Opetan pojilleni, että ottakaa ulkomaalaiset vaimot
Meillä on kolme poikaa ja olen sanonut niille ihan suoraan, että ottakaa jos mahdollista ulkomaalaiset vaimot, mitä mieltä? Kaksi oli vaihdossa ja toisella on nyt ranskalainen tyttöystävä ja toisella eksoottinen eli chileläinen, kolmas käy vielä yläastetta, joten hänet olen jättänyt rauhaan :) En tiedä, jotenkin koen, että ulkomaalaisen naisen kanssa pääsisi helpommalla ja säästyisi ehkäpä suuritla pettämisiltä jne.
Kommentit (44)
Vaativat siis mieheltä saman verran kotitöitä yms. Tasa-arvo on todella hyvä asia,MUTTA se millaiseksi suomalaiset naiset ovat tasa-arvon kehittyessä tulleet on jotain käsittämätöntä. Ensinnäkin nainen puhuu kuin mies, kävelee kuin mies, pukeutuu kuin mies ja JUO pahemmin kuin mies! Ei mitään rajaa. Sitten erotaan niin helposti, että! Nainen on yhtä arvokas kuin mies, en todellakaan tarkoita että nainen kuuluu hellan ja nyrkin väliin. Onko vain kaksi vaihtoehtoa; vingut oikeuksiasi itsellesi koko ajan ja tyydyt kilttiin nössömieheen joka ei koskaan koe tehneensä riittävästi sinun tyytyväiseksi saamiseksi VAI väkivaltainen suhde jossa mies dominoi täysin. Hah! Haluan kauniin, herttaisen vaimon, joka käy töissä ja välittää perheestä eniten, pojilleni.
Suomalaisuus nyt vaan ei ole mikään ykköskehumisaihe nykyään, kun maahanmuutto on lisääntynyt ja eri kulttuureista tulleet ihmiset kertovat olevansa järkyttyneitä naisten käyttäytymisestä ja myös miesten! Täällä on roolit kääntyneet toisin päin.
Terv, eteläeurooppalaisen vaimo
Kyllä me ymmärretään että sua välillä harmittaa kun etelänveteläsi ei oikein tykkää huushollihommista ja sua harmittaa kun kavereiden miehet kokkaavat illallisia ja osallistuvat viikkosiivouksiin.
Kyllähän tuossa tilanteessa tottakai toivoo lapsilleen parempaa kumppania kuin itse on saanut.
En ole Ap, jolla on tämä etelänvetelä. Ei ole vetelä ei.
Se on tässä meidän liitossa hyvä, että mies tekee töitä 24/7, yritys tuottaa hyvin. Minä hoidan lapset ja kodin ja rahaa on. Mies ei ryyppää, juomme kyllä yhdessä muutamia joskus. Palvoo lapsiaan, tiedän että ei koskaan rikkoisi perhettämme. Minä olen taas niin hyvävaimo, että parempaa ei löydy. Se on halusta kiinni, siitä mihin on valmis panostamaan, mistä asioista pitää votsaa vääntää..
Miksei muka feministi voi olla perhekeskeinen? Itse en arvosta perinteisiä rooleja koska niissä ihminen ei saa olla mitä on, vaan sukupuolen takia on pakko olla tietynlainen ja tehdä tiettyjä asioita.
Biletys ei mua kiinnosta, olen feministi, tai paremminkin sukupuolineutraali. Perhe ja suku on tärkeitä.