mikä lihavia vaivaa?!?!
kun aina pitää olla moittimassa laihoja ystäviään ja kritisoimassa heidän syömisiään ja elämäntapojaan
antakaa meidän hoikempien tehdä omat valintamme sen suhteen miten pidämme huolta kropastamme ja ulkonäöstä, meitäkin on moneksi ja jokaisella on omat syynsä hoikkuuteensa
ettekö voisi nähdä meitä positiivisessa valossa: "oletpa kauniin hoikka", "kumpa minullekin sopisi tuollainen avonainen asu" tai "sinä mahdut hyvin mun viereen kun olet noin siro" Saatte itsellennekin paremman mielen kun puhutte hoikista ystävistänne vain hyvää
Kommentit (2)
ole moittinut tai kritisoinut kenenkään hoikan syömisiä tai tekemisiä. Eivätkä heistä tosiaan kaikki edes pidä itsestään tai kropastaan huolta, en kritisoi heitäkään.
Kumma juttu, ei mua ole mulle myöskään koskaan suoraan arvosteltu tms, mutta selän takana sitäkin enemmän, sehän on selvää, mutta se taas ei haittaa mua pätkääkään.
t.pian ex-lihva
Olen monta kertaa joutunut nolatuksi esim. ruokailutilanteissa. Isoon ääneen päivitellään pientä (siis normaalia tai jopa isoa) annosta ja voivotellaan, kun en näytä edes naiselta.. Ja kyllä muuten näytän. 169cm ja 63 kg! En ole edes alipainoinen vaan normaali ja huolehdin itsestäni juokemalla, kävelemällä, pyöräilemällä ym.