YH-äiti kera kolmen lapsen kävi ostoksilla
Naapurin täti auttoi vahtimaan lapsia, kun lapioin lumet pois auton päältä. Joku asiakas kauhisteli meitä vieressä ääneen, että kyllä vaatii hermoja varmasti lähteä joka suuntaan sinkoilevan lapsilauman kanssa yksin ostoksille. Samalla kun kaupassa vieressä joutilas kassatäti auttoi ystävällisesti pakkaamaan viikon ruokaostokset. Naapurin setä auttoi kantamaan kassit autosta kotiimme. Kyllä oli ihanaa.
Kommentit (47)
Paljon kakkaa niiden elämään mahtuu mutta yh:t saa käyttää joka senttinsä siihen mihin haluaa! Ja saa sisustaa kotinsa täysin niin kuin haluaa! Ilman kenenkään muun mielipidettä!
lisäksi saan käyttää miehen tililtä rahaa niin paljon kuin tarvitsen ja halua. Ja saan sisustaa kotini ihan miten haluan, miehen rahoilla. Eikä tarvitse kysyä kenekään mielipidettä.
Kaikenlisöksi olen parisuhteessa eikä elämmäni mahdu kuin hiven kakkaa.
En lähtisi ylpeilemään miehen rahoilla, ja kuinka saat tehdä mitä haluat HÄNEN rahoillaan. Nykypäivänä naisen olisi hyvä olla edes hiukan omillaan toimeentuleva. Suurempi ylpeydenaihe mielestäni on kuluttaa rahaa Omalta tililtään ja sisustaa kotinsa Omilla rahoillaan, oli puolisoa tai ei.
Ihan pienistä puroista tulee ihminen näköjään iloiseksi.
minäki näin tänään naapurin yh:n pukkaamassa rumia vaunujaan pihalla .. ja kyllä säälitti!
Onnekas olen mä onnellisessa parisuhteessa! Musta yh:ssa ei oo mitään kadehtimista.
Paljon kakkaa niiden elämään mahtuu mutta yh:t saa käyttää joka senttinsä siihen mihin haluaa! Ja saa sisustaa kotinsa täysin niin kuin haluaa! Ilman kenenkään muun mielipidettä!
minäki näin tänään naapurin yh:n pukkaamassa rumia vaunujaan pihalla .. ja kyllä säälitti! Onnekas olen mä onnellisessa parisuhteessa! Musta yh:ssa ei oo mitään kadehtimista.
kun olet täynnä kotitöitä ja lapsia ja jatkuvaa läsnäoloa ja miehesi jättää sinut. Kuinka paljon voikaan nautttia siitä että lapset ovat säännöllisesti muuallakin ja voi itse tehdä mitä sielu sietää.
Miten se sen normaalisti hoitaa? Ei kai sitä naapurit ole aina auttamassa? Miten kaupassa käynti voi olla muka jotenkin ylitsepääsemättömän hankalaa muutaman lapsen kanssa? Käykö kaikki perheelliset sitten kaupassa muka ilman lapsia tai aina yhdessä? Ja eikö se yh sitten tee mitään muutakaan koskaan lastensa kanssa?
Minä oli 19-vuotias, kun toimin kotihoitajana kolmelle 1-5-vuotiaalle lapselle, eikä tehnyt tiukkaa käydä kaupassa, puistossa, harrastamassa tms. niiden lasten kanssa ihan ilman kenenkään apua. Sittemmin olen ollut kahden lapsen kanssa sekä yh että parisuhteellinen, ja koko sen ajan, yhä edelleenkin, olen selviytynyt kaupassa - tai missä tahansa muuallakin - niin ilman miestä kuin miehen kanssa.
minäki näin tänään naapurin yh:n pukkaamassa rumia vaunujaan pihalla .. ja kyllä säälitti!
Onnekas olen mä onnellisessa parisuhteessa! Musta yh:ssa ei oo mitään kadehtimista.
Mä nimittäin nautin suunnattomasti yh:na olosta. Ei tarvinnut huomioida kuin lapsi. Nyt sitä huomiota vinkuu mieskin....
Kiva, että olet onnellinen parisuhteessasi, mutta oletko miettinyt että naapurin yh voi olla aivan yhtä onnellinen eikä takuulla kaipaa sääliäsi?
Mua säälittää lähinnä tollaiset älyllisesti vajaat ihmiset jotka toitottavat olevansa onnellisia, MIKSI he silti jaksavat jauhaa naapurin yh:n ynnämuiden "ressukoiden" asioista? ;) hehheh.
Mitä ihmeen luuserimiehiä te sit otatte ku oikein pitää huomioida mies, ei saa sisustaa kotia miten haluaa, saa käyttää rahat miten haluaa .. ?
Minä ihan mielellään huomioin mun miestä, nautin siitä suunnattomasti. Minä olen meillä sisustanut meidän talon ja ei mua haittaa vaikka mies osallistus siihe enemmänki :) Sanonu että mulla hyvä sisustusmaku ja sillä mennää :)
Rahat saan käyttää miten haluan ja tarvittaessa saan lisääki, sen kans meillä ei oo ikinä ollu mitään ongelmia.
"sitten kun mies jättää" .. ? no meillä on niin vankka rakkaus, että en pelkää hetkeäkää että jättäis minut ja lapset. Höpöhöpö. Kuten sanottu, mitäs otatte tollasia luuserimiehiä, joihi ei voi ees luottaa et jättävät .. en tajua?
En todellakaan kadehti yksinhuoltajien elämää. Lähinnä säälin. Etenki sellasia jolla joka toiselle niitä penikoita.
Onnekas olen mä onnellisessa parisuhteessa! Musta yh:ssa ei oo mitään kadehtimista.Kiva, että olet onnellinen parisuhteessasi, mutta oletko miettinyt että naapurin yh voi olla aivan yhtä onnellinen eikä takuulla kaipaa sääliäsi?
Mua säälittää lähinnä tollaiset älyllisesti vajaat ihmiset jotka toitottavat olevansa onnellisia, MIKSI he silti jaksavat jauhaa naapurin yh:n ynnämuiden "ressukoiden" asioista? ;) hehheh.
jaksavat jauhaa?
etkö nähnyt mikä tän ketjun aloitus oli?
En todellakaa jauha naapurin yh:ta, lähinnä totesin ku näin tän ketjun, et miten joku voi luulla, että yh:n elämä olisi jotenki kadehdittavaa! Taidat itse just ollaki joku reppana yh.
Suurin osa normaalin lapsen omaavista tietää, että joskus jo yhdenkin lapsen kanssa kaupassa käynti voi olla haasteellista.
Mä en todellakaan ymmärrä mikä yksinhuotajien mollaus tällä palstalla on jatkuvasti käynnissä. Onko jotkut ihmiset oikeasti niin kapeakatseisia?
on se kumma juttu. Aina kun täällä kertoo oman mielipiteen yh:sta saa hirveet haukut päälle.
Parisuhteessa elävää saa haukkua, että kyllä se mies vielä jättää ja bla bla bla..
mut yh:sta ei sais sanoa mitään`?
Minun mielipiteeni yh- mammoista / iseistä:
-voisi miettiä oikeesti vähä ennen ku alkaa lisääntyy että tunteeko toisen tarpeeks hyvin ja haluaako oikeesti olla tän ihmisen kans. Nykyään erotaan niin helposti. Ok ymmärrän jos mies hakkaa ym mut ei se aina oo syy.. monesti eukossaki se vika.
Ja sitä mä en ymmärrä et miks ihmeessä niitä lapsia pitää tehtailla kahelle jos ei kolmelleki eri miehelle???? Miks?
kun eksä-yh on siinä jatkuvasti riippakivenä häiriköimässä ja kerjäämässä rahaa (muka lapsilleen mutta tosiasiassa itselleen). Itse en onneksi ole missään nyksä tai eksä tilanteessa, mutta olen tuollaisia tapauksia nähnyt.
kun eksä-yh on siinä jatkuvasti riippakivenä häiriköimässä ja kerjäämässä rahaa (muka lapsilleen mutta tosiasiassa itselleen). Itse en onneksi ole missään nyksä tai eksä tilanteessa, mutta olen tuollaisia tapauksia nähnyt.
tälläistä on meänki piireissä nähty ja siks en voi sietää yh-mammoja!
Minun mielipiteeni yh- mammoista / iseistä:
-voisi miettiä oikeesti vähä ennen ku alkaa lisääntyy että tunteeko toisen tarpeeks hyvin ja haluaako oikeesti olla tän ihmisen kans. Nykyään erotaan niin helposti. Ok ymmärrän jos mies hakkaa ym mut ei se aina oo syy.. monesti eukossaki se vika.
Ja sitä mä en ymmärrä et miks ihmeessä niitä lapsia pitää tehtailla kahelle jos ei kolmelleki eri miehelle???? Miks?
Kuuden vuoden suhteen jälkeen mies ehdotti lasta ja minä suostuin. Kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa, mies totesi ettei hänestä ole leikkimään kotia ja lähti kävelemään ja sen koommin en ole hänestä kuullut. Mitä helvettiä minun olisi pitänyt tehdä? Kahlita mies patteriin vai?
Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia...
Ihmettelen naisia, jotka huolivat jo kertaalleen käytetyn miehen + yh-muijan kakaroineen takapiruksi. Minä en ainakaan sellaisessa suhteessa viihtyisi päivääkään. Ei voisi vähemmän kiinnostaa miehen muksut edellisestä suhteesta ja vielä vähemmän joku katkera yh:ksi jäänyt muija.
Komppaan 45:sta täysin!