Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi katsoin Tuuri-ohjelmaa

Vierailija
23.11.2010 |

Tiedän nyt, että ei todellakaan ole minun paikkani eli ei kannata mennä. Nuo ihmiset ovat niin eri maailmasta kuin minä ja tuttavapiirini, että ihan ihmetyttää :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muutamat tuttavaperheet ovat siellä käyneet ja yksikin perhe kesäisin tekee sinne vartavasten lomareissun :D. Ovat kehuneet kovasti ja houkutelleet mukaan. Ja tosiaan ei tartte onneksi lähteä.

Vierailija
2/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tavataan kotinurkilla kun eivät ihan vieressä asu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä siellä on ja yhtä tavalliselta näyttäisi ap pulliainen siellä seassa.

Vierailija
4/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi jessus kyllä tunnen myötähäpeää ohjelmaa katsoessa. Keskinen on kyllä takuuvarma paikka törmätä laumaan juntteja. Mutta melkein pakko osa ostoksista aina tehdä siellä, jos ei kauemmaksi halua lähteä.

Vierailija
5/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille oli ihmeteltävää kun Keskisen talo on siinä vieressä ja se ruokakauppa-hotelli on rakennettu "linnaksi", pojat olivat ihan silmät selällään :P (ikää 7v ja 10v).

Ollaan ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään punaniskoja, mitä tuossa ohjelmassa näkyy olevan keskivertoa enemmän...

Vierailija
6/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo ihmiset voivat olla niin kiinnostuneita TAVARASTA ja HALVASTA ja ROMUSTA. Se ei ole tavallista, se on ahnetta ja saitaa.

Miten joku voi tuhlata lomansa siihen, että pääsee kauppaan ostoksille?

Ostaminen on niin 2000-luvun alkua.

Vierailija
7/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mie en tajua.

Vierailija
8/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä siellä tosiaan oli, mutta minua kyllä ahdisti väen- ja tavaranpaljous.

Ei ole meidän lomakohde nro 1 :)

Vierailija
9/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ahdistaa koko kauppa.. opasteet puuttuvat ja tuntuu, että sieltä ei löydä mitään. Meidän tavoite on käydä aina mahdollisimman nopsaan. Ostetaan se mitä tarvitaan ja nopeasti pois vaan.

Vierailija
10/10 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa vaan ostaakseen jotain tavaraa. Yleensä ihmisillä on kaikkea mitä tarvitsevat, hamstrataan vaan kaikkea mitä halvalla saa. Junttimaista mielestäni. Mielummin ostan yhden ainoan laadukkaan, ekologisen ja kestävän tavaran kuin viisikymmentä halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan