Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana, että hoidettavia riittää, Yhden tytären poika on melkein joka päivä koulun
25.11.2010 |
jälkeen iltapäivä hoidossa. Nyt soitti 5-vuotiaan pojan äiti, saako tullla hoitoon. Hän menee iltavuoroon eikä poika halua mennä päiväkotiin muutamaksi tunniksi. Vaikka ajattelin viettää vapaapäivän ,eipä tää haittaa. Lapset on niin suloisia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos niin, niin hienoa, että näet lapset elämääsi positiivista virtaa tuovana asiana. Mutta jos rivien välistä pilkahtaa ironia, niin muista sanoa ettei sovi silloin jos ei sovi. Se on ihan ok, ettei aina voi sopia ja joskus vaan on muuta.