Pojilla on pippeli, mutta mikä se on miehelläsi?!
Mikä olisi kiva nimitys penikselle, vähän härski, muttei tylsä... mä en keksi mitään hyvää, nyyh :(
Kommentit (12)
Pippelit on pippeleitä. Miehen pippelillä on kyllä meidän keskinen vitsi-nimikin.
käyttää jotain seksikkäämpää kuin muna, mulkku tai kyrpä - vaan mikä se olisi?!
Mulkku, muna, pippeli, pipperi, aisa, mela, jne riippuu ihan mielialasta, yleensä kuitenkin mulkku. Lasten kuullen ei siitä kyllä ole tullu puhuttua muuta ku pippelinä
kyrpä on vanhan miehen toimimaton kalu.
Mä haluan sun *piip* heti suuhuni/sisääni/käteen...
Pojalla prinssin nakki ja miehellä HK:n sininen!
sanoisin varmaan vaan "haluan sut heti sisääni" tai "mä haluan koskettaa sua". Jos siis sanoisin, harvemmin meillä sängyssä noinkaan graafisesti puhutaan. Toimii ilmankin ;)
sanoisin varmaan vaan "haluan sut heti sisääni" tai "mä haluan koskettaa sua". Jos siis sanoisin, harvemmin meillä sängyssä noinkaan graafisesti puhutaan. Toimii ilmankin ;)
Tosin olisi kiva, että sillä olisi nimikin - tuntuu vähän häveliäältä, ettei elintä kutsuta miksikään. Mutta kun kaikki nimitykset ovat joko rumia tai lapsellisia.
Häräntappoase olis tietysti aika komea nimi. =)
Tosin olisi kiva, että sillä olisi nimikin - tuntuu vähän häveliäältä, ettei elintä kutsuta miksikään. Mutta kun kaikki nimitykset ovat joko rumia tai lapsellisia. Häräntappoase olis tietysti aika komea nimi. =)
...omaan suuhun sopivaa nimitystä 'kalulle', kuten hän penistään nimittää =) jatkan siis edelleen kiertolmaisujen käyttöä - sängyssä ei niinkään tarvetta, mutta tekstareihin olisi joskus kivaa vaihtelua....
Jos saunassa ollaan lasten kanssa ja lapsi puhuu aiheesta, niin isilläkin on pippeli.