Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisimman luonnollinen ihovoide?

Vierailija
27.11.2010 |

Mikähän olisi sellainen voide, jota käyttää ihon kuivuuteen mutta, että se sisältäisi mahdollisimman vähän ylimääräisiä ja haitallisia kemikaaleja sekä olisi myös taatusti turvallinen?

Ekohörhöt ja muut luontastuoteihmiset, olisko teillä hyviä vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen joka mahdollisimman puhdasta eli "extra virgin". Kosteuttaa hyvin ja tuossa ei ole mitään ylimääristä, tuoksuu myös hyvältä. Myös ihan oliiviöljyä voi käyttää.

Vierailija
2/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen joka mahdollisimman puhdasta eli "extra virgin". Kosteuttaa hyvin ja tuossa ei ole mitään ylimääristä, tuoksuu myös hyvältä. Myös ihan oliiviöljyä voi käyttää.

Löytyykö ihan elintarvikekaupasta? Oliiviöljy ainakin löytyy.

Rupeaako muuten haisemaa iholla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuota kookosöljyähän voi myös syödä samoin kun oliiviöljyä jne. eli siinäkin mielessä turvallista, vert. kukaan tuskin perus Niveaa tai Diorin rasvaa alkaa purkista lusikoimaan suuhunsa...

Vierailija
4/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä saa joistakin marketeista, netistä tilaamalla (googlaa kookosöljy) ja Ruohojuuresta. Muista katsoa että on tosiaan mahdollisimman puhdasta, eikä mitään "muka kookosöljyä"

t.2

Vierailija
5/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nassuun. Eikä jää kiiltämään?

Vierailija
6/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla pikimmiten. = )

Vierailija
7/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melvitalla on ja sitä myy Hyvinvoinnin Tavaratalo ainakin.

Vierailija
8/11 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan koeilla, miten iho reagoi öljyihin ja jääkö miten kiiltäväksi. Itse olen käyttänyt tuota kookosöljyä vain deodoranttina.

Itse etsin kauan sopivaa luontaiskosmetiikkasarjaa ja nyt olen sellaisen löytänyt. Ihana uusi Suomessa tehty Natural Wellness. Ihania voiteita, imeytyy todella hyvin, eikä ole sellaisia voimakkaita tuoksuja kun weledan tai Dr Hauckan tuotteissa. Shampoot ja muut pesutuotteet pesee todella hyvin, sitä enne käytin Urtekramin ja Logonan, mutta ei voi edes samana päivänä verrata. Suosittelen siis, jos kaipaa jotain muuta kosmetiikkaa kun öljyn :) Vaikka ainahan se on parempi mitä vähemmällä pärjää

www.naturalwellnesstuotteet.fi

Vierailija
9/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural Wellness luonnonkosmetiikkasarjan uudet nettisivut löytyvät osoitteesta http://naturalwellness.net

Vierailija
10/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa. Parhaita kaikista! t. ekohörhö

Vierailija
11/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

manteliöljy tai jojobaöljy. Itse ostan näitä Sokokselta, suosikkini on aprikoosinkivi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi