Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alustavasti ilmoittautunut (varauksella) yksiin pikkujouluihin,

Vierailija
25.11.2010 |

joihin tulee pääasiassa minulle ennestään tuntematonta väkeä. Kehtaanko perua menemiseni ilman kunnon syytä? Kelpaisiko syyksi flunssa, sellainen pitkään jatkunut, perusflunssa, ei mikään kuumeinen tauti? Vai keksinkö jotakin? Ilmoittauduinkin alunperin lähinnä siksi, että sosiaalinen elämäni on todella olematonta, mutta nyt minua ei yhtään huvitakaan lähteä. Hmmm... toisaalta mistä sitä tietää olisiko siellä sitten kuitenkin kivaa. Mies patistaa lähtemään, juuri siksi että en "koskaan" käy missään, siksi ehkä jotenkin hirvittääkin tuollainen sosiaalinen tilanne, mistä ei oikein etukäteen osaa ennakoida millainen se on. Miten toimisin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et koskaan käy missään ja mieskin painostaa menemään. Älä ole nynny vaan mene!

Vierailija
2/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni ujona tai sosiaalisesti rajoitteisena. Miksi ihmeessä sitten hirvittää lähteä tällaisiin juhliin, jotka joku viitsii järjestää lähes vieraille ihmisille, jotta saisimme tilaisuuden tutstua...

Kaipä mä menen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset on johon tulee ns. keskenään vieraita juhlimaan? Ihan kiinnostaa.. itse en kans usein halua lähteä mutta sitten tulee hyvä mieli kun meneekin. No poikkeuksiakin on, mutta yleensä niissä on ollut hauskaa!

Vierailija
4/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset on johon tulee ns. keskenään vieraita juhlimaan? Ihan kiinnostaa.. itse en kans usein halua lähteä mutta sitten tulee hyvä mieli kun meneekin. No poikkeuksiakin on, mutta yleensä niissä on ollut hauskaa!

Tässä vaiheessa muut vanhemmat jokseenkin vieraita (ulkonäöltä tuttuja), olisi toki kiva tutustua.

t.ap

Vierailija
5/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tulossa pian vastaavanlainen tilanne. Olen jo melkein perunut sen, mutta päätin kuitenkin mennä. Olen ollut lasten kanssa kotona pitkään ja nykyään aika arka menemään minnekään, varsinkaan vieraisiin paikkoihin. En edes tiedä miten pukeutua..

Mua helpotti se, että ajattelin antaa itselleni luvan lähteä kotiin vaikka kesken kekkereiden jos tulee tylsä olo. Ainahan voi vedota migreeniin, tai vaikka siihen että "mun mies just ilmoitti että esikoisella taitaa olla korvatulehdus ja mä lähden nyt kotiin, että pääsevät käymään lääkärissä"..

Eli mietin pakosyyt etukäteen. Uskon että illasta tulee mukava, mutta tää odotus ei ole kivaa kun itsetunto alkaa olla aika pohjilla.

Vierailija
6/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä lapsen harrastuskavereiden äitiporukka.

Tässä vaiheessa muut vanhemmat jokseenkin vieraita (ulkonäöltä tuttuja), olisi toki kiva tutustua.

t.ap

Kuulostaa ainakin mun korvissa ihan mielekkäältä juhlalta. Ei ole siis sillä tavoin ventovieraita, että ei olisi koskaan nähnyt eikä tulisi koskaan uudestaan näkemäänkään.

Vierailija
7/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuollainen uusi tilanne jännittää.

Itse en ole ollut kotona lasten kanssa, mutta tehnyt jo vuosia töitä yksin kotona; siksi eivät sosiaaliset tilanteet ole tuttuja/helppoja.

ap

Vierailija
8/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä tulla juttuun uusien ihmisten kanssa.

Työpaikkojen juhlissa, joissa ei tunne oikein ketään, on paljon vaikeampi löytää juttuseuraa, kun voi olla valmiita porukoita enemmän ja osa voi olla niin virallisia, että vaikea keksiä jutunaiheita.

Itse menisin tuollaisiin juhliin mielelläni.

Vierailija
9/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ilmottauduin.

Pikkujoulut on koko suurelle talolle. Tunnen sieltä 5 työtoveriani omalta osastolta ja lähimmän pomon. Väkeä pikkujouluihin tulee kuitenkin varmaan lähemmäs 100. Olen aloittanut työt vasta elokuussa, joten en ole tutustunut muihin kuin oman osaston tyyppeihin eikä oikein ole mitään mahdollisuuksiakaan tutustua muihin, koska työmme eivät varsinaisesti kohtaa.

Onneksi on vielä muutama viikko aikaa miettiä menenkö vai enkö.

Vierailija
10/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää. Hirveitä epäsosiaalisia kiittämättömiä pelkureita olette, hävetkää.

Vierailija
11/11 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää. Hirveitä epäsosiaalisia kiittämättömiä pelkureita olette, hävetkää.

Meitä on moneksi. Minä esimerkiksi en ole epäsosiaalinen tai ujo tai arka, mutta en kuitenkaan pidä itselleni vieraiden ihmisten kanssa vietettäviä juhlia "helppona" tilaisuutena.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän