Terosta mieleen..... kenelle kelpaa tällainen mies
- Olen kahden lapsen isä.
- Avoerossa
- Olen mielialalääkityksellä
- Työtön
- Akateeminen
- Asun vuokralla
- Äitini on viime vuonna yrittänyt useasti itsemurhaa
Tiedän että en ehkä kuulosta ihan unelmien prinssiltä, mutta uskon että minusta saa hyvän miehen jos rakkautta löytyy.
Löytyisikö kiinnostuneita naisia paikkaamaan elämääni ?
Kommentit (13)
Mitä tarkoittaa, että olet avoerossa? Oletko siis vasta eroamassa vai jo eronnut aikaa sitten?
Harva ihminen haluaa ihmissuhteensa pilata alusta saakka sillä, että rupeaa paikkaamaan toisen elämää. parisuhde ei saa olla vapaaehtoistyötä.
todella unelmalta. Etkä lainkaan negatiiviselta.
ensin rakastamaan itseäsi. Sitten voit rakastaa muita
"paikkaamaan elämäni" ei herätä kiinnostusta. Kuka haluaa tulla laastariksi eron läpikäyneelle miehelle? Siitä ei ikävä kyllä yleensä seuraa mitään hyvää.
Muuten kuulostat ihna tavalliselta, tutustumisenarvoiselta ihmiseltä.
kuulosta pahalta tuo viimeinen lause. Sen kirjoitin hieman "kieliposkella".
Omasta mielestäni olen lapsiani rakastava, ahkera, kunnianhimoinen, urheileva ja sympaattinenkin kohta nelikymppinen mies.
Avoerossa tarkoittaa siis, että omassa vuokrakämpässäni asustan ja lapset vierailevat usein luonani. Avioerohakemusta kai seuraavaksi pitäisi rustata...
Oikeastaan aloituksellani halusin kommenttia siitäkin, mikä tuossa aloituksesa kuulosti pahimmalta. Tässä kun mietin elämääni.
ap
Elämäntilanteita on erilaisia, välillä menee hyvin ja välillä helkutin huonosti.
Esim. mielenterveysongelmille ei voi mitään, ne häipyvät terapian ja lääkityksen avulla. Myöskään sukulaisia ei voi valita (ts. kohta äiti).
Eli en mä nyt ihan heti teilaisi =)
mulle kelpaisit, minä taas tuskin kelpaisin sulle kun mulla ei ole lapsia, eikä aikomustakaan niitä tehdä. Toisten lapset ei haittaa. Mielialalääkettä syön itsekin ja olen akateeminen. Äidilläs myös masennusta...hm...onko kyseessä bipolaarinen häiriö, kait osin periytyvä?
Tsemppiä sulle.
mulle kelpaisit, minä taas tuskin kelpaisin sulle kun mulla ei ole lapsia, eikä aikomustakaan niitä tehdä. Toisten lapset ei haittaa. Mielialalääkettä syön itsekin ja olen akateeminen. Äidilläs myös masennusta...hm...onko kyseessä bipolaarinen häiriö, kait osin periytyvä?
Tsemppiä sulle.
En minäkään enää lapsia ole hankkimassa, nämä riittävät.
En tiedä äitini diagnoosia ym. mutta huonossa kuosissa on.
Uskon että itselläni on kyse enemmänkin elämäntilanteesta tämän lääkityksen osalta (eikö siis loppuelämän kestävästä ongelmasta). Terapiassakin olen käynyt jo useita kuukausia joten eiköhän suunta ole ylöspäin.
ap
"Siis ootko ollut avoliitossa vai avioliitossa?
Vierailija - 11.12.10 07:23 (ID 11661759)
Miten exäsi luonnehtisi sinua?"
ajatus-/kirjoitusvirheeni. Avioliitossa olen virallisesti edelleen.
Ex luonnehtisi minua.... hullu, itsekeskeinen, minä minä minä paska, jne.
ap
kun luettelee vain noita negoja