Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi tehdä naapureille, joista olen jo valittanut kaksi kertaa isännöitsijälle, mutta möykkä vain jatkuu?

Vierailija
17.10.2005 |

Nytkin melu on aivan hirveä. :( Ei tässä kämpässä voi enää elää normaalisti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos möykkä jatkuu vielä taloyhtiössä määritellyn ' hiljaisuuden' jälkeen eli about klo 23. Jatkossa tee joka kerta näin ja pistä vielä metelöimisajat ylös, niin voit tarvittaessa esittää ne niin isännöitsijälle kuin metelöitsijöille itselleen. Vielä vinkki; jos sulla on oma videokamera tai lainata sellaista, niin otapa nauhalle tätä älämölöä....jos muuten eivät muut ota uskoakseen sua.



Tsemppiä!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla