Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuvatko miehet enää 3-kymppisinä? :-(

Vierailija
24.11.2010 |

Alta kolmenkympin (teini-iässä ja parikymppisenä) oli vähän väliä joku romanttinen suhde menossa. Ja rakastuneita poikia/nuoria miehiä.

Mihin se on kadonnut??

Ok, olen nyt 37-vuotiaana vanhemman näköinen ja kaikkea. Mutta silti, en mikään paha. Tuntuu vain ettei sellaista rakastumista enää ole miehissä(kään) ketä tapaa (jos nyt tapaa). Uuden miehen tapaaminen muistuttaa työhaastattelua. Aikooko lapsia? Mitä elämänsuunnitelmia? Uraa vai kotona? Missä asuminen? Taloudellinen tilanne?

Vähän kärjistän. Silti, useampi tämäntyyppinen kohtaaminen. Aikaa ei haaskata. Nopeat johtopäätökset. Miehet hakevat liittoa joka ns. järkevä. (seksiähän saa aina sivussa) Vaimomateriaali ja vaimon oma varallisuus on kova sana.

Entä se rakastuminen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se vaikuttaa sinun elämään ja tulevaisuuteen ja mahdolliseen puolisoon. Voitko saada lapsia tai onko sinulla lapsia? Oletko työkykyinen?

Asia askarruttaa erityisesti koska en ole juuri kenenkään kannalta järkevä vaihtoehto = pitkäaikaissairas. Ei ole "järkeä" ottaa minua puolisoksi. :(

SIksi tarvittaisiin juuri sitä rakkautta...

ap

Vierailija
22/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niitä ole, mene lääkäriin. Maailma on paljon parempi kunhan saat jotain troppia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 mene ottamaan lääkkeesi jos ei niitä ole, mene lääkäriin. Maailma on paljon parempi kunhan saat jotain troppia:)

t.13

Vierailija
24/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia askarruttaa erityisesti koska en ole juuri kenenkään kannalta järkevä vaihtoehto = pitkäaikaissairas. Ei ole "järkeä" ottaa minua puolisoksi. :(

SIksi tarvittaisiin juuri sitä rakkautta...

ap

kyse on aina kuitenkin siitä, että he tarvitsevat jotakin. Seksiä, jonkun jakamaan kuluja ja siivoamaan ja pyykkäämään.

Ja toisaalta, ethän sinäkään ole erilainen, tuon viestin perusteella tarvitset jonkun parantamaan sinut. Olet valmis rakastumaan kehen tahansa, joka vain "rakastaisi" sinua.

Joo, samassa veneessä ollaan, epäkelpo markkinoilla minäkin. Aikanaan mullakin oli kova rakkaudenkaipuu, mutta lukuisten epätoivoisten viritelmien jälkeen huomasin, että miehistä on vain murhetta.

Vierailija
25/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin molemmat n 30 kun tapasimme.

Tuo ikä on vaan monen mielestä vähän hankala ikä parisuhteen aloitukseen. Monilla on lapsia, ja joillekin järki sanoo että ei uusperhettä kiitos... Tai jos lapsia ei ole, niitä on aika kiire ruveta tekemään. Toinen haluaa ja toinen ei - hirveä vääntö. Jos miehellä ei ole vielä lapsia tuossa iässä, on hänessä varmaan jotain vikaa ;) Ja naisessa samoin, hirveä kranttu on. (yleistyksiä siis)

40-50 tuntuu olevan paljon helpompi ikä parisuhteen aloittamiselle kun nuo lapsiasiatkin alkaa olla takana (juu, kaikki av-palstailijat saavat lapsia viisikymppisiksi asti mutta muut eivät välttämättä ;))

Vierailija
26/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni rakastui minuun ensitapaamisella täysilla ja tulisesti.

Olihan minulla tosin silloin markkina-arvoa:

36-vuotias, kolme vuotta aiemmin avioerosta toipunut, neljän lapsen yh, keskimittainen, tavallisennäköinen ja AJATELLA: lyhyet hiukset:-O

-vai miten se oli...

Jokatapauksessa onnellisesti aviossa ollaan ja edelleen umpirakastuneita!

Vierailija
27/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori mies veloissa. Juopottelin paljon lentokentän läheisyydessä. Keräilin pulloja ja kerjäilin senttejä viinapulloa varten.

Sitten törmäsin kauneimpaan naiseen koskaan.

Hän oli juuri tullut pitkältä lennolta. Kysyin muutamaa euroa. Hän ei edes katsonutkaan minuun. Sydämeni valahti kalpeaksi. Onneni oli juuri kävellyt ohitseni.

Lähes päivittäin tulin samaan paikkaan juopottelemaan. Nähdäkseni ohi meneen onneni. Kului kaksi viikkoa ja onni meni jälleen ohitse. Hänellä oli 4 lasta mukanaan. He menivät autoon ja ajoivat pois.

Sitten jostain sain rohkeutta siistiytyä. Otin tämän naisen puhutteluuni ja sovimme treffit. Hän aluksi kieltäytyi, mutta sain ylipuhuttua hänet helposti.

Nyt meillä on yhteinen lapsi + 4 lasta entisestä liitosta. Kyllä se rakkaus on ihmeellinen voima.

T: 11cm mies

Vierailija
28/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 30-vuotias. Pelkään, etten koe enää rakastumista. En uskalla. Miehetkin tuntuvat jotenkin kovemmilta..

Vierailija
29/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olin 34-vuotias kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, joka oli tuolloin 41-vuotias. Uskoisin, että hän melko lailla rakastui, kun oli seurustellut 13-vuotta entisensä kanssa, oli sitä mieltä, että ei edes halua perustaa perhettä eikä mitään perinteistä liittoa, vaan tuollainen erillään asuminen ja seurustelu on hänen juttunsa.

Vierähti tovi, ja mies alkoi olla ihan tosissaan, ja lopulta kysyi, voisinko kuvitella olevani hänen kanssaan loppuelämän. Nyt meillä on 2-lasta ja ihan saman katon alla asutaan :) Ilmeisesti sitten rakastui, kun laittoi koko elämänsä uuteen uskoon.

Vierailija
30/30 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kestikö siinä vähän aikaa kypsyä ennen kuin mies ehdotti SUN kanssa perhettä?

Uskoisin, että hän melko lailla rakastui, kun oli seurustellut 13-vuotta entisensä kanssa, oli sitä mieltä, että ei edes halua perustaa perhettä eikä mitään perinteistä liittoa, vaan tuollainen erillään asuminen ja seurustelu on hänen juttunsa.

Vierähti tovi, ja mies alkoi olla ihan tosissaan, ja lopulta kysyi, voisinko kuvitella olevani hänen kanssaan loppuelämän. Nyt meillä on 2-lasta ja ihan saman katon alla asutaan :) Ilmeisesti sitten rakastui, kun laittoi koko elämänsä uuteen uskoon.