Mitä olette mieltä Diili-ohjelman Mira Kasslinista?
Mulle on muodostunut kuva pyrkyristä, joka tavoittelee omaa etua hinnalla millä hyvänsä.
Mainostaa tosin itseään reiluna ihmisenä, suorapuheisena jne...
Mitä reilua on siinä että mustamaalaa kuitenkin muita ihmisiä näiden selän takana!?
Ja joskus on ihan viisasta ja korrektia pitää se suu kiinni. Varsinkin työelämässä.
Tyyppi on myös erittäin huono häviäjä. Ei ikinä myönnä itse tehneensä virheitä.
Olen kyseisenlaisiin selkäänpuukottajiin törmännyt useinkin työelämässä. Heidät tunnistaa jo kaukaa..
Todennäköisesti Hjallis valitsee sen Teemun (= Antti nro 2). Saa siitä taas kokemattoman poikasen koulittavaksi oman mielensä mukaan. ;)
Kommentit (8)
On niin itseään täynnä, etten kyllä siltä ostaisi yhtään mitään. Jouni olisi ollut hyvä, Teemu kanssa varmaan hyvä, mutta liian kiiltokuvamainen ollakseen uskottava. Mieluummin Teemu kuin Mira. Tänä vuonna ihme porukkaa, ne ei ole mitään yllätyksellistä saanut aikaiseksi missään tehtävässä. Viimeksi enemmän särmää.
1) ISO
2) Äänekäs
3) Narsisti
4) Kouluttamaton ja yllättävän kokematonkin pyrkyri
lehtihaastattelun perusteella, jossa hän kirkasotsaisena kertoi, ettei hän voi vaatia muilta samaa kuin itseltään, koska muut eivät kertakaikkiaan ole niin hyviä kuin hän itse.
kuka tuollaisen kanssa oikeasti haluaa tehdä töitä!!?
tiedätte, että valitsi Miran? Milloin finaali on kuvattu?
viime kauttakin vähän, mutta eikös se viime kauden voittaja ole ollut mukana tällä kaudella tuomaristossa? Olen katsonut että miten se on niin epävarman ja vaivaantuneen ja hiljaisen näköinen. Että jospa Hjallis aikoo viisastua vahingosta?
Hjalliksella. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Se öykkäri Kasslin on todella syvältä perseestä. Eipä niitä asuntoja kukaan täysjärkinen tule siltä ostamaan, että itepä Harkimo siinä kärsii. Mainehan sillä on jo mennyt Kasslinin takia.
milloin diili on kuvattu? Finaali? Onko siis mira voittanut koko kisan?