apuja
7kk ikäisen vauvan nukkumaan menoon. meillä vauva nukahtanut itsekseen aina siihen saakka kun keksi nousta ylös. nyt nukkumaan menot illalla ja päivällä aivan hirveää vääntämistä. mitkä keinot avuksi? olen aika väsynyt tähän touhuun.
Kommentit (3)
Niin, jäi se pointti kokonaan pois.
Siis kesällä alkoi liikuskelemaan eikä hommasta meinannut tulla yhtään mitään, hermot meni kaikilta ja sitä ennen nukahteli ihan kivasti. Mutta pussi estää enemmän liikkumisen ja ainakin sen ylös nousemisen.
Minun muksuni jää nyt tyytyväisenä pussissaan hetkeksi höpisemään ja kohta on jo hiljaista. Loistovekotin.
uutta oppimaansa taitoa, hän kyllä alkaa nukkua taas kuten ennenkin. Tuo on vaan ohimenevä tyypillinen vaihe. Meillä joskus kaksoset tuossa vaiheessa nukahtivat pystyyn pinnasänkyjensä nurkkiin :-)
Minä alunperin kyllästyin siihen kun kuuden kuukauden iässä heräili jatkuvasti siihen kun peitto oli hukassa. Ja sitten löysin lastenvaatekirppikseltä pari kappaletta unipusseja á kolme euroa kappale.
Kesällä nukkui sitten ilman pussia, samaan aikaan kun alkoi nousta konttaamaan ja kohta seisomaan ja meni nukkumaan meno vähän levottomaksi. Ilmojen viiletessä pääsi sitten takaisin pussiin ja oli silminnähden onnellisempi nukkumaan mennessä.