Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton jos kiellän lapseni pappalta tupakoimisen

Vierailija
28.11.2010 |

rattaiden vieressä? Tai kun hän työntää rattaita? Lapsi on 2v. Meidän perheessä ei tupakoida ja lapsen lähipiirissä pappa on ainut, joka tupakoi.

Pappa oli kertonut asiasta myös vaimolleen, joka sanoi mulle että minä en voi määrätä heidän elämää.

En halua altistaa lasta tupakansavulle, kuten ei moni muukaan vanhempi. Teenkö teidän mielestänne väärin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit kieltää. Itse en välttämättä sanoisi jos ei kovin usein tapahdu tuota. Omat vanhempani ovat sitä sukupolvea että sisällä poltettiin vuosikymmeniä jne.. eivät hekään välttämättä edes tajua miksi olisi niin kamalaa polttaa ulkona lapsen lähellä.

Vierailija
2/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään savulle altistuminen ei ole hyväksi mutta jos ulkona polttaa niin ei siitä nyt niin suuri haitta voi olla. Sisällä polttamisen kieltäisin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta määräysvalta on ehdottomasti sinulla eli teet niinkuin sinua huvittaa. Lastenlapsilla on helppo kiristää, jos he eivät tee niinkuin sinä haluat kiellät vaan tapaamiset.

Samalla keinolla saat kyllä kiristettyä paljon muutakin tarpeellista.

Vierailija
4/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan kävelyllä niin saa mennä vähän kauemmas polttamaan ja sillä aikaa minä työnnän rattaita. Sitten kun on polttanut tupakan, voi taas halutessaan työntää. Niin ja pappa on oma isäni, ei appiukko.

Vierailija
5/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaiden vieressä? Tai kun hän työntää rattaita? Lapsi on 2v. Meidän perheessä ei tupakoida ja lapsen lähipiirissä pappa on ainut, joka tupakoi.

Pappa oli kertonut asiasta myös vaimolleen, joka sanoi mulle että minä en voi määrätä heidän elämää.

En halua altistaa lasta tupakansavulle, kuten ei moni muukaan vanhempi. Teenkö teidän mielestänne väärin?

pappa pysyy tuulen alapuolella niin polttakoot.

Vierailija
6/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiellä vaan niin lapsi menettää pian pappansa, sitäkö haluat?

Naurettavaa hysteerisyyttä, ettei muka edes ulkoilmassa saisi polttaa, jos lapsi on lähellä. Minä en ainakaan ole sellaista koskaan kieltänyt.

Vierailija
7/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tupakoi ja on itsestään selvää ettei tee sitä lapsen lähellä. Papalle en välttämättä kyllä kehtaisi sanoa, vaikka haluaisinkin. Olisko joku muu keino asiasta ilmoittaa, ilma että loukkaantusisi. Tai sitten loukkaantuu, jos se ei sinua niin haittaa, onhan kyse teidän lapsestanne.

Vierailija
8/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa : papan : papalta

Vierailija
9/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappalle, kakkalle, pottalle... kuulostaa aika hirveältä kyllä

Vierailija
10/10 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan oikein.

Käsittämättömiä vastauksia. Jos iso mies ei tajua että lapsen lähellä tai edes näkösällä ei polteta niin kyllä siitä on sanottava!