Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan mä oikein vuodan...*huokaus*

Vierailija
23.11.2010 |

Kuinka kauan kierukanlaiton jälkeinen tiputtelu oikein kestää..? Kävin 8.pvä laitattamassa kuparikierukan ja vieläkin tiputtelee. Ei mitenkään paljosti, mutta kyllä se noita "intiimejä hetkiä" miehen kanssa häiritsee,kun en tunne itseäni kovinkaan haluttavaksi kun vuodan molemmista päistä (alapää + maito rinnoista). Miestä se ei haittaa, vika on mun pään sisällä,mut se on toinen juttu se.

Ärsyttää, juuri kun jälkivuoto loppui ja pääsin vapauttaan mieheni paineesta, niin tuli jälkitarkastus ja kierukka, ja taas vuotaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin hormonikierukan 9.9 ja vuodan edelleen.

Vierailija
2/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuvat että vuotais jopa puoli vuotta. että ymmärrän sua vallan hyvin!! mulle laitettii ku poika oli 2 kk;ta,että mustakin tuntuu,että sais tää rätti housuissa kulkeminen loppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuvat että vuotais jopa puoli vuotta. että ymmärrän sua vallan hyvin!! mulle laitettii ku poika oli 2 kk;ta,että mustakin tuntuu,että sais tää rätti housuissa kulkeminen loppua!

Vierailija
4/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että loppuis sulla nopeasti!

Vierailija
5/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei ole yhtään vuotoa näkynyt=raskaana

Vierailija
6/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivalta tunnu. Mun pinnaa kiristää niin paljon,kun en vaan kykene mihinkään semmosiin touhuihin... Mies alkaa kiihkossaan riisua mua, on pikkuhousujen vuoro ja POJOING, side se sieltä pomppaa, oiiikein seksikästä!! Jokunen päivä sitten oli herkkä hetki menossa kunnes yhtäkkiä toinen rinta alko vuotaan solkenaan maitoo. Joo, se siitä hetkestä sitten. Miten mä tuun ikinä enää pystyyn semmoseen,kun mun itsetuntoni rappeutuu tässä pikkuhiljaa koko ajan. Vaikka täysin normaaleja juttujahan nää on,kun kerta synnyttänyt olen, mutta silti....huoh.

Vierailija
7/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattoi olla välillä parin päivän tauko. sen jälkeen loppui ja seuraavaksi vuoti kun alkoi menkat normaalisti, kesti 4-5 päivää. ja nyt kierto normaali. minäkin olin jo luovuttamassa ja menossa poistamaan koko kierukan! :D

Vierailija
8/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou, mai, gaad. Sitäpaitsi se loppupäivä sillon kun kierukka laitettiin, oli aivan järkyttävän tuskanen, samanlaisia supistuksia kun synnytyksessä ja jalkoja särki yms... Meinasin samana päivänä jo painella sinne ja sanoo,että ottakaa nyt hittoon se sieltä.

Miks naiset joutuu aina kärsiin kaikki tämmöset... Ja mies kehtaa vielä välillä vinkua,kun on ollu vähän hiljasta makkarin puolella viime aikoina. Hyppää päiväks mun kenkiini prkl!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme