Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpariskunta erosi - olemme juhlineet viimeiset 14 vuotta

Vierailija
24.11.2010 |

joka vuosi yhdessä uutta vuotta. Lapset ovat keskenään kavereita, miehet ovat hyviä kavereita ja minäkin viihdyn perheen äidin kanssa, vaikkei kovin usein nähdäkään.

Nyt minulla onkin ongelma: Tänä vuonna olisi taas meidän vuoro pitää uuden vuoden juhlat, mutta koska ystävämme erosivat, niin en voi kutsua kumpaakin (välit erittäin tulehtuneet).

Kummankin perheen lapset haluaisivat juhlia yhdessä, eivätkä voi kuvitellakaan muuta vaihtoehtoa.

Mieheni haluaisi kutsua perheen isän ja tämän äidin (mummon) meille, kun taas perheen äiti puhui minulle tänään siihen sävyyn, että olisi itse halukas tulemaan meille lasten kanssa uudeksi vuodeksi.

Olen yrittänyt olla puolueeton, mutta silti kallistun tunnetasolla isän ja mummon kutsumisen puolelle, koska miehemme tulevat niin hyvin toimeen.

Toisaalta JOS kutsun äidin ex-anopin ja ex-miehen meille, niin se on sitten varma loppu meidän 14 vuoden ystävyydelle...APUA.

Kuinka toimisitte? Kiinnostaisi kuulla myös eronneiden mielipiteitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olivatko miehet jo aiemmin ystäviä?

Vierailija
22/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pysty niin jättäkää juhlat tänä vuonna väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..Toisaaalta taas jos mies on se, joka eroa vaati, niin loukattu puoliso saattaa haluta pitää oikeuksistaan kiinni verisesti."

En kyllä kadehdi teitä tuon päätöksen tekemisessä.

[/quote]

Vierailija
24/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertoisin myös rehellisesti, että sama kutsu on mennyt myös sille exälle. Heidän oma asia miten asian hoitavat. Ei ole teidän päänsärkynne.

Kurjinta ja vaikeinta noissa eroissa on just tuo kavereiden ja tuttavien jakaminen. Anna heidän itse tehdä se jako.

Vierailija
25/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisin, että exäkin on kutsuttu. Voi itse päättää tuleeko vai ei. Minusta ei ole teidän asia tehdä valintaa.

t. yksi eronnut

Vierailija
26/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päättävät miten tulevat tai tulevatko lainkaan.

Vierailija
27/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sille miespuolisella ja sinä naispuoliselle kumpikin tahoillaan. Kysytte kummaltakin että mitä on ajatellut uuden vuoden vietosta ylipäätään, onko haluja jatkaa perinnettä vielä ja sanotte että teillä lapset edelleen haluaisivat jollain lailla viettää juhlaa yhdessä. Voihan olla, että jompi kumpi ei ole edes halukas jatkamaan tuollaista parisuhdeperinnettä uudessa tilanteessa ja että esim. isä on varannut matkan joulua ja uutta vuotta pakoon. Jos kuitenkin olisivat kumpikin tahoillaan tulossa, niin painottakaa lapsia ja heidän toivettaan saada viettää tuttavien lasten kanssa uv - siinä yhteydessä voitte molemmat tahoillanne kysyä että onko ollut puhetta kummalla lapset ovat uutena vuotena ja sillähän se asia sitten ratkeaa.

Vierailija
28/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on vanhempien tehtävä sopia kumman luona he ovat tänä uutetna vuotena

Vierailija
29/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävämme tekivät heti selväksi että tulevat pitämään meihin molempiin yhteyttä.

Tuollaiset yhteiset uudetvuodet joita mekin harrastettiin loppuivat, minusta se olikin todella reilua meitä eronneita kohtaan. Samoin loppuivat yhteiset lomamatkat, koko porukan kesken.

Olemme luoneet uusia tapoja tavata ja lapset tapaavat ystäväperheen lapsia molempien vanhempien kanssa.

Vierailija
30/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pidä kutsua kumpaakaan osapuolta tänä vuonna teille. Vuoden päästä päätös on jo varmasti helpompi.

Vierailija
31/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisimme tänä vuonna juhlat väliin, mutta toisaalta juhlasta on muodostunut vuosien varrella kummankin perheen lapsille (ja vanhemmille) tapahtuma, jota muistellaan pitkin vuotta...

Meidän yhteiseen historiaan kuuluu niin paljon yhdessäoloa, naurua ja tunteita, etten osaa vielä itsekään käsitellä koko tilannetta.

ystävämme tekivät heti selväksi että tulevat pitämään meihin molempiin yhteyttä.

Tuollaiset yhteiset uudetvuodet joita mekin harrastettiin loppuivat, minusta se olikin todella reilua meitä eronneita kohtaan. Samoin loppuivat yhteiset lomamatkat, koko porukan kesken.

Olemme luoneet uusia tapoja tavata ja lapset tapaavat ystäväperheen lapsia molempien vanhempien kanssa.

Vierailija
32/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla lapset on uutena vuonna, sillä tuskin äiti antaa lapsia isälle, jos ei ole isä viikonloppu juuri silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän