Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei vastasyntynyttä muka saa nukuttaa pinnasängyssä?

Vierailija
26.11.2010 |

Siis häh. Miksei vastasyntynyttä muka saa nukuttaa pinnasängyssä? Jos minun pitäisi nukkua samassa sängyssä vauvan kanssa en saisi nukuttua hetkeäkään, kun en uskaltaisi. Olemme molemmat mieheni kanssa varsinaisia unissammemyllääjiä, joten pelkäisin koko ajan, että vauva jää alle.

En ymmärrä mitä pahaa on laittaa vauva omaan sänkyyn?!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla nimenomaan ohjeistettiin nukkumaan sairaala-aikana samassa sängyssä lapsen kanssa.

voi jeesus teidän kanssa kyllä se voi nukkua.meillä nukkunut pienestä asti,nukkuuhan ne sairaalassakin omassa pedissään?

Taas näitä uusmammojen hysteriaa,anna mun nauraa...

Ekana yönä en osannut ollenkaan nukkua vauvan vieressä, joten siirsin omaan sänkyyn. Pelkäsin kierähtäväni vauvan päälle, jos nukahdan. Muina öinä uskalsin jo ottaa vauvan viereen.

Minäkin möyrin yöllä yleensä tosi paljon, mutta vauvan päälle en ole koskaan kierähtänyt. Meillä vauva nukkui kotona aluksi pinnasängyssä, mutta äitiyspakkauksen laatikossa. Perhepeti oli kuitenkin niin paljon kätevämpi, että siirryimme siihen. Vauva nukkui ekaan yöherätykseen asti omassa sängyssään ja sitten meidän välissämme.

Minä olen joskus häipynyt perhepedistä toiseen huoneeseen nukkumaan, mieheni ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla