Erotkaa äideistänne!
Ei näköjään osaa äidit antaa oikeita lahjoja oikealla tavalla. Kenen äiti tunkee liikaa rahaa, kenen äiti taas ei osaa paketoida ja antaa oikeana päivänä.
Ihan on kauheaa, kuinka sitä pystyy jouluakaan viettämään moisten ongelmaäitien kanssa!
Kommentit (8)
Nyt täytyy antaa komppi! Oma äitini kuoli
Ei näköjään osaa äidit antaa oikeita lahjoja oikealla tavalla. Kenen äiti tunkee liikaa rahaa, kenen äiti taas ei osaa paketoida ja antaa oikeana päivänä. Ihan on kauheaa, kuinka sitä pystyy jouluakaan viettämään moisten ongelmaäitien kanssa!
5vuotta sitten syöpään ja kyllä ihan oikeasti välillä ketuttaa nää turhan vinkujat!
Äitini kuoli vuosia sitten. Monta kertaa olen ajatellut miten ihanaa olisi että edes polisi äiti. Lastenlapsistaankaan ei ehtunyt nähdä kuin yhden. Omaani ei laisinkaan. Joulu oli meille aina iso juhla paljon lahjoja ja hyvää ruokaa.
kaiki muuttui äidin kuolemaan. Nyt on isäkin jo kuollut.
Aika paljon antaisin jos olisin saanut pitää vanhmepani vielä elossa.
En yhtään jaksa noita turhan vinkujia,jotka inisee et aina äiti antaa vääränlaisen lahjan tms. Olkaa onnellisia että teillä ylipäätänsä on edelleen äiti.
kovasti yrittää muistaa ja joulua laittaa, eläke on pieni ja joku vika taitaa olla päässä, rumasti sanottu mutta totuus.
Joten on jämähtänyt paikoilleen, ajatusmaailma on kangistunut, ei hyväksy enää laisinkaan omasta pikkumaailmastaa eriäviä mielipiteitä, entinen vahva nainen on varjo vain.
Sisko ei näe tai halua nähdä että äiti ei ole sama ihminen kuin ennen, tuntuu elävän omaa elämätöntä murrosikäänsä äitiä vastaan ja nyt kun äiti on heikoilla antaa tulla täyttä laitaa ja äiti itkee että hän yrittää.
Jotenkin niin surullista yrittää tasoittaa välissä, isä tekee enemmän kuin moni työssä käyvä, pitäen kotia kunnossa ja huolehtien itsestään ja äidistä.
sellaisiakin, jotka eivät anna mitään. Ole siinä sitten äiti.
ja osaisit kyllä arvostaa vaikka miten tekis jos vain olis äiti
Olisitte onnellisia kun on edes äiti. Mulla ei ole, lähti viilettämään kun olin 4 v. Lahjoita viis!
Olisitte onnellisia kun on edes äiti. Mulla ei ole, lähti viilettämään kun olin 4 v. Lahjoita viis!
Sama täällä, äiti lähti viilettämään kun olin 4v, taivaaseen tosin. Ei tarvi lahjoista paljoo ressailla!
Ei näköjään osaa äidit antaa oikeita lahjoja oikealla tavalla. Kenen äiti tunkee liikaa rahaa, kenen äiti taas ei osaa paketoida ja antaa oikeana päivänä. Ihan on kauheaa, kuinka sitä pystyy jouluakaan viettämään moisten ongelmaäitien kanssa!
5vuotta sitten syöpään ja kyllä ihan oikeasti välillä ketuttaa nää turhan vinkujat!
ja osaisit kyllä arvostaa vaikka miten tekis jos vain olis äiti