Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto tota mun "miestä" :DDDD

Vierailija
26.11.2010 |

Mies laittoi päivällä listoja makkariin. Laittoi sitten jotenkin väärin, kun yhtäkkiä kuului keittiöön saakka (jossa mä olin) että "voi vi**u XXXX (mun nimi) tää on sun syytä! prkl! s**tana vi**u!"

ja äsken se meni pelaamaan x-boxillaan ja kun oli jättänyt pelilevynsä koneeseen (vaikka olen aina sanonut että nosta ne levyt pois lapsen ulottuvilta jos haluat että säilyy ehjinä) ja lapsemme oli pyöritellyt sitä levyä ilmeisesti lattialla, kun siinä on naarmu ja nyt ei toimi, niin taas miehen kommentti oli "voi vitun XXXX (taas mun nimi) tää on SUN SYYTÄ!"

siis oikeesti :D mä en ole ollut missään tekemisissä noiden kummankaan asian kanssa ja on sitten MINUN VIKANI kun menee pieleen? ihan käsittämätöntä. Ja varsinkin, kun mies on ihan tosissaan..!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon lähtis hyvin sukkelaan.

Vierailija
2/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika pikemminkin.

Ei mua ainakaan naurattanut. Lähinnä nolotti sun puolesta, kun tollasen oot mennyt ottamaan huollettavakses.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman vuoden kiristellyt hampaitaan, itkenyt ja raivonnut miehen käytöksen vuoksi, ei enää jaksa reagoida mitenkään muuten kuin vain nauraa.

t. ap

Vierailija
4/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattais. kiemurtelisin lattialla nauraen ja hakaten päätäni lattiaan. mies onkin joskus päästänyt suustaan jotain vastaavaa, ja kun olen kikatukseltani toennut, niin ollaan naurettu asialle yhdessä.

no, ehkä jossain on toisin..

Vierailija
5/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies pelaisi pentujen pelejä tai miehellä olisi edes pelikonsoli.

Vierailija
6/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä naurattais tollanen Kiertoon lähtis hyvin sukkelaan.

helvetti! Miten monta kertaa sä laitat saman asian aina tällaisiin avautumisiin?

Eiiiihän sitä kukaan huomaa....

Vierailija
7/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni kerran(!) laittoi ruokaa äitini ollessa iltavuorossa töissä.

Ruoka paloi pohjaan joten isä päätti tuulettaa asunnon. Avasi olkkarissa ikkunan ja pudotti ikkunalaudalta kukkaruukun lattialle.

Jätti rikkoutuneen ruukun multineen kukkineen olkkarin lattialle, sillä hänenen mielestään kaikki oli äitini syytä o_0

Eikä tuo ollut ollenkaan ainoa asia mikä oli äitini syytä...

Minä ihan luuliin että isäni olisi ihan ainutlaatuinen ;)

Vierailija
8/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pappani syytti kaikesta mummoa ja isäni se omaa valitettavsti samoja piirteitä.

Vierailija
9/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä naurattais tollanen Kiertoon lähtis hyvin sukkelaan.

helvetti! Miten monta kertaa sä laitat saman asian aina tällaisiin avautumisiin? Eiiiihän sitä kukaan huomaa....

Mitä ei kukaan huomaa? Sulla vissiin lääkkeet ottamatta kun harhoja pukkaa. Ekan kerran nääs vastasin tällaiseen tällä tavalla. ja ihan oma mielipiteeni se on, miksen sitä saisi laittaa vaikka tuhanteen kertaan jos haluan?

Vierailija
10/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi päivällä listoja makkariin. Laittoi sitten jotenkin väärin, kun yhtäkkiä kuului keittiöön saakka (jossa mä olin) että "voi vi**u XXXX (mun nimi) tää on sun syytä! prkl! s**tana vi**u!"

ja äsken se meni pelaamaan x-boxillaan ja kun oli jättänyt pelilevynsä koneeseen (vaikka olen aina sanonut että nosta ne levyt pois lapsen ulottuvilta jos haluat että säilyy ehjinä) ja lapsemme oli pyöritellyt sitä levyä ilmeisesti lattialla, kun siinä on naarmu ja nyt ei toimi, niin taas miehen kommentti oli "voi vitun XXXX (taas mun nimi) tää on SUN SYYTÄ!"

siis oikeesti :D mä en ole ollut missään tekemisissä noiden kummankaan asian kanssa ja on sitten MINUN VIKANI kun menee pieleen? ihan käsittämätöntä. Ja varsinkin, kun mies on ihan tosissaan..!

Eiks muuten oo aika taito saada kaikki käännettyä vaimon syyks.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä