Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opetan pojilleni, että ottakaa ulkomaalaiset vaimot

Vierailija
27.11.2010 |

Meillä on kolme poikaa ja olen sanonut niille ihan suoraan, että ottakaa jos mahdollista ulkomaalaiset vaimot, mitä mieltä? Kaksi oli vaihdossa ja toisella on nyt ranskalainen tyttöystävä ja toisella eksoottinen eli chileläinen, kolmas käy vielä yläastetta, joten hänet olen jättänyt rauhaan :) En tiedä, jotenkin koen, että ulkomaalaisen naisen kanssa pääsisi helpommalla ja säästyisi ehkäpä suuritla pettämisiltä jne.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on vaimo kiinasta..

Meillä on pari muksua ja vaimolla kova into järjestellä itselleen töitä. Meitä on moneen junaan kansallisuudesta riippumatta. Se on hyvä muistaa.

Oma vaimoni on tosi hyvä kokki, jään ihan kakkoseksi asiassa, mutta sentäs kakut kelpaavat ;)

Ei sitä tiedä minkä kiven takaa vaimo löytyy, mutta jos löydätte sen hienon ja ihanan vaimon (mistä hyvänsä) niin ei se suhde kuki jos ei sitä kastele

Vierailija
2/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ulkomaalainen. Suhde oli hankala. Nainen oli mustasukkainen ja pettikin. Odotti kotona vaan että mies tuo rahaa.

Nyt hän on ollut muutaman vuoden suomalaisen naisen kanssa. Tottakai heilläkin on omat riitansa ja ongelmansa, mutta kumpikin kantaa selkeästi kortensa kekoon suhteen eteen ja ovat aidosti onnellisia.

En tiedä missä fantasia maailmassa elät jos ajattelet että ulkomaalainen vaimo olisi aina paras vaihtoehto? Ihmiset ovat persoonia ja henk.kohtaisesti tiedän senkin että liian erillaiset kulttuuritaustat voivat olla joskus suhteessa se viimeinen naula arkun kanteen.

Minulla on kaksi ihanaa poikaa. En kehoita heitä ottamaan suomalaista puolisoa, enkä ulkomaalaistakaan. Kehotan heitä etsimään rinnalleen naisen, jota he rakastavat ja jonka kanssa heidän on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa ja olen sanonut niille ihan suoraan, että ottakaa jos mahdollista ulkomaalaiset vaimot, mitä mieltä? Kaksi oli vaihdossa ja toisella on nyt ranskalainen tyttöystävä ja toisella eksoottinen eli chileläinen, kolmas käy vielä yläastetta, joten hänet olen jättänyt rauhaan :) En tiedä, jotenkin koen, että ulkomaalaisen naisen kanssa pääsisi helpommalla ja säästyisi ehkäpä suuritla pettämisiltä jne.

Esikoinen on vasta alakoululainen, mutta ohjauksellahan siitä selvitään...

Vierailija
4/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kuule samat ongelmat oli minkä maalainen tahansa.

Vierailija
5/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tekevät kuitenkin miten sydän / järki sanoo heille. sinun mielipiteesi ei siinä sitten paljoa paina kun sydän vie =)

useinhan sanotaan että pojat etsivät äitinsä kaltaista naista...kasvatus sehän sen sanoo.

minulla taas tyttäret saavat kasvatuksen itsenäiseen, naiseuttaan arvostavaan elämään.

Vierailija
6/44 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauniimpiakin kuin suomalaiset!

Vierailija
7/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ap:n pojat saa ottaa vaimonsa mistä päin maailmaa haluavat. Jos pojilla on jo ulkomaalaiset naiset, ei se ole keneltäkään suomalaiselta naiselta pois. Kuka edes haluaisi itselleen anopin joka ei hyväksy suomalaisia naisia? Jos nuorin pojista rakastuukin suomalaiseen, saako miniä tuntea itsensä tervetulleeksi sukuun vai mitä tapahtuu? Vai onko pojat todella kasvatettu niin ettei suomalaisia tyttöjä kotiin tuoda? Toivottavasti kuitenkin poikien suhteet ovat onnellisia ja asiat sujuvat ilman yhteistä äidinkieltä. Tärkeintä on ettei eroa tule jos on lapsia. Silloin ryhdytään miettimään mihin maahan kukakin muuttaaa ja kenen kanssa.

Vierailija
8/44 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit pakottavat miehen toimimaan kuin nainen. Vaativat siis mieheltä saman verran kotitöitä yms. Tasa-arvo on todella hyvä asia,MUTTA se millaiseksi suomalaiset naiset ovat tasa-arvon kehittyessä tulleet on jotain käsittämätöntä. Ensinnäkin nainen puhuu kuin mies, kävelee kuin mies, pukeutuu kuin mies ja JUO pahemmin kuin mies! Ei mitään rajaa. Sitten erotaan niin helposti, että! Nainen on yhtä arvokas kuin mies, en todellakaan tarkoita että nainen kuuluu hellan ja nyrkin väliin. Onko vain kaksi vaihtoehtoa; vingut oikeuksiasi itsellesi koko ajan ja tyydyt kilttiin nössömieheen joka ei koskaan koe tehneensä riittävästi sinun tyytyväiseksi saamiseksi VAI väkivaltainen suhde jossa mies dominoi täysin. Hah! Haluan kauniin, herttaisen vaimon, joka käy töissä ja välittää perheestä eniten, pojilleni.

Suomalaisuus nyt vaan ei ole mikään ykköskehumisaihe nykyään, kun maahanmuutto on lisääntynyt ja eri kulttuureista tulleet ihmiset kertovat olevansa järkyttyneitä naisten käyttäytymisestä ja myös miesten! Täällä on roolit kääntyneet toisin päin.

Terv, eteläeurooppalaisen vaimo

Suomessa nainenKIN on ihminen. Se on saavutus, johon ei monessakaan muussa maassa päästä.

Ei feministi tarkoita ryyppäämistä tai miesten alistamista. Me feministit ollaan oikesti tosi mukavia miehillemme ja lapsillemme. Sen LISÄKSI meillä on AIVOT, joita osaamme myös käyttää.

Itse olen kovastikin perheeseeni sitoutunut feministi. Osaan myös leipoa pullaa ja tehdä käsitöitä ja viihdyn kotona. Nämä eivät ole poissulkevia asioita.

Vierailija
9/44 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, jolla on tämä etelänvetelä. Ei ole vetelä ei.

Se on tässä meidän liitossa hyvä, että mies tekee töitä 24/7, yritys tuottaa hyvin. Minä hoidan lapset ja kodin ja rahaa on. Mies ei ryyppää, juomme kyllä yhdessä muutamia joskus. Palvoo lapsiaan, tiedän että ei koskaan rikkoisi perhettämme. Minä olen taas niin hyvävaimo, että parempaa ei löydy. Se on halusta kiinni, siitä mihin on valmis panostamaan, mistä asioista pitää votsaa vääntää..

Se oli joku toinen jolla oli, oli vaan sama mielipide kuin minulla.

T:ap

Vierailija
10/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa opetan tyttärilleni.. älkää ottako suomalaista miestä..

Vierailija
11/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska kerran olet suomalainen nainen, neuvosi ovat varmaankin jo lähtökohtaisesti huonoja ja aiheuttavat pojillesi ongelmia :-D

Vierailija
12/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska kerran olet suomalainen nainen, neuvosi ovat varmaankin jo lähtökohtaisesti huonoja ja aiheuttavat pojillesi ongelmia :-D

En ole koskaan pettänyt, mutta jotenkin arvostan tuota ns vanhakantaista nais-mieskuvaa, en mitään kivikautista islamsysteemiä vaan ihan länsimaista kuten nyt vaikka katolilaisissa maissa on vallalla. Suomessa naisista on tullut lähes miehiä enkä arvosta sitä. Perheemme on asunut 5 eri maassa ja olen nähnyt aika paljon, joten ehkä se juontaa juurensa sieltä. Minulla on loistavat pojat, fiksut ja komeat!

Vierailija
13/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa opetan tyttärilleni.. älkää ottako suomalaista miestä..

Niin sä varmaan sanot, että kehitysmaista muslimi ;)

Vierailija
14/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä poika että tyttö, ja molemmat ovat fiksuja ja komeita/ kauniita, ja myös hyvinkasvatettuja. Tyttäreni ei ole "lähes mies", hän on kaukana siitä (mitä ihmettä sillä tarkoitatkaan..)

En ole

En ole koskaan pettänyt, mutta jotenkin arvostan tuota ns vanhakantaista nais-mieskuvaa, en mitään kivikautista islamsysteemiä vaan ihan länsimaista kuten nyt vaikka katolilaisissa maissa on vallalla. Suomessa naisista on tullut lähes miehiä enkä arvosta sitä. Perheemme on asunut 5 eri maassa ja olen nähnyt aika paljon, joten ehkä se juontaa juurensa sieltä. Minulla on loistavat pojat, fiksut ja komeat!

Vierailija
15/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan ulkomailla ja ei varmaan suomalaista vaimoa "saa tai ota". En silti toivo, että saisin miniäkseni kovin eksoottista naista. Inan tavallinen nainen olisi minun mieleen.

Vierailija
16/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pojat ovat silti tyypillisiä suomalaisia tahkopäitä.

Vierailija
17/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iltikset, ainakin on päivän provoaiheet onnistuttu inspiroimaan.

Vierailija
18/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan ihan tosi juttu, näin olen toiminut ja näin ajattelin toimia myös viimeisen pojankin kanssa. Mieskin on ihan samaa mieltä vaikka sanoi, että hänelle on ihan sama kunhan löytävät jonkun fiksun ja ovat onnellisia.

ap

Vierailija
19/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa, joista toinen tosiaan tarvitsisi naisen, joka vähän huolehtisi. Parhaista yrityksistäni huolimatta poika on melko onneton kokki, siivooja ja vaatehuoltaja ;-) Hänelle olen aina sanonut että ottaisi vaimon jostain kauempaa, sellaisen joka arvostaisi hyvää luonnetta ja turvallisuutta. Tuo poika kun ei valitettavasti ole mikään kotitalouskone vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
20/44 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii perheen hyvinvoinnista ja lapsistaan.

Tuntuisi kurjalta, jos oma poikani ottaisi vaimoksi suomalaisen pissiksen, joka ei jaksaisi hoitaa yhteistä lasta kolmea kuukautta kauempaa ja joka hakisi heti eroa kun seksi ei enää kipinöi.-