Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tahtoo antaa lapsille vain 50 euroa joululahjaksi

Vierailija
24.11.2010 |

vaikka tiedän että on varaa sataseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on kyllästynyt sinun rahanahneuteesi.

Vierailija
2/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun äiti tulis ees kerran kattoon mun vauvaa.On nyt 4kk eikä kuulemma töiltään ole vielä ehtinyt.Asuu alle 30 kilsan päässä ja kulkee työmatkat autolla eikä voi ees parkkipaikalla pyörähtää mut ei se mitään.Kaikki ei vaan tykkää lapsista,ei omista eikä muiden =) Kiva kun sulla on noin pienet ongelmat.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€ on iso raha jolla saa paljon. On äitisi omassa harkinnassa paljon antaa. Mikset iloitse siitä mitä saat? tai siis lapsesi saa..

kirjoituksestasi ei ilmene monelle lapselle tämä 50 € tulee..

Vierailija
4/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun äiti tulis ees kerran kattoon mun vauvaa.On nyt 4kk eikä kuulemma töiltään ole vielä ehtinyt.Asuu alle 30 kilsan päässä ja kulkee työmatkat autolla eikä voi ees parkkipaikalla pyörähtää mut ei se mitään.Kaikki ei vaan tykkää lapsista,ei omista eikä muiden =) Kiva kun sulla on noin pienet ongelmat.!

:'(

Vierailija
5/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on kyllästynyt sinun rahanahneuteesi.

Vähän aiemmin kerroin kuin äitini aikoo antaa lapsille jokaiselle satasen ja se on mielestäni liikaa. 50 kun riittäis ihan hyvin.

Välimatkan takia raha tosiaan on helpointa, ei pääse lasten kanssa kauppaan eivätkä lapset osaa itse toivoa mitään erityistä.

Te ootte niin ihkuja, kanssamammat =)

Vierailija
6/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti ei ole antanut lapsille koskaan mitään, esikoinen on nyt 17... ei synttäri-joulu-rippilahjaa, ei mitään. Ja varaa varmasti olisi. Mutt aomat harrastukset menee edelle. Eikä ole lapsia pahemmin tavannutkaan, nuorimman (7 vuotias) on tavannut tasan 2 kertaa. Ja ensimmäisellä kerralla nurin nukkui vaunuissa täysissä talvivaatteissa. Eipä näkynyt kuin nenä.

Vierailija
7/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti ei ole antanut lapsille koskaan mitään, esikoinen on nyt 17... ei synttäri-joulu-rippilahjaa, ei mitään. Ja varaa varmasti olisi. Mutt aomat harrastukset menee edelle. Eikä ole lapsia pahemmin tavannutkaan, nuorimman (7 vuotias) on tavannut tasan 2 kertaa. Ja ensimmäisellä kerralla nurin nukkui vaunuissa täysissä talvivaatteissa. Eipä näkynyt kuin nenä.

Tahtoo antaa satasen

Vierailija
8/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole äitiä jonka välinpitämättömyydestä marmattaa, olin teini kun kuoli joten ei ole ikinä nähnyt lapsenlapsiaan.. eikä he mummoaan. Kuin kuvissa.

mutta mulla on anoppi, joka asuu velattomassa asunnossa, saa eläkettä enemmän kuin minä palkkaa ja on terve, ei mene mihinkään sairauden hoitoon tai masiivisiin lääkekuluihin.

mutta minä olen minä, enkä ole mieleinen. En varmaan ikinä ollut, mutta viimeksi kuluneet 3 v en ole anopin mieleisesti toiminut, joten hän on aika paska minua kohtaan. lapsenlaspistaan on kiinnostunut, mutta ilmeisesti nämä minun , hänen poikansa kautta maailmaan tuotetut, eivät samaan lastenlapsi-sarjaa kuulu.

Antaisi edes ne rahalahjat ilman, että pitää laittaa miestä kerjäämään. Mutta ei omatoimisesti olleenkaan.

3 vuotta sitten on viimeksi nähnyt lapsenlapsensa, nämä nuorimmat.

Vierailija
9/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin rukoilen, että olisi vielä hengissä ja tajuaisi jotain jouluna, että voitais käydä lasten kanssa tervehtimässä. Ei mulla muuta.

Vierailija
10/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän olisi tarvinu jotain nyyhky-taustaa, vaikka kuinka köyhuä te olette ja kuinka rikas äitisi on ja silti antaa vain 50€. Tai olisit kärjistänyt vielä, että hommaa lapsillenne kirppikseltä 2 € lahjat.

Sitten olisin jaksanut innostua, nyt en...

Vierailija
11/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lapselle ,kun annat ja lisäksi makeisia ovat olleet ihan tyytyväisiä. Mutta ne saavatkin muuten huomiota ei raha ole tärkein.

Vierailija
12/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän olisi tarvinu jotain nyyhky-taustaa, vaikka kuinka köyhuä te olette ja kuinka rikas äitisi on ja silti antaa vain 50€. Tai olisit kärjistänyt vielä, että hommaa lapsillenne kirppikseltä 2 € lahjat.

Sitten olisin jaksanut innostua, nyt en...

Täällä joku äiti-ihminen valitti, kuinka hänen äitinsä antaa lapsille satasen joululahjaksi.

Hehheh. 50 ois hänen mielestään ollut parempi. No vastasimme hänelle, että siskokulta, u ain't got no problem!

Vierailija
13/13 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä valitat ap, kaikki rahatko ne sun kakaroille pitäs syytää. Mietipä nyt uudemman kerran. 50 euroa on iso raha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä