Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Palaisitko kertomaan kioskintädille, jos huomaisit ulkona että yhtä ostostasi ei veloitettu?

Vierailija
26.11.2010 |

Ostin tänään kiskalta kaikennäköistä ja vielä arvan luukulta ja tädiltä jäi jotenkin piippaamatta karkkiaskini (1,45 €), pakkasin kamat ja tungin kuitin lompakkoon päälimmäiseksi. Pihalla kaivoin bussikorttia lompakosta ja huomasin ettei karkkiaskia veloitettu ollenkaan ja palasin maksamaan sen :) Tuli vähän hölmö olo noin pienestä palata, ja tätikin sanoi ettei se häntä olisi haitannut (!?) mutta kiitteli kuitenkin rehellisyydestä. Kyllä se mua olis haitannut nassuttaa niitä karkkeja jos olisin vieläpä tiennyt ne vääryydellä saaneeni, eri asia jos en olis kuitista mitään huomannutkaan. Ihme umpirehellinen minustakin tullut :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran jäi veloittamatta toppahousut ja ne kyllä kävin kiltisti maksamassa.

Vierailija
2/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli hyvä mieli..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kerran ostin askarteluliikkeestä erilaisia papereita, hinta jotain 1,20-1,50€/kpl, ja myyjä oli laskenut paperit väärin, siis oli kaksi mennyt yhdellä kertaa laskuissa. Mietin hetken menenkö takaisin, ja kun en ollut ehtinyt kauas niin menin. Myyjä katsoi hetken hölmönä ja sanoi, että ei hän siitä mitään ota kun olin niin rehellinen. :-D

Vierailija
4/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en menisi.

Vierailija
5/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatunto soimais...

Vierailija
6/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi sain pöytäliinan ilmaiseksi

Vierailija
7/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan homma!

Vierailija
8/15 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tupiloi.

Vierailija
9/15 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pystyis olemaan itseni kanssa, jos olisin tietoisesti vienyt jotain maksamatta, vaikka se olisi kuinka pientä.

Vierailija
10/15 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on olla "umpirehellinen"?

Vierailija
11/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusrehellinen kyllä olen, mutta rajansa kaikella. Parinkympin laskuttamatta jääneen puseron kävin maksamassa. Viimeksi kassan ohi livahti lapsen kourassa kolmen euron lelu ja olin jo ehtinyt takaisin autoon ennen kuin sen huomasin. Sillloin en mennyt takaisin.

Vierailija
12/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palaisin. Ja itse ärrän tätinä huomaan kyllä aika ajoin, että asiakkaat ovat todella rehellisiä. Viime viikolla mokasin ja annoin yli 6 euroa liikaa - ja asiakas tuli palauttamaan rahat. Oikein teit! Mutta ihme kommentti myyjältä!

Vierailija
13/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pikkujuttua, jos virhe on selvästi kassan tekemä. En palaa myöskään valittamaan pienistä virheistä, vaikka ne olis mun tappioksi, alkuviikosta palasin tosin valittamaan, kun yksi 9 euron tuote oli veloitettu kahteen kertaan.

Jossakin vastauksessa ei oltu palattu maksamaan 3 euron lelua, joka meni kassan ohi lapsen kädessä - mun mielestä se on näpistys.

Vierailija
14/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaisi.

Vierailija
15/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän se voisi selvitä esim kaupan kameroiden nauhoitteista ettei ole maksettu. siis periaatteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän