Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko sinä kaverisi vauvan yökylään jos

Vierailija
17.10.2005 |

hän olisi todella uupunut yövalvomisista? Tai entä jos hänellä vipattaisi menojalka ja baariin pitäisi päästä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on rasittavia.

Vierailija
22/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyen meidän aikusten kavreiden lapsetkin ovat kavereita keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.

Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.

Vierailija:

, voi vittu miltä sä kuulostat.

sillä itsekkin alkoholistiperheenlapsena otan ystäväni, sukulaiseni lapset yökylään vanhempien baarireissun vuoksi. Ja laitan omanikin hoitoon omien baarireissujen vuoksi. Olet tekopyhä....

Vierailija
24/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uupumistapauksessa harkitsisin kyllä vakavasti. vaikka se tietäisi meille huonoja yöunia, mutta parempi niin kuin että tää kaveri tekisi itselleen tai vauvalle jotain kamalaa...

Vierailija
25/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.

Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.

Vierailija
26/26 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan väsymyksen takia kylläkään vaan nimenomaan baarireissujen. ehkäpä me äidit jotka käydään välillä baarissa ei niin uuvutakaan kun ei nipoteta turhista ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi