Haluanko olla 40v. pikkulapsen äiti?
Olen nyt 37v. ja mies 35v. Lapset on jo 8 ja 5. Olen ehtinyt tottumaan hieman helpompaan elämään, kun lapset ovat jo niin isoja ja jotenkin olin ajatellut, että lapset on nyt tässä. Mutta...
Nyt mies on alkanut puhumaan, että jos siitenkin vielä yksi. Toisaalta ajatus kiehtoo minua, mutta toisaalta tuntuu että jaksaako sitä enää?
Ennen kierukan poistoa pitäisi minun saada painoa alas ja tsemppamisen aloittaminen laiskottaa.
Sitten mietin että olenko liian vanha äidiksi? En nyt vaan sitten kun lapsi olisi 20?
Onko teillä kokemuksia iltatähdistä?
Kommentit (24)
Olen onnellinen kun selvisin hengissä pikkulapsivaiheesta ja ei todella houkuttele aloittamaan sitä enää uudelleen.
Se oli niin tavattoman raskasta ja olin väsynyt ja yksinäinen. Jotenkin nuorempana sen silti jaksoin, mutta ei enää, en jaksaisi varaan edes pelkkää raskauttakaan synnyttämisestä puhumattakaan.
kun synnyin ja minusta oli koulussa tosi noloa, kun mulla oli niin vanha äiti.
Vaikka siis rakastan äitiäni.
Voi kuule! Ne lapset olisi pitänyt tehdä jo 10v sitten
ikäeroa seuraavaan sisarukseen 12 vuotta. Kaikki on mennyt ihanasti, nyt tyttö on jo kohta 9v - koko perheen aarre:)
Sen sijaan että tyttö kokisi meidät vanhemmat iäkkäiksi hän nauttii suunnattomasti jo aikuisten sisarustensa hemmottelusta. Ei tunnut iät olevan ongelma, mutta riippuu tietty vanhemmasta.