Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaisitko 4-vuotiaalle tyttärellesi siilitukan jos tyttö pyytäisi?

Vierailija
26.11.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänikäiselle, tytölle TAI pojalle.

Vierailija
2/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tytölle enkä pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi haluta kauemmin kuin kaksi viikkoa.

Vierailija
4/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ymmärtää että siinä menee pitkän aikaa ennenkuin kasvaa takaisin, ja että sitä ei voi laittaa sit ponnarille tms. Pikkuasia minusta joku tukka.

Vierailija
5/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänikäiselle, tytölle TAI pojalle.

Vierailija
6/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni lapsi vain testaa sinun reaktioitasi. Sen sijaan antaisin yli 10 v:n leikata hiuksensa niinkuin tahtoo.

Vierailija
7/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini onneksi suostui sellaisen minulle leikkaamaan :) Antoi myös pukeutua poikien vaatteisiin. Ja olen todella kiitollinen hänelle että antoi minun olla mitä halusin!

Vierailija
8/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aivan jumalattoman komea pää ettei siilitukka sitä rumenna, enkä ole vielä koskaan niin komeannäköistä nelivuotiasta nähnyt.

Vierailija
9/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän on 4vlapsesta !!!! En leikkaisi, vaikka kyse olisi pojasta. Enkä vaikka ikää olisi 10v! On asioita, mitkä aikuiset/vanhemmat päättävät ja kun ikää tulee, tulee myös omaa päätäntävaltaa. Tuossa iässä(4v) voisin antaa päättää, laitatko tänään vihreän vai punaisen paidan.

Vierailija
10/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäinen saa ajaa päänsä kaljuksi jos haluaa, mutta nelivuotiaan pukeutumisesta ja hiuksista päätän minä.

Ei lapselle tarvitse olla aina mieliksi. Tietysti jos ap itse pidät siilitukasta lapsilla niin senkun ajelet.

Mun viisivuotiaani muuten pari viikkoa sitten keksi haluta lyhyen otsatukan ja otti sakset omiin käsiinsä salaa. Voi sitä häpeää ja itkua kun tajusi että tältä se nyt sitten oikeasti näyttää, eikä mene kampaamalla tai pinneillä ohi...

Vierailija
11/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neljä vee tajua aikaa samalla tavalla kuin aikuinen; vaikka sanoisit, että tukan kestää kauan kasvaa takaisin niin ei hän sitä ymmärrä samalla lailla....ei kässää, että esim. puoli vuotta on oikeasti pitkä aika. Vähän liian raju tapa opetella aika-käsitystä :D Lyhyjännitteisiä ovat ja haluavat tänään tätä, huomenna jotain muuta.

Vierailija
12/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis vaikkakin lapsi nyt otti hiuksensa omiin käsiinsä, olen sitä mieltä että ei olisi saanut, ja että olisi ollut minun asiani päättää.

Vierailija
13/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kai olla todella kiitollinen vapaamielisistä vanhemmistani sitten? Muistan koko lapsuudestani sen kuinka hirvittävän ahdistunut olin pitkästä tukasta, mekoista puhumattakaan. Se tuntui kauhealta, ihan joltain muulta mitä koin olevani. Terv. 10

Vierailija
14/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukanleikkuu ei ole pysyvä, kallis tai haitallinen toimenpide, joten minusta tällöin voi ihan hyvin kunnioittaa lapsen mielipidettä.

Vierailija
15/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sovittaisiin lapsen kanssa, että leikataan ekaksi polkkatukka tai joku muu vähän pidempi lyhyt tukka.

Luulisin, että tyttö (kohta 4v) katuisi ihan hirveästi tukkansa leikkausta.

Vierailija
16/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini onneksi suostui sellaisen minulle leikkaamaan :) Antoi myös pukeutua poikien vaatteisiin. Ja olen todella kiitollinen hänelle että antoi minun olla mitä halusin!

Millaiseksi aikuiseksi kasvoit?

Minulla 6v tytar joka on halunnut olla poika jo 3 vuotta ja ollaan aikamoista kadenvaantoa kayty monesta asiasta. Alkaa tuntua etta pitaisiko minun vain luovuttaa ja laskea irti tyttarestani, pojaksihan tuo kaantyisi hetkessa...

Vierailija
17/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali, hetero perheenäiti minusta kasvoi. Lapsena halusin kovasti olla poika. Vieläkään en ole mikään supernaisellinen mutta ihan tyytyväinen naiseudestani kyllä. Yksi lapsuuteni kohokohdista oli kun minulle annettiin uimahallissa miesten puolen avain, olin tuolloin 8 v. :) Näin jälkeenpäin olen tosi iloinen siitä että äiti hyväksyi minut sellaisena kuin olin, eihän se varmaan hänellekään helppoa ollut.

Vierailija
18/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kymmenvuotiaana annoin, kun aikakäsitys on jo vähän parempi eli tajuaa kuinka kauan hiusten kasvaminen kestää. En myöskään pakota käyttämään hameita tai mekkoja, juhliinkin etsitään siistit housut.

Jos olisi poika, saisi kasvattaa pitkät hiukset mutta ei lähteä juhliin hameessa. Ulos muuten vain voisin antaakin mennä.

Vierailija
19/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle kyllä lyhyet hiukset ihan yhtä lailla, mutta siilitukka ei ole mun makuun pienillä lapsilla (omilla).

Vierailija
20/33 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita miettii mita tuosta lapsesta viela kasvaa, ja jo nytten on kaverisuhteet kiemuraiset, kun ei tyttojen kanssa halua leikkia ja pari poikaa on jotka ovat parhaita kamuja, mutta valitsee heistakin aina ne raisuimmat, kaikkein poikamaisimmat!

Milloin sinulla alkoi tuo etta toivoit olevasi poika ja milloin se meni ohi, tai esim. milloin ehkapa halusit pukeutua hameeseen ensi kerran?

Tytolla on lyhyt polkkatukka, mutta kovasti haluaisi sen ihan lyhyeksi. Pukeutuu vain poikien vaatteisiin yms.

Kiitos vastauksestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi