisella testillä. Ja mä ehkä kyllä odottelisin muutaman päivän. Vaikka tiedän, että itsellänikin se tekisi tooosi tiukkaa. Mutta nin tai näin uskonkuitenkin vahvasti sen plussan olevan ihan aito. Onhan sulla siitä iso todistekkin -menkat ei oo alkanut :)
Axelle voimia kouluun. Kyllä sullakin se massu pian kasvaa niin että saat sitä ylpeenä esitellä!
Onpa taas päivä ehtinyt pitkälle ja töitä vielä jäljellä.
Katzu: on varmaan jännä tietää, että poika siellä masussa potkii:) Hienoa, että kaikki oli kunnossa!
Enemmistö taitaa tänä päivänä haluta etukäteen tietää. Mä kuulun mieheni kanssa siihen vähemmistöön. Siihen saakka salassa kuin se vauva syntyy - jännittävää vielä sairaalassakin, loppuun saakka.
Nekku: eiköhän se plussa vahvistu!
Rankka päivä. Pian nukkumaan!
katzu
pienet pojat on ihania,äidin pikku kullan muruja!toki tytötkin=)onnea!
nekku
eiköhän se viiva sieltä vahvistu!aamupissasta kunnon vahva viiva!peukutusta!!
ultrasta,
me ollaan 5 kertaa kysytty ja 5 kertaa saatu tietää,kumpi tuloilla.esikoisesta kovin toivoin,ja koko suku toivoi,tyttöä.kun ei ollut tyttö vauvoja vielä siunaantunut.ja tytöksi todettiin ultrassa.ja kaikista mennyt kätilön sukupuoli veikkaukset nappiin!
mutta nyt jos ja kun joskus=) (toistan itseäni)
en halua kysyä,haluan edes kerran säilyvän salaisuutena ja arvailla omista oloista kumpi tuloilla=)ja muiden mielipiteistä=)
mutta mies haluaa tietää...
well,well...
nukkumaan!
kauniita unia ja vaalean punaisia/sinisiä vauvan kuvia,kaikille!
L+5
MIRULII, ei mittää. Mullakin nyt meni epävarmaksi se siellä olo pidemmän aikaa. Tytöllä meinaan ois enään 3 lauantai jumppaa ennen ku kisat ja 2 niistä menis pois jos oltas siel ens vkonloppu. Seuraava vkonloppu ku on koulua niin silloinkaan ei voi mennä jumppaan. Eli harkitsen tosiaan et tultas huomen ja lähettäskin jo perjantaina pois :(
Mutta pidän sut ajan tasalla ja sitte pikkujouluis viimestään jos ei nyt..
KATZU, onneksi olkoon tulevasta Pojasta =))))))))
mullakin oli tyttöä oottaes pojan syke ja poikamaha ja niin vain tyttö tuli.
Ja poikaa oottaes kätilö vahingos lipasutti vihjeen mikä vain viittasi poikaan mutta itse en halunnut uskoa viimisene asti ;)
Mä en ole kysynyt esikoista oottaes kumpi tulee, en halunnut.
Toista oottaeskaan en kysynyt mutta kätilö tosiaan vihjasi vahingossa sillai et mies oli vakuuttunut pojasta.
Mutta nyt kolmannesta aion kysyä, koska en tiiä jos tää jää viimeiseksi raksaudeksi niin haluan kerran toimia myös erilailla ;))
NEKKU, uutta testiä kehiin vain kunnes selkee plussa. Se on mottoni ;D
Lisäänlö sua vielä kesiksiin odotus puolella vai kannattaako vielä ootella???
Nyt en musita muuta joten menen pesulle ja nukkuu. KEramiikka uuvutti mut totaalisesti. tein hulluna siel ku ens viikol en ilmeisesti pääse :((
Öitä tytyt!!!
=)
Kertokaapa voinko pissiä aamulla jo valmiiks purkkiin ja käydä sitten apteekissa hakemassa testin?! Meinaan mies tulee vasta päivemmällä, enkä tietenkään voi niin kauaa piättää ;) Eikä tytön kans jakseta ihan het herättyä lähtee apteekkiin. Ja haluisin kuitenkin tehä ihan varman päälle sen testin, eli aamupisusta. (olis tulos luotettavampi)
Josko köllähtäs oottelemaan BB:tä..
Ultrasta
Minä olen kysynyt ihan viimeisilläni vauvojen painoarviossa, että kummaltakos näyttää. Ja kummallkin kerralla vauva on ollut jo niin iso ja jalat tiukasti yhdessä, ettei lääkäri ole pystynyt varmuudella sanomaan. Mutta tytöstä sanoi, että kiveksiä ei ainakaan kyllä näy... Ja Pojasta, että hän veikkaa poikaa... Mutta jännitys on ainakin osittain säilynyt saliin asti. Nyt mulla ois seuraava ultra (lääkäri käynnin yhteydessä) viikon päästä tiistaina. Kysyisköhän nyt ajoissa..? Mies ei halua tietää, mutta hän ei ole lääkärille tulossa mukaan.
Tein kerrankin pari kivaa löytöä kirpparilta (täällä päin harvoin tekee mitään löytöjä, kun ihmisillä on tilaa säilyttää kamppeitaan viimeiseen asti ja vasta mummon vanhat perintökalsarit viedään kirpparille...). Tytölle Skilan todella nätin ja hyväkuntoisen toppa-asun (muhkea takki+ housut) 4€ Ja sitten semmonen Tutan 80cm vauvan toppahaalari, punainen, ihana... Oli pakko, kun oli niiiiiiin nätti... Laitetaan sitten vaikka Vaakan vauvakassiin jos ei itelle tyttöä tuu...
Nyt pitäisi vielä kirjoittaa pöytäkirja tämän pv:n kokouksesta.
Hyvää yötä!
Lisää vaan mut sinne :) Mä aion nyt vielä hetken nauttia tästä (muka) raskaana olemisesta.. On vaan niiiiin raskautunut olo, en halua uskoo etten olis. Eli mä sit hyppään kyydistä pois, jos negaa näyttää huominen testi..
Öitä! :)
luulen, että voit pissata purkkiin valmiiksi aamulla. Laita pissa sitten johonkin kylmään ja ei se kyllä paria tuntia kauempaa ' säily' joten paras testata mahdollisimman nopeasti. Aamusta on kyllä kaikkein paras ja luettettavin. On se kamalaa olla jalat ristissä tuntikausia...
Kohta nukkumaan!
Just vaate- ja muitakin ostoksia tuo sukupuolen ennalta tietäminen helpottaa suunnattomasti:) Mua ainakin harmittaa kun on tähän asti pitänyt aina ostella " neutraalin" värisiä vaatteita, jotka sitte menis kummalle vaan. Nyt voi ostella oikeen jonkun värisiäkin:) Ja kuten joku jo toteskin, kaupoissa vauvojen vaatteet on melkein sinisiä tai punaisia tai muuten vaan sellaisia et on selkeesti tytölle tai pojalle, neutraaleja harvemmin edes löytää. Enkä halua niitä neutraaleja enää hankkiakaan, eihän kukaan lapsikaan ole neutri ;D
Mut voi olla et mieli vielä muuttuu, jos joskus vielä uudelleen raskaudun. Seuraavalla kerralla voikin haluta tehdä erilailla kuin nyt ja jännätä viimiseen asti:)
[b]Nekku[/b]: Voi kökkö, mikä niitä testejä vaivaa. Toivottavasti huomenna tulee asiaan selko. Muuten siitä raskausarpivoiteesta on pitänyt kysyä, minkä merkkistä se olikaan? Jotain Widmeriä muistaakseni mut oliko se sellasta remederm tjsp? Ja miten se tehos, hävittikö se siis jo vaalenneetkin arvet kokonaan vai vaalensiko se arpia vaan?
Kauhee nälkä pukkaa aina iltasin, taidan mennä jääkaapin kautta nukkumaan. Hyvyys yötä!
Mulle sanoi se viime kertanen gyne et virtsasta jos testataan ja haluan sen kotona pissata (jos en kykene pidättää) niin tunnin sisällä pitäs olla testattuna siitä eli... tunti aikaa mun käsittääkseni sitte sulla on.
Niin ja se ei sais olla kylmäs eikä lämpimäs -> kehon lämpöinen.
Öitä
Mä just vasta töistä tulin ja täällä jo toiset menee nukkuu!!=)
Onnea katzulle pojasta!!! On varmaan ihanaa mennä ostaa niitä sinisiä pikku vaatteita... =)
Meillä tänään edessä leffailta, molemmilla huomenna vapaa ni haettiin kaks leffaa ja iso säkki irtokarkkia. =)'
Mies ei vissiin oikeen jaksa uskoa et olisin raskaana, se sanoi että hakee itelleen pari kaljaa, et otanko mäkin. Olin ihan että pöh, et vissiin oikeen usko että olis vauva tulossa? se vastas että joo, kyllä hän sitä toivoo, mutta hän uskoo että se tulee jos on tullakseen, että EI SIINÄ MITKÄÄN YRITTÄMISET AUTA. No mä pidin sitte pienen luennon ajotuksista ja oviksesta... =) Vai ei yrittäminen auta *nauraa* tuskin kukaan on vauvaa saanut ilman että on ees vähän yrittänyt. ;)
Oirerintamalta ei mitään uutta. Ei okseta, ei väsytä, ei mitään. Ainoo on, että mahaa vihloo välillä, tai silleen hassusti polttelee. Ja se on ihan turvoksissa!! Mutta, nää voi johtua yhtä hyvin ruokavaliosta kun raskaudestakin, joten en viitsi innostaa itseäni, etten sitten tipu IHAN niin korkeelta.
Kovasti, hirmuisesti toivon plussaonnea kaikille teille muille yrittäjille!!! ~~~~~~~~~~~ Mut muistakaa erään viisaan ihmisen sanat, se tulee jos on tullakseen, ei siinä yrittämiset auta!!! ;)
Katzu onnittelut pienestä ihanasta pojasta :D te siis arvasitte että Niklas oikeesti tulossa! Hirmusti onnea molemmille tuleville vanhemmille!
Nekku no on se kumma ettei se siitä vahvistu, nyt sit aamupissasta uutta testiä viimeistään ylihuomenna!
Axe ensimmäinen mahdollinen laskettu aika olis elokuun puolivälissä suunnilleen :) eli nyt vaan kaikki plussaamaan niin voitais olla masukavereita mekin ja päästäis tähän plussajoukkoon mukaan masuja kasvattelemaan!!!
huomenna uimaan äipän kanssa, tuntuu että hirveesti ohjelmaa joka päivä kun yritän liikkua enemmän. se tuo kyllä energiaa mutta myös vie sitä.. siksi oon nyt täälläkin vähän harvemmin, ei kertakaikkiaan riitä energia. joten älkää ottako henk. koht älkääkä unohtako jookos :) täällä olen edelleen messissä vaikka vähän harvemmin.
kuuden viikon päästä me ollaan jo palmun alla ;) nyt hyvät yöt tytskät, jaksetaan huominen ja ollaan taas voiton puolella tästä viikosta!
Koko päivä ollut lentoa-->tietty sängynpohjalle meni kolmeen asti, sitten tietsikka temppuili, ja hukkas mun kirjotukset ja kävin parturissa!! (uutta lookkia!!) ja kaverit kävi illalla kylässä viel.. sitten pitikin kiitää työmaalle!!
Katzu: Onnittelut pikkuisesta pojasta!! :) Hyvä että masussa kaikki kunnossa!
Marieela: täytyy kohta kipasta odotuspuolelle lukemaan kesäkerttujen voittoa ;) mä en kyllä ymmärrä noista päivityksistä mitään mutta onnex Soffu on jo parinpäivän päästä messissä mukana :)
Mirulii: näillä näkymin jumppaan lähössä, joten siinä viiden jälkeen passissa, mutta sinkoillaan viesteillä paremmin huomenna!!
Axe: ois ihanaa jos heinäsirkka-vauva teille tupsahtais, ja miksei tulis? plussaonnea!!! en oo aatellu mennä alkuraskauden ultraan, täälläkun joutuu ite kustantaa sen np-ultran kai niin siihen sitten!! toivotaan että tyyppi viihtyy masussa siihen asti ja vielä pidempääkin... kesäkuulle asti ois suotavaa!
Nekku: no voihan kökkö, kyllä se viiva sieltä viel vahvistuu, ihan varmasti: voithan kokeilla jollain toisella testimerkillä?? jos noi ei ala näyttää... Raskaana oot kuitenkin!!!
Johelle: kaipais kanssa palmujen alle... mahtuisko matkalaukkuun salamatkustajana????
Matteusk: hyvää lomaa teille!!
Tiitikälle kanssa hyvää syyslomaa, miehelle vaan kunnon käännytyspuheita!! Toivotaan että ottais onkeensa niistä!!
Nyt loppu taas ajatus joten alan tavaamaan pitkää pinoa... ärsyttävää kun koko päivän ollu pimennossa, nyt saa lukee kaikki jutut niin mitään ei kyllä muista... tätä ei pidä ottaa tavaksi!!
[color=cornflowerblue][b]Voi ihanaa oon seitsemännessä taivaassa! :D[/b]
Rakenneultrassa käytiin ja kaikki ihan hyvin. Kovin vaisu oli poika aluksi -> pikkuiset kädet oli koko ajan kasvojen edessä ja siellä se " istui" paikallaan. Jonkun ajan päästä alkoi kuitenkin kunnon jumpat:) Mitään poikkeavaa ei löytynyt. Lapsivettä edelleen normaalisti (onneksi) ja normaali aktiivisesti liikkuva sikiö löytyi:) Kätilö sanoi, ettei koskaan saa sanoa 100%:sti ultran perusteella kumpi tulee, mutta vehkeet oli kyllä niin ilmiselvät ettei mitään erehtymisen vaaraa ole:D
Tyttö olisi tottakai ollut yhtä rakas ja tervetullut, mutta kyllä me kieltämättä poikaa ollaan odoteltu alusta saakka:) Eikä ne pulssit näköjään tiedä yhtään mitään. Aamulla sanoin vielä miehelle, et varautuu siihen että saattaa olla tyttö, koska pulssit on olleet " tyttöpulsseja" joka kerta, mutta niin ne vaan hämäs;) Nyt sitte vaan sinisiä vaatteita shoppailemaan!
[b]Talvikki[/b]: Onneksi ei mitään pahempaa sattunut! Varmasti tuollanen pelästyttää ilkeesti:(
Nyt ei ehdi enempää, pitää mennä auttamaan miestä hoitopöydän kokoamisessa. Käytiin tänään hakemassa se ja haluan sen heti kasaan, jot nähdään onko kaikki nippelit ja nappelit paketissa, ettei tarvi niiden perään kysellä puolen vuoden päästä. Mut joo nyt meen ->
Katzu & Niklas :D