Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selitän tämän pomolleni?

Vierailija
25.11.2010 |

Mulla oli maanantaina käsi todella kipeä, turvonnut ja niveliä särki. Jäin sairaslomalle ja syyksi sanoin tuon kipeän käden. Lääkärissä kävin, ja lääkäri epäili käsivaivoihin syyksi ihottumaa joka kädessäni on, mahdollisesti psoriasista. Sairaslomatodistuksessakin on nyt diagnoosina joku ihottuma.

Sinänsä varmaan lääkäri ehkä on oikeassakin, huomenna menen ihotautilääkärille. Mutta eipä kuulosta oikein loogiselta, että olen jäänyt saikulle turvonneen ja kipeän käden takia, ja sit todistuksessa lukeekin ihottuma (joku latinankielinen rimpsu jonka googlasin).

Pomo on vähän epäluuloinen kaikkien saikkujen takia eikä kyllä ihan ekana tulis mieleen, että käden turvotus johtuu ihottumasta. Ei kuitenkaan usko mua vaan epäilee että olen hakenut saikun ihan vaan keksimällä koko jutun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauskertomusmerkinnän tai lähetteen sinne ihotaudeille mistä selviää että ihottuma on käden kipeytymisen syy

sen voisi näyttää pomolle

Vierailija
2/3 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri kirjoita sairauslomaa pikkunäppylöiden takia. Ei ainakaan pitäisi. Tämän luulisi pomonkin ymmärtävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää mitään. Joskus ihottumakin voi olla niin kipeä ja tulehtunut, että on jopa vaarallista kulkea suojaamatta vieraissa paikoissa. En tiedä mitä teet työksesi, mutta on monia töitä, joita ei voisi esim. tulehtuneen ihon kanssa tehdä. Jos ei usko, se on oma häpeänsä. Sun täytyy nyt saada itsesi kuntoon ja lopettaa turha stressaaminen pomos takia. Stressi tunnetusti pahentaa ihottumia.