Erosin pitkäaikaisesta suhteesta narsistiin, enkä pääse millään irti.
Aina ajattelen, että jospa hän ei ollutkaan narsisti, hän oli fyysisesti kaikki, mitä mieheltä haluan ja olen tosi nirso. En pääse millään irti siitä, uskon, että rakastan häntä aina, vaikka en voikaan ola hänen kanssaan, koska löi, petti ja valehteli. Miksi en pääse koskaan irti?
Oltiin yhdessä yli 15 vuotta.
Kommentit (3)
Me erottiin eka kerran 10 vuotta sitten (ja sitä edeltäneen ja sen jälkeiset "seurusteluajat" voidaan laskea kuukausissa) ja viimeeksi kuukausi sitten hää kävi mulla ilta"kahvilla" - että semmosta eroa...
Ei noista narskuista pääse eroon jos et maata vaihda.
erottiin jo vuosia sitten, kuten en mäkään. Narskun terveys alkaa kärsiä, sekä fyysinen, että psyykkinen huonojen elämäntapojen johdosta ja mä jotenkin pelkään, että se kuolee lähivuosina. Tunnen syyllisyyttä ja mietin ihmeparannusta päivittäin:(
suurin vaikeus on se, miten exäni pärjää.. Minäkin rakastan häntä vielä vähän mutta TIEDÄN jo että jos eläisin normi-ikäiseksi hänen kanssaan, olisin vähintään henkisesti kuollut jo paljon aikaisemmin. Mutta silti, tuntuu etten VOI hylätä häntä. Jospa hän kuitenkin rakastaa minua? Entä jos onkin niin päin, että olen tehnyt hänestä syntipukin kun en ole halunnut myöntää itselleni ongelmieni johtuvankin minusta itsestäni? Entä jos hän ei olekaan narsistinen (on ihan oma arvioni, ei oikea diagnoosi)?