Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt! Jekovit sisältää myrkkyä!

Vierailija
26.11.2010 |

Tänä päivänä ollaan entistä tietoisempia kemikaalien vaaroista. Raskaanaoleville suositellaan kosmetiikan käytön lopettamistakin kemikaalien vuoksi. Poikavauvojen kivessyövät lisääntyneet jne.ovat tästä viimeisin medioitu tutkimustieto.

Nyt katsoin Jekovitin inciä ja kappas, halpaa myrkkyä löytyy.

Propylene/Butylene Glycol

Propylene glycol (PG) is a petroleum derivative. It penetrates the skin and can weaken protein and cellular structure. Commonly used to make extracts from herbs. PG is strong enough to remove barnacles from boats! The EPA considers PG so toxic that it requires workers to wear protective gloves, clothing and goggles and to dispose of any PG solutions by burying them in the ground. Because PG penetrates the skin so quickly, the EPA warns against skin contact to prevent consequences such as brain, liver, and kidney abnormalities. But there isn't even a warning label on products such as stick deodorants, where the concentration is greater than in most industrial applications.

From Material Safety Data Sheet (MSDS):

Health Hazard Acute And Chronic

INHALATION: May cause respiratory and throat Irritation, central nervous system depression, blood and kidney disorders. May cause Nystagmus, Lymphocytosis.

SKIN: Irritation and dermatitis, absorption.

EYES: Irritation and conjunctivitis.

INGESTION: Pulmonary oedema, brain damage, hypoglycaemia, intravascular hemolysis. Death may occur.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tuossa oli tuota tehottomampaa d-vitamiinia.

- Vaikuttavat aineet ovat A- ja D-vitamiini. Yhdessä millilitrassa on 5600 IU (=kansainvälistä yksikköä) A-vitamiinia ja 2240 IU D2-vitamiinia.

- Muut aineet on puhdistettu soijaöljy (914 mg/ml). Tipat eivät sisällä säilytysaineita.

D-vitolia olen nyt ostanut

Eli D-vitol ei nähtävästi sisällä mitään haitallista. Sitä me ollaan syöty.

Vierailija
22/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Deetipat taitaa olla parhaimpia vaihtoehtoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vauva tottuu ihan mihin vaan, mihin opetat! Voi miksei vanhemmilla ole enempää järkeä =/

jolloin ei kohuttu mistään d-vitamiineista tai myrkyistä tähän malliin kuin nykypäivänä.

Ja kuten sanoin, aloin ottaa sitä itse ja maku muuttui makeaksi pikkuhiljaa. Joten ei se mikään tottumisjuttu ole.

Vierailija
24/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä päivänä tiedostetaan asiat eri tavoin. Ihmiset ovat alkaneet vaatimaan puhtaampia ja terveydelle parempia kulutustuotteita. Teollisuuden on pakko vastata kuluttajien kysyntää. Tutkimuksia tehdään myös tältä pohjalta enenevästi.

Apteekitkin ovat ottaneet luonnonkosmetiikan hyllyilleen, koska ostokäyttäytyminen sitä vaatii. Kemikaalit ovat olleet todellinen rahasampo tuottajille edullisuuden vuoksi. Mutta esimerkiksi minä en enää suostu kemikaalisäiliöksi. Olen löytänyt erittäin toimivan luonnonkosmetiikka sarjan, saksalaista laatua. Saksassa muutenkin ollaan luomuasioissa huipputasolla. Se onkin toinen asia. Kaikki mitä suustasi sisään laitat vaikuttaa merkittävällä tavalla terveyteesi. Onneksi kaikki tehoviljellyt kasvikset eivät ole kemikaaleilla lastattuja.

Vierailija
25/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalanmaksaöljyä tilaukseen. Saa antaa 1-v ohjeen mukaisesti.

Vierailija
26/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vesipohjainen D3 valmiste tai kuten minä käytin kalanmaksaöljyä teelusikallinen pepulle siveltynä ja siitä imeytyy muutkin hyvät aineet kehoon. Asiasta on lapin keskussairaalan laboratorionäytteen tulos ja lastenlääkärin toteamus, että `eksoottinen` d-vitamiinin antotapa toimii!

Olen monestakin syystä eri mieltä neuvolan kanssa.(thl:n orjuuttama)

Vierailija
27/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä on tosi vähän, muistaakseni 20 mg/ml. Ei siis sulata pöydänpintaa.

Vierailija
28/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän n D2-vitskua! D3:sen san olla pitää, eli D-tippoja vaan vauvoille! Ja äideille 100 ug imeskelytabetteina päivittäin!

Vierailija
29/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen paljon kemikaalijäämiä on esim. seuraavissa tehoviljellyissä kasveissa: (The Daily Green /Dirty Dozen 2010)

* Selleri

* Persikka ja nektariini

* Mansikka

* Omena

* Paprika

* Pinaatti

* Kirsikka

* Viinirypäle

Puhtaimmasta päästä tehoviljeltyjen kasvien joukossa taas ovat muun muassa:

* Sipuli

* Avokado

* Maissi

* Ananas

* Mango

* Kiivi

* Kaali

* Vesimeloni

* Parsakaali

* Tomaatti

Vierailija
30/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kemikaalialalla. REACH on hyvin opiskeltu.

Vierailija
31/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnoitteen pois. Pullon pohja oli sotkeutunut ja kaunis rengas suli pöydän pintaan kuin myös pöydälle tippunut öljy jätti suuren läiskän, puhdas puu paistoi tummassa pinnassa. Sis. BHA:ta muistaakseni tuo Jekovit. Sitä ei olekaan käytetty sen jälkeen, mutta hitaasti tässä viisastuu.

Vierailija
32/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä mitään ylimääräistä haitallista?

Vierailija
33/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kemikaalialalla. REACH on hyvin opiskeltu.

D-vitamiinia käsittelevään keskusteluun?

Miksi apteekit myyvät tämmöistä myrkkyä? Luulisi farmaseuteilla olevan parempaa tietoa.

Vierailija
34/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkyä. Kahdelle ekalle lapselle meni tota Jekovittia, mutta nyt olen viisastunut ja kolmas lapsemme saa D-tippaa.

Vierailija
35/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen joka ei ymmärrä mistään mitään (käyty ehkä amis), lukee pakkausselostetta. Tyhmyys on NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ!

Vierailija
36/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama homma, keittiön pöydässä paistaa pieni läntti ihan paljasta puuta just ton jekovitin takia. Hankasin sitä tahraa siitä pois niin pöydästä lähti pinnoite samalla. Melkoista myrkkyä on joo.

Vierailija
37/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen kuullut puhuttavan siitä, että jekovit sisältää sitä jotain kakkosta kun se hyödyllinen dvit. on 3. Sorry, en muista tarkemmin:D

Eli, jekot koutaa roskiin, mitä tilalle?

Vierailija
38/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmaiselle... Annoin kerran, ilmeen nähtyäni maistoin itse ja heitin roskiin. Hyi saatana! Sehän maistuukin niin karmivalta, että en yhtään ihmettele, jos on myrkkyä... Eikä se maku meinaa millään lähteä suusta pois! *puistatus*

Vierailija
39/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki on myrkkyä isoina määrinä. Vesi suurina määrinä juotuna tappaa vauvan, samoin ruokasuola vähän pienempinäkin määrinä. Pienet aivot, pieni maailma.

Vierailija
40/52 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki on myrkkyä isoina määrinä. Vesi suurina määrinä juotuna tappaa vauvan, samoin ruokasuola vähän pienempinäkin määrinä. Pienet aivot, pieni maailma.

Vauvojen kohdalla mikään ei ole liian vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan