Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lapsenne tekivät viikonloppuna?

Vierailija
29.11.2010 |

Meillä olivat sisällä, katsoivat telkkaa, videoita, tietokonetta ja pelasivat videopelejä. Söivät karkkia. Tappelivat ja riehuivat.

Ovat 8 ja 10v.

Mä olen aina ajatellut, että lapsiperheessä voisi tehdä jotain muuta kuin kököttää sisällä, mutta ilmeisesti ei. En ole lasten äiti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen laitteli mun kanssa joulua; valoja ja koristeita, leikki sillä aikaa kun silitin & vaihdoin verhoja. Katsoi Sykeröä netistä ja välillä DVD:tä. Kävi kavereiden kanssa ulkona, laskemassa mäkeä jne. Leipoi ja koristeli ystävänsä luona pipareita (itse jatkoin joulupuuhia kotona). Auttoi, kantoi tavaroita, ravasi mun kanssa kellarissa, siivosi, leikki aina välillä, jäädytti ja tarkisteli jäälyhtyjen jäätymistilannetta. Sen semmoista. :)

Oltiin lapsen kanssa siis kaksin kotona.

Lauantaina käytiin kaupungilla kahvilla hänen kanssaan sekä talvivaateostoksilla ja muuten kiertelemässä.

Kuuden vanha tapaus tämä. :)

Vierailija
2/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnilleen saman ikäiset, ja viikonloppuna leivottiin ja koristeltiin pipareita, käytiin pulkkamäessä, saunottiin ja sen jälkeen katsottiin yhdessä elokuvaa, ulkoilutettiin reippaassa pakkasessa kaikkien petivaatteet, pelattiin lautapelejä ja juotiin kuumaa kaakaota. Lapset ehtivät myös lukea, pelata tietokonetta/videopelejä, toinen kävi kaverisynttäreillä ja toinen muuten vaan kaverinsa kanssa ulkona ja kylässä. Niin ja toisella oli vielä harrastuskin lauantai-aamuna.

Vaatii vähän aktiivisuutta ja osallistumista myös perheen aikuisilta. Minä en ole toisen lapsen äiti ja mieheni ei ole toisen lapsen isä. Molemmat lapset asuvat meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina minä lähdin lapsen kanssa omille vanhemmilleni yöksi jossa pulkkailtiin,syötiin ja saunottiin.Eilen käytiin vielä yhdellä sukulaisella kahvilla,kotona oli läksyhommat ja saunan kautta nukkumaan :) Olisittehan te voineet mennä vaikka leffaan tai ylipäätään johonkin?

Vierailija
4/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina aamulla touhusivat sisällä omia leikkejään. Olivat kanssani alkuiltapäivästä sitten joulumarkkinoilla, illalla miehen kanssa miehen veljen firmassa. Mies oli siellä auttelemassa. Kai ne lapset siellä piirsi ja ihmetteli tavaroita. Itse olin kaverin luona pikkujouluissa aamuyöhön asti.

Sunnuntaina lähtivät kanssani adventtikirkkoon laulamaan hoosiannaa. Sen jälkeen leivottiin porukalla pikkujoulupiparit. Käytiin koko sakki ystävien kanssa elokuvissa. Kotona tehtiin pikkujoulukinkku ja saivat laittaa esille ekat joulukoristeet.

Ulkoilla olisi voinut enemmän, mutta oli siihen liian kylmä.

Vierailija
5/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin töistä, häädettiin kaveri kotiinsa ja vietettiin loppuilta ihan perheen kesken. Sunnuntaina muksu ja kaverinsa uskaltautuivat aamupäivällä ulos ja loppupäivän olivat leikkineet meillä. Mä olin iltavuorossa, että tappulun ja nahistelun määrää en tiedä kumpanakaan päivänä :)

Vierailija
6/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselivat telkkaa ja istuivat koneella tunnin kumpikin kumpanakin päivänä.

7-ja 9v tytöt.

Vierailija
7/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta esikoistani ja laitoin ruokaa, siivosin. Tein myös opintoja eteenpäin vauvan nukkuessa.

Lasten isä oli ihan "vapaana" lasten käyttöön.

Vierailija
8/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vee

lauantai aamuna jääkiekkotreenit

syötiin

käytiin kaupassa

siivottiin lastenhuoneet

ulkoiltiin

saunottiin (nuoremmla sama paitsi harkkavapaa pv)

su

syötiin aamupala

jäälle harkkoihin

syötiin

ulkoiltiin

leivottiin joulutortut

syötiin

uimatreenit 10 vee, 7 vee vapaata uintia

syötiin ja vähitellen nukkumaan....

Vierailija
9/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä lapsista oli harrastus, isommat tekijät välillä kouluhommiaan, pienin leikki, mutta kyllä meilläkin telkkaria katsottiin... Laiteltiin yhdessä jouluvaloja, leivottiin torttuja.

Lauantaina käytiin yhdessä lastentapahtumassa, mutta sen enempää ei silloinkaan ulkoiltu. Illalla saunotiin, tehtiin pizzaa. Mukavaa oleilua.

Vierailija
10/10 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty kyllä on. Jos me tehdään kaakaota, he itkevät että se on kuumaa, kylmää, siinä on kuori päällä, liian vähän jauhetta, liikaa jauhetta tai ei muuten voi juoda. Pipareista tulee kamala sota ja he eivät ainakaan halua tehdä mitään, jos äitipuoli tekee myös. Ulos ei haluta mennä, kun ei haluta pukea vaatteita. Pulkkamäki on vaivalloista, kun pitäisi päästä hissillä ylös. Lukea ei voi, kun se on raskasta ja tylsää. Harrastuksia ei haluta, kun siellä pitäisi tehdä jotain.

Meillä suunnilleen saman ikäiset, ja viikonloppuna leivottiin ja koristeltiin pipareita, käytiin pulkkamäessä, saunottiin ja sen jälkeen katsottiin yhdessä elokuvaa, ulkoilutettiin reippaassa pakkasessa kaikkien petivaatteet, pelattiin lautapelejä ja juotiin kuumaa kaakaota. Lapset ehtivät myös lukea, pelata tietokonetta/videopelejä, toinen kävi kaverisynttäreillä ja toinen muuten vaan kaverinsa kanssa ulkona ja kylässä. Niin ja toisella oli vielä harrastuskin lauantai-aamuna.

Vaatii vähän aktiivisuutta ja osallistumista myös perheen aikuisilta. Minä en ole toisen lapsen äiti ja mieheni ei ole toisen lapsen isä. Molemmat lapset asuvat meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän