Ottaisitko sinä kaverisi vauvan yökylään jos
hän olisi todella uupunut yövalvomisista? Tai entä jos hänellä vipattaisi menojalka ja baariin pitäisi päästä?
Kommentit (26)
liittyen meidän aikusten kavreiden lapsetkin ovat kavereita keskenään.
Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.
Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.
Vierailija:
, voi vittu miltä sä kuulostat.
sillä itsekkin alkoholistiperheenlapsena otan ystäväni, sukulaiseni lapset yökylään vanhempien baarireissun vuoksi. Ja laitan omanikin hoitoon omien baarireissujen vuoksi. Olet tekopyhä....
Mutta uupumistapauksessa harkitsisin kyllä vakavasti. vaikka se tietäisi meille huonoja yöunia, mutta parempi niin kuin että tää kaveri tekisi itselleen tai vauvalle jotain kamalaa...
Vierailija:
Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.
ei koskaan väsymyksen takia kylläkään vaan nimenomaan baarireissujen. ehkäpä me äidit jotka käydään välillä baarissa ei niin uuvutakaan kun ei nipoteta turhista ;-)
Lapset on rasittavia.