Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää toisenlainen joulukirje!

Vierailija
03.12.2010 |

Joskus olen nähnyt ns. "hienomman väen" lähettelemiä joulutervehdyksiä, joissa kerrotaan perheen kuulumisia tyyliin "Tänä vuonna Elisa aloitti opinnot Uppsalassa ja Anna meni kihloihin rakkaan Johaninsa kanssa".

Hauskuuta ja keksi erityyppisten perheiden "joulukirjeitä". Tulis mieleen ainakin joku kulahtaneen lähiömamman sepustus...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamman perheen joulukirjeen!

Vierailija
2/5 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toivo muuta kuin että saisin seksielämämme normaaliksi.

- Mieheni on rakastunut pörrösukkaani, jonka anopilta sain viime jouluna anopilta lahjaksi. Tyhjentää itsensä n. 2-24 kertaa vuorokaudessa sukkaan.

t. huolestunut vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas ystäväni. Meillä on ollut hieno vuosi. Nico-Petteri pääsi vankilasta maaliskuussa ja vieläkään poliisit eivät ole pidättäneet häntä uudestaan. Janina-Marina synnytti kauniin tytön ja hän on aarteemme kun Janina-Marina nyt jatkaa peruskoulua loppuun. Minulla ja miesytävälläni Samilla menee hyvin. Olemme olleet yhdessä jo kolmeviikkoa. Ja lasten isäkin pääsi juuri suljetulle osastolle joten meillä odotellaan rauhallista joulua.

Vierailija
4/5 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asunut suurimman osan elämästään anglosaksisissa maissa, joissa tuo on ihan tavistenkin tapa kertoilla tutuilleen, mitä vuoden aikana pääsääntöisesti on tapahtunut. Viime vuoden kirje häneltä tosin meni hieman överiksi, mutta se on suvun sisäinen asia. ;)

Mietin tämän vuoden alkupuoliskolla, että tekisin tänä vuonna juuri ehdottamasi tapaisen kulahtaneen lähiömamman sepustuksen vuoden kulusta, mutta näköjään sekin pääsi unohtumaan, joten siitäpä onkin oieastaan erinomaisen hyvä aloittaa:

"Hyvä Herras-Väki!!

Meinasin unohtaa kirjottaa Meijän Perheen tän-vuodentapahtumat, mut onhan tässä nää väli-päivät onneks, ni saatte nää ennen ku Vuosi vaihtuu! ;))

Elikkäs tässä tää ny sit tuleepi:

TAMMIKUU: Jennica-Yazmiina kävi luistelemassa ja huomas ettei, se olekkaan Hänen Juttunsa. Sitten se alko hiihteleen, muttei sekään ollu Hänen Juttunsa. Nico-Yamppa sai hyvät tasku-rahat ku möi mun vanhoja Metro-lehtiä ihmisille ja se oli niin kultanen poika et se anto mullekkin yhen kerran 50 euroo Siwa rahaa..!! On mulla vaan suloset lapset. Ukko oli töis kokoajan.

HELMIKUU: Ystävän-Päivä!!! Laskiainen!!! Hiihto-loma!!! JEEE!

MAALISKUU: Ei mitään muisti-kuvaa tästä kuusta, tipaton Tammikuu olijo! ;DD

HUHTIKUU: Kevättä rinnoissa!!! ;DDD Pääsiäinen on Muna-Rikasta aikaa, enkä mä aijo kertoo kellekkään mitään tänenempää!!! ;DDD Pus-Pus, Ranelle!!!

TOUKOKUU: Wappuna simaa ja munkkeja ja sitten ootellaan vaan et koulut alkais loppumaan...Nico-Yamppa taitaa päästä vihd-oink-in ysiltä!!! Jennica-Yazmiina meneeki just ysille enssyksynä!!! Whouw --> aika kuluu Nopsaan!

KESÄKUU: Mä alihuin ihan oikeesti täs kuussa!!! Vaik oli jussit ja kaikki pakolliset makkaran-syönnit Y.M.S. ja kun katoin vaa'aalle möksällä, ni ohops!!! Oliki kolmekiloo menny ihan tosta noin vaan!!! :DDD JEE!

HEINÄKUU: K.E.S.Ä.-L.O.M.A. ON.... WHOUU! Täältätullaan, yleiset uima-rannat!!!! ;DDDD

Zidukat messiin ja sipsit kassiin ni kylä lähtee!!! SANNALLE, MINNALLE, PIITULLE YMS. KAMUILLE KAUHEEN PALJON IHANIA TERKKUJA!!! OOTTE MAHTAVIA!!! ENS KESÄNÄ SIT TAAS, JOOKOS!!!??? ;DDD

ELOKUU: Nico-Yamppa pääs ekoihin töihinsä ja Jennica-Yazmiina alotti ysin!!! Kaheskymmenes päivä leivoin mustikka-piirakkaa. Oli muutes hywää vaik ite sanonki.

SYYSKUU: duunia, duunia, duunia.... ;-(( Kaipasin täs kuussa kauheesti kesää takas... ;((( Mutku ei nii ei. ;( Oliski rahaa ni pääsis josku jonnekki muualle ku jonnekki tallinnaan tai tukholmaan T.M.S.

LOKAKUU: Mä aloin vähä piristymään ku tajusin et heeeii!!! Kohtahan on melkeen Joulu!!! ;)))

MARRASKUU: No viime kuussa mä en tehny taas mitään kauheen jännää, paitsi vietin halloweenia. Olin tietty Prinsessa ja mulla oli ihanat Vaaleen-Punaset Kiharat (peruukki!!! ;DDD )ja Vaaleen-Punanen, ja Liila ja Valkonen IH-A-NA "kerma-kakku-mekko". Kaikki käänty kattoon mua ku tultii ukon kans sisään. Ukko oli joku Kowboi tms. Mut mä vähä aistin et ilmassa oli vähä kateuttaki naisten puolelta mua kohtaan... ;DDD Varsinki ku tanssin Lanpaadaa Ranen kaa!! ;DDD Vedin yhtä muijaa kuulema lättyyn kun se lähenteli mun ukkoo. Meinas soittaa kytät se muija mut mähän otin ja viskasen sen puhelimen lähinpään katu-Kaivoon!!!

JOULUKUU: Ah. ihana Rauha Massa!!! ;))) Mä ootan joulua tosi-innolla tänä vuonna, voi kun vaan sais kaikki ne lahjat mitä oon Pukin listaan ihan ite laittanu... ;DDD (Ranee...!! ;DD)

MUT HEI!!

OIKEEN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE TEILLE RAKKAAT IHMISET JOKAPUOLELLA JA UPEETA UUTTA-VUOTTA!!!!

Vierailija
5/5 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut oikeasti jotenkin koomisia joulukirjeitä?